Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yarski
    BTCF Member
    • Sep 2013
    • 312
    • Rauma

    Originally posted by hardyy View Post
    Minkä valmistajan ahtoputkee ootte laittanu autoihin? :think
    VRSF kamat täällä. Sopii takuuvarmasti - halvin se ei toki ole...
    G26 i4 M50 supercharged
    ex: F36 440i xdrive msport
    ex: E91 335 lci xdrive msport

    Comment

    • yarski
      BTCF Member
      • Sep 2013
      • 312
      • Rauma

      Originally posted by rodpe View Post
      Eli onko tässä nyt fiksuin edetä siten et ajaa backend flash sisään ja vaihtaa pumppu tarvittaessa?
      Jos laitat pump-flashin etkä sekoittele viinaa niin kyllä se pumppu siihen riittää...
      G26 i4 M50 supercharged
      ex: F36 440i xdrive msport
      ex: E91 335 lci xdrive msport

      Comment

      • hardyy
        Bimmer Rookie
        • Aug 2015
        • 113
        • suomi

        Originally posted by yarski View Post
        VRSF kamat täällä. Sopii takuuvarmasti - halvin se ei toki ole...
        Mistä tilasit omas?

        Comment

        • rodpe
          Bimmer Rookie
          • May 2016
          • 83
          • Kokkola

          Originally posted by yarski View Post
          Jos laitat pump-flashin etkä sekoittele viinaa niin kyllä se pumppu siihen riittää...
          On tarkoitus sekoittaa viinaa sen minkä pumppu antaa myöten. Viime kesänä oli 25%. Nyt flashin kanssa toivottavasti enemmän. Onko tämä pumppu siis sittenkin aiheellinen nyt vaihtaa vai?

          Comment

          • yarski
            BTCF Member
            • Sep 2013
            • 312
            • Rauma

            VRSF tilasin suoraan valmistajalta. Tullit joutuu maksamaan, summa riippuu tuurista mitä ovat laittaneet lähetyslistaan
            ja minulla oli vielä joku käsittämätön tuuri että tuli ylimääräiset DP jotka on nyt nic brainsurgery ex-autossa...
            Viinalla jos läträä niin aika takuuvarmasti org.lpfp tuotto loppuu kyllä.
            G26 i4 M50 supercharged
            ex: F36 440i xdrive msport
            ex: E91 335 lci xdrive msport

            Comment

            • Tommix
              BTCF Member
              • Dec 2006
              • 5439
              • S:t Karins

              Eikös nic Plutolla ole Stage2 lpfp myynnissä, eikä ole edes kallis.
              Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
              Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
              ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
              Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

              Comment

              • vam0s
                Bimmer Rookie
                • Nov 2014
                • 133
                • 03

                Originally posted by salmol View Post
                3 tkm välein???? No on se hyvä että minulla on diesel, öljynvaihto 30-36 tkm... Ei jeesus.
                Eikai tässä vakio autoista taikka tehtaan ilmoittamista vaihtoväleistä puhuttu.

                Vakio LPFP jos on kunnossa jaksaa 30% seokseen asti. Jos aikomus päivittää niin vähintään stage 2 jolloinka voit ajaa 50%seoksella tai myös raakana customi kartalla mutta silloin tehot rajoittuu siihen 420-430 paikkeille.

                Comment

                • 1349
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2006
                  • 231
                  • Turku

                  Originally posted by tmpzk View Post
                  Kytkin sano ittensä irti, minkälaisilla kytkimillä muut näitä ajaa vai onko kaikilla automaatit? Vakiolevy, jäykempi asetelma (mikä?) ja kova vauuhtipyörä..? Olis siisti selvitä alle tonnilla.. onkohan mahollista?
                  550i orkkis kytkin käy suoraan vanhan tilalle. Just vaihdettiin itelle viikko sitten. Eikä maksa paljon mitään.
                  E91 335i -07
                  F20 118i -15

                  Comment

                  • majgul
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2008
                    • 890
                    • Oulu

                    Originally posted by yarski View Post
                    VRSF tilasin suoraan valmistajalta. Tullit joutuu maksamaan, summa riippuu tuurista mitä ovat laittaneet lähetyslistaan
                    ja minulla oli vielä joku käsittämätön tuuri että tuli ylimääräiset DP jotka on nyt nic brainsurgery ex-autossa...
                    Viinalla jos läträä niin aika takuuvarmasti org.lpfp tuotto loppuu kyllä.
                    Ite tilasin VR speediltä suoraan pipet, dp:t, charge pipen, inletit ja bovin. Hyvin tuli läpi ilman tullia. Bovin lähetin takas ku oli väärä liitos, uusi tuli pari päivää sitten sekin ilman tullia. Että hyvällä tuurilla ei tarvi maksaa

                    Comment

                    • mikaell
                      BTCF Member
                      • Jul 2017
                      • 422
                      • Kla

                      Originally posted by Tommix View Post
                      Eikös nic Plutolla ole Stage2 lpfp myynnissä, eikä ole edes kallis.
                      Itsellä Pluton värkkäämä tekele, voin suositella kaikinpuolin bolt-on asennus ja soppaa riittää isompaankin janoon.
                      300eskoa hintaa, näytti ainakin viellä ilmotus moisesta löytyvän häneltä että löytyis.
                      BMW HUOLLOT JA KORJAUKSET
                      ✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä!
                      p. 040 166 7576 / Whatsapp

                      Comment

                      • yarski
                        BTCF Member
                        • Sep 2013
                        • 312
                        • Rauma

                        Originally posted by majgul View Post
                        Ite tilasin VR speediltä suoraan pipet, dp:t, charge pipen, inletit ja bovin. Hyvin tuli läpi ilman tullia. Bovin lähetin takas ku oli väärä liitos, uusi tuli pari päivää sitten sekin ilman tullia. Että hyvällä tuurilla ei tarvi maksaa
                        ...ilman tullia... no ihan lottoa näyttää olevan sitten
                        G26 i4 M50 supercharged
                        ex: F36 440i xdrive msport
                        ex: E91 335 lci xdrive msport

                        Comment

                        • tmpzk
                          Bimmer Fanatic
                          • Aug 2011
                          • 361
                          • Espoo

                          Originally posted by 1349 View Post
                          550i orkkis kytkin käy suoraan vanhan tilalle. Just vaihdettiin itelle viikko sitten. Eikä maksa paljon mitään.
                          Tarkoitat tämmöstä?


                          Clutch kit D=240MM, original BMW - 21207573789, 21 20 7 573 789, 7573789, 21-20-7-573-789 - Sopii malleihin: E60


                          Kestääkö kyseinen kapistus yhtään enempää kun 335i vakio kytkin ja millä vauhtipyörällä löitte nippuun? Hintansa ja saatavuuden puolesta olis erinomainen..
                          Edit. Onha niis näköjää vääntöö ku pienes kyläs
                          Last edited by tmpzk; 15-04-2018, 03:47.
                          -E90 335i 2008

                          Comment

                          • Tommix
                            BTCF Member
                            • Dec 2006
                            • 5439
                            • S:t Karins

                            Tankissa about 30% soppa. Tässä logi beta MHD versio 8 E30 kartalla:



                            Aivan liikaa korjausta ajoituksissa. No ajattelin kokeilla muokattua MHD softaa jolla saa samalla ahdot yli 18 PSI (MBoost pitää ostaa ensin).
                            Kivasti kyllä ahtaa mutta edelleen korjausta on 4:s vaihteella liikaa:

                            Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                            Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                            ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                            Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                            Comment

                            • Zoppa
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2010
                              • 238
                              • Espoo

                              On kyllä tosi ikävän näkösesti korjauksia jos kokeilis laittaa hiukan lisää viinaa niin se ehkä vähän hillitsis tota?
                              Täs on mun logi tolla samalla kartalla.. Ei ihan yhtä pitkiä vetoja ku sulla, mutta on tossakin jonkin verran korjausta 1 sylinterissä.. nyt oli tankissa 20l E85, seuraavaan tankkiin meinasin laitaa joku 22-23l ja kokella sit uudestaan. Aika reilusti tulee muuten tota throttle closurea näillä uusilla v8 kartoilla, kehittäjän mukaan kuulemma normaalia näille kartoille..
                              Last edited by Zoppa; 15-04-2018, 11:28.
                              E92 335i M-Sport -07
                              EX: E85 Z4 3.0i

                              Comment

                              • Tommix
                                BTCF Member
                                • Dec 2006
                                • 5439
                                • S:t Karins

                                Sullakin menee ykköspytyn korjaus -5:een heti nelosella. Ahtojakaan ei näköjään pyydä 18 PSI:tä.
                                MHD:n ohjeen mukaan tuohon korjaukseen vaikuttaa nimenomaan oktaanit, tai sitten huonot tulpat/puolat. Minulla ne on uudet. Tosin minulla on tuossa logissa vielä vakio CP ja ilmansuodatin. Ensi viikolla tulee N20 MAP + adapteri ja samalla CP vaihtuu.
                                Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                                Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                                ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                                Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎