Kukaan vaihtanut eteen vetoakselia? Pahakin savotta? Vaatiiko erikoostyökaluja tai muuta erikoisosaamista? Sisempi vetarinnivel kilahtelee tietyssä vaiheessa. Onkohan siellä jotain ihan rikki vai ainoastaa pois paikoiltaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Nettipepe View PostE46Ci Facelift, F34Gt
Ex:
3-series 4x
5-series 24x
7-series 5x
X3
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View Post2009vm 2.0d 177hp koneessa tyyppivikoja? :thinkF31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Jana View PostMinkälaisia kokemuksia ebay:n angeleyes ledeistä pre-lci e91/90?
Minkälaiset kannattaisi tilata että olisi suhteellisen kirkkaat eikä tulisi vikailmoituksia?:think
Ei viitsi mutu tuntumalla tilailla kun yleensä eivät vastaakkaan sitä mitä luvattu
Sitten panostin vähän enemmän rahaa ja tilasin tämmöiset: http://www.hids-direct.co.uk/40w-cre...es-marker-kit/
Eikä ole tarvinnut enää vaihdellaex:TitanSilber E60 530xda M-Sport
ex:TitanSilber E91 330da
-Karkkila Connection-
Comment
-
-
Originally posted by Rikardo View PostIte tilasin ebaysta kaksi paria jotka molemmat lopetti toiminnan kahden viikon sisään.
Sitten panostin vähän enemmän rahaa ja tilasin tämmöiset: http://www.hids-direct.co.uk/40w-cre...es-marker-kit/
Eikä ole tarvinnut enää vaihdellaG30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
325i täristää käynnistyksen jälkeen
E90 325i -05, ajettu 110tkm. Auto starttaa normaalisti ja ajossa ei ole mitään ongelmaa. Ainut ongelma on, että (kylmä) käynnistyksen jälkeen auto täristää/heiluu tyhjäkäynnillä ärsyttävästi hetken ajan ja kierroslukumittari seilaa puolen sentin liikettä edestakasin. Kestää max. Minuutin verran ja sen jälkeen ei ongelmaa. Automaattivaihteiston öljyt on vaihdettu 100tkm kohdalla.
Kellään kokemusta mistä kannattais alkaa vikaa hakemaan? Olen googletellut ja löytyy varmaan 10 mahdollista vinkkiä, jota pitäisi alkaa tutkimaan..
Mitään vikavaloa ei pala mittaristossa, eikä Carly Bmw löydä mitään vikakoodia.. Vähän outoa.
Ajattelin aluksi vaihtaa tulpat ja ostaa yhden uuden sytytyspuolan, jonka paikkaa kokeilen vaihtaa järjestyksessä, jos vaikka puola olisi paskana.
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View Post330xd:n etuakselin mutteriin pitäisi löytää sopiva hylsy. Onkohan motonetin valikoimissa? Siinähän on sellainen 12-kulmainen mutteri. Onko tuon tyyppisellä hylsyllä joku kauniimpi nimi?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEi ole erikoisempaa nimeä. Aika heikko tarjonta motonet tms. liikkeissä noissa 12-kulmaisissa hylsyissä. Motonetin valikoimista löytyy vain tämä sarja: http://www.motonet.fi/fi/tuote/76210...6mm-vetoakseli
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostOk, kiitos tiedosta! Löytyykö tuosta sopiva...36mm?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by teko View PostE90 325i -05, ajettu 110tkm. Auto starttaa normaalisti ja ajossa ei ole mitään ongelmaa. Ainut ongelma on, että (kylmä) käynnistyksen jälkeen auto täristää/heiluu tyhjäkäynnillä ärsyttävästi hetken ajan ja kierroslukumittari seilaa puolen sentin liikettä edestakasin. Kestää max. Minuutin verran ja sen jälkeen ei ongelmaa. Automaattivaihteiston öljyt on vaihdettu 100tkm kohdalla.
Kellään kokemusta mistä kannattais alkaa vikaa hakemaan? Olen googletellut ja löytyy varmaan 10 mahdollista vinkkiä, jota pitäisi alkaa tutkimaan..
Mitään vikavaloa ei pala mittaristossa, eikä Carly Bmw löydä mitään vikakoodia.. Vähän outoa.
Ajattelin aluksi vaihtaa tulpat ja ostaa yhden uuden sytytyspuolan, jonka paikkaa kokeilen vaihtaa järjestyksessä, jos vaikka puola olisi paskana.BMW 330d e90 2006
Comment
-
-
Originally posted by teko View PostE90 325i -05, ajettu 110tkm. Auto starttaa normaalisti ja ajossa ei ole mitään ongelmaa. Ainut ongelma on, että (kylmä) käynnistyksen jälkeen auto täristää/heiluu tyhjäkäynnillä ärsyttävästi hetken ajan ja kierroslukumittari seilaa puolen sentin liikettä edestakasin. Kestää max. Minuutin verran ja sen jälkeen ei ongelmaa. Automaattivaihteiston öljyt on vaihdettu 100tkm kohdalla.
Kellään kokemusta mistä kannattais alkaa vikaa hakemaan? Olen googletellut ja löytyy varmaan 10 mahdollista vinkkiä, jota pitäisi alkaa tutkimaan..
Mitään vikavaloa ei pala mittaristossa, eikä Carly Bmw löydä mitään vikakoodia.. Vähän outoa.
Ajattelin aluksi vaihtaa tulpat ja ostaa yhden uuden sytytyspuolan, jonka paikkaa kokeilen vaihtaa järjestyksessä, jos vaikka puola olisi paskana.
Täällä on käsitelty asiaa aika paljon: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=286929
Comment
-
Comment