memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kismo
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Lähestyy...

"Don't forget to mark January 21st red in your Calender, where support for M135i/M235i/335i/435i and 535i F-Series is due!

Following up in late Q1/early Q2 with support for the 40i (B58) cars and 3.0d N57 cars. (330d, 335d, 535d)

Also due in Q2 is the release of xHP for iOS! Lots of people asking for that for a long time, but it will finally happen mid-2019!"
    Pistelelehän kokemuksia, että miltä tuntuu m135i:ssa kun saat asennettua!

Leave a comment:

• suppari
    replied
    Originally posted by Shatter View Post
    Eli jälleenmyyjien kautta tulee periaatteessa sama super license mikä on saatavilla yksityisillekin, johon kuuluu siis kaikki kartat ja päivitykset?
    Kyllä. Se, ottaako kartan vaihdosta veloituksen vai ei, on tietysti jåmy kohtainen päätös.

Leave a comment:

• Shatter
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    Kyllä mä ainakin päivittelen ja vaihdan stagea ilmaiseksi,toki ei nyt jatkuvaa vaihtelua sentään
    Eli jälleenmyyjien kautta tulee periaatteessa sama super license mikä on saatavilla yksityisillekin, johon kuuluu siis kaikki kartat ja päivitykset?

Leave a comment:

• Spiddu
    replied
    Kyllä mä ainakin päivittelen ja vaihdan stagea ilmaiseksi,toki ei nyt jatkuvaa vaihtelua sentään
    Pitää tulla jokin päivä käymään

Leave a comment:

• suppari
    replied
    Originally posted by Spiddu View Post
    Miten me jotka sen diileriltä olemme ostaneet, onko meidän mahdollista saada päivitystä? Oma softa Stage 3 asennettiin sinulla mielestäni 2 vuotta sitten, pieniä päivityksiä ohjelmaan on tässä tullut

Leave a comment:

• Spiddu
    replied
    Joka auto erikseen.
    Miten me jotka sen diileriltä olemme ostaneet, onko meidän mahdollista saada päivitystä? Oma softa Stage 3 asennettiin sinulla mielestäni 2 vuotta sitten, pieniä päivityksiä ohjelmaan on tässä tullut

Leave a comment:

• aku1979
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post
    Minulle ainakin liikkeessä sanottiin, että jos valittu stage ei miellytä, niin sen voi käydä vaihtamassa toiseen veloituksetta. Ei ole ollut tarvetta vaihtoon.
    No tuo on jo aika reilua meinkiä... hyvää asiakaspalvelua. Ei se sitten niin hömppähommaa olekaan hoitaa liikkeessä.

Leave a comment:

• Jacques
    replied
    Kokemusten pohjalta suosittelen itse tekemistä, versiopäivityksiä tulee silloin tällöin ja laatikon toimintaa voi säätää ajan kanssa omien mieltymysten mukaiseksi.

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    Minulle ainakin liikkeessä sanottiin, että jos valittu stage ei miellytä, niin sen voi käydä vaihtamassa toiseen veloituksetta. Ei ole ollut tarvetta vaihtoon.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by henka View Post
    Onko suosituksia missä kävis laitta xhp uudenmaalla
    Kts. edellinen postaus eli Piikkiössä tuo ainakin onnistuu, JW Service.
    Originally posted by majgul View Post
    Helpommalla pääset kun itse laitat, vaikka jonkun kanssa joka tietää mitä tekee. Nimittäin 250€ maksaa tuo ku joku tekee. Eli samalla saat koko lisenssin mihin kuuluu KAIKKI softat. Jos asennutat jollakin ja haluat karttaa vaihtaa/muokata nii se on sitte ilmeisesti toiset 250€...

On kuulemma aika simppeli laittaa tuo xhp. Pitää kesällä itsekkin laittaa.
    Sitten pitää muistaa vielä hommata se android laite + kaapelit. Eli omenamiehille tuo liikkeessä asentaminen on ihan hyvä vaihtoehto. Itsellä on tämä xHP ollut 2 autossa, enkä kertaakaan edes halunnut vaihtaa karttaa. Samalla mentiin ja mennään kuulemmä yhä. Sitten jos omistaa jo laitteet ja haluaa eri karttoja vaihtaa niin itselle lisenssi vaan.
    Last edited by Tommix; 20-01-2019, 08:44.

Leave a comment:

• suppari
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Mitenhän näitä asennuksia tekeviä firmoja laskutetaan xhp:n jakelusta?
    Joka auto erikseen.

Leave a comment:

• aku1979
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    Helpommalla pääset kun itse laitat, vaikka jonkun kanssa joka tietää mitä tekee. Nimittäin 250€ maksaa tuo ku joku tekee. Eli samalla saat koko lisenssin mihin kuuluu KAIKKI softat. Jos asennutat jollakin ja haluat karttaa vaihtaa/muokata nii se on sitte ilmeisesti toiset 250€...

Mitenhän näitä asennuksia tekeviä firmoja laskutetaan xhp:n jakelusta?

Leave a comment:

• majgul
    replied
    Originally posted by henka View Post

Leave a comment:

• henka
    replied

Leave a comment:

• kmn
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Lähestyy...

"Don't forget to mark January 21st red in your Calender, where support for M135i/M235i/335i/435i and 535i F-Series is due!

Following up in late Q1/early Q2 with support for the 40i (B58) cars and 3.0d N57 cars. (330d, 335d, 535d)

Also due in Q2 is the release of xHP for iOS! Lots of people asking for that for a long time, but it will finally happen mid-2019!"
    Ei vieläkään N57 tukea... Johan ne ilmoitti, että tulis tässä tammikuun lopussa... Noh, ei auta ku odotella.

Leave a comment:

Working...
X