xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä
Collapse
X
-
Vertailun vuoksi lisää adaptaatioarvoja. Melko kaukana keskiarvosta, tietäis vain että miksi
-
-
Originally posted by pyroz View PostVinkkasin. Kiittivät palautteesta ja lupasivat kokeilla. Eivät olleet huomanneet kun eivät kuulemma ajele cruisella kaupunkinopeuksia itse.
Leave a comment:
-
-
Tuikun teoria sopii kyllä tähän justiinsa. Valitsin nastarenkaat enemmän asfalttipitoa painottaen kuin lumi/jää, gislavedit - ja parhaimmillaan kuivalla niillä saa vauhdeissa lähes riittävän pidon.
Juurikin 4.vaihteen lopulla siinä ollaankin tilanteessa ettei näkyvästi luistonesto hakkaa, mutta saattaa toimia taustalla -> vaihto pitkäksi. Ehkä paras nyt rauhoittua ja ensi tilassa laittaa kesärenkaat alle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostTuttu ilmiö myös Nokia ja Continental:n kitkoilla. Vaikka asfaltti on kuiva ja motarilla polkaisee lapun lattiaan niiin lustonestovalo vilahtaa. Ja taatusti ei lyö tyhjää. Olen kompensoinut renkaan löysää runkoa nostamalla renkaan ilmanpainetta 0,5 - 1 bar ylöspäin, riippuen ilman lämpötilasta. Esim yli +5 kitkarenkaan runko on liian veltto.
Ja topicciin liittyen, tänään tuli taas päivitys xHP appiin, mutta mitään infoa ei siinä ollut mitä päivitys koski. Yleensähän siinä on samala infoa.
Joo meikä osti uudet nokian kitkat mun 335 alle niin kyllä luistonesto hakkaa kokoajan. pitäis vissii kokeilla laittaa enemmä painetta sinne.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostJa topicciin liittyen, tänään tuli taas päivitys xHP appiin, mutta mitään infoa ei siinä ollut mitä päivitys koski. Yleensähän siinä on samala infoa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tuikku View PostSopivassa vedätyksessä pidon rajoilla vaihto menee "pitkäksi".
Esim sakasankitkoilla, ilmiötä ei ole.
Voisko esim luistonesto tulita renkaan jouston luistoksi, tai laatikon softa, että kytkinpakat ei olekkaan vielä kunnolla "kiinni", en osaa sanoa, mutta ilmiä on tuttu.
Ja topicciin liittyen, tänään tuli taas päivitys xHP appiin, mutta mitään infoa ei siinä ollut mitä päivitys koski. Yleensähän siinä on samala infoa.
Leave a comment:
-
-
.
En halua nyt kaikkea pullauttaa pihalle, mutta se E kytkinhän se näistä ensin menee. Eli sen arvot olisivat ne tärkeimmät.
Jos softa on "parempi", niin vaihdon pitäisi olla nopeampi eli/ja paineen suurempi, eikö ?
Kun on Siekkisen vahvistama laatikko, niin omistani olen huomannut ilmiön, että määrätyn merkkisillä, sinänsä hyvälaatuisilla tavirenkailla, joilla renkaan runko on joustava.
Sopivassa vedätyksessä pidon rajoilla vaihto menee "pitkäksi".
Esim sakasankitkoilla, ilmiötä ei ole.
Voisko esim luistonesto tulita renkaan jouston luistoksi, tai laatikon softa, että kytkinpakat ei olekkaan vielä kunnolla "kiinni", en osaa sanoa, mutta ilmiä on tuttu.
Leave a comment:
-
-
Enpäs ole vielä lukenut arvoja omasta. Tulee mieleen että jos softalla otetaan rajummin vääntöjä ulos moottorista -> vaihteisto joutuu muokkaamaan käytöstään sen mukaan -> adaptaatioarvot kaukana normista?
Nyt olen huomannut ahdinmuokkauksen jälkeen nastarenkailla että 4 -> 5 vaihteiden vaihto kestää, lieneekö liikaa pauhua yläkierroksilla.
Toinen tekijä on pari kk sitten vaihdetut laatikon öljyt, lieneekö täytetty piripintaan..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Zoppa View PostMiten noita arvoja nyt pitäis tulkita? Minkälaiset arvot on hyviä ja mitkä huonoja? Tuossa p33p33n kuvassakin näkyisi arvot poikkeavan aika paljon noista average arvoista :think
Leave a comment:
-
-
Miten noita arvoja nyt pitäis tulkita? Minkälaiset arvot on hyviä ja mitkä huonoja? Tuossa p33p33n kuvassakin näkyisi arvot poikkeavan aika paljon noista average arvoista :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Happyhands View PostStage 3 (mulla v1.0) tekee tuota ylimääräistä vaihtelua myös. En itse asiassa edes ajatellut sen johtuvan softasta, mutta enpä kyllä muista tehneen ennen softaustakaan. Kai se sen myötä tuli. Pieni ärsyttävyys toki, muttei silleen haittaa. Turhia vaihtoja toki. Onkohan tuosta xHP:lle vinkattu?
Leave a comment:
-
-
Android softassa uusi nappi "Read adaptation values". Onko joku jo kokeillut?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pyroz View PostTuo on muuten _todella_ ärsyttävä ominaisuus. Omien havaintojen mukaan tekee sitä oikeastaan vaan taajamanopeuksissa ja alle. 70 mittarinopeutta niin ei enää tee. Stage 1 ja 2 molemmat tekee samaa. Stage3 itseltä vielä kokeilematta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: