xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä
Collapse
X
-
Kannattaa myös pitää mielessä jos löytyy kaks autoa tai saa kaverin avuksi. Sieltähän löytyy pellin alta aika tehokas laturi kun pitää tyhjäkäynnillä.
-
-
Originally posted by aku1979 View PostTäytyy tunnustaa, että sama homma, mutta en ehkä uskalla toista kertaa lähteä leikkiin
Tällä hetkellä ei ilmeisesti 335d stage 2 ja stage 3 välillä ole eroa kuin tuo manuaalipuoli?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 330Driver View PostItsellä tuli myös ongelma vastaan että xhp ei antanut fläshätä itse ohjelmaa sisään kun akussa alle 12V jännite vaikka autossa oli kiinni 10A einhellin laturi. Noh, käytin autoa ennen itse ohjeman asennusta 10min niin xhp antoi softata ohjelman sisään.
Leave a comment:
-
-
Itsellä tuli myös ongelma vastaan että xhp ei antanut fläshätä itse ohjelmaa sisään kun akussa alle 12V jännite vaikka autossa oli kiinni 10A einhellin laturi. Noh, käytin autoa ennen itse ohjeman asennusta 10min niin xhp antoi softata ohjelman sisään.
Leave a comment:
-
-
Itse sain asennettua xhp:n just ja just 7a akkulaturin ja 95ah agm akun voimin, mutta aika kuitti toi akku oli asennuksen jälkeen joten joutu lataamaan akkua ennen kun sai ajettua stage3 kartan sisään.
Hommasin ton Maasin 35a virtalähteen jälkikäteen ja tein siihen itse 5m kaapelit mätänetin tarjonnasta.
Leave a comment:
-
-
Tämmöisen ostin aikoinaan ja hyvin on pelannut kaikki flashäykset, vianselvittelyt, yms. mitä autojen kanssa tullut eteen. Tuosta on isompikin versio "50a", mutta pärjää tuolla pienemmällä kunhan sammuttelee valot, puhaltimet, yms. turhat.
Ei tuo nyt niin kallis ole hankkia omaksi.
Edit. Akkukaapeleista saapi hyvät kaapelit tuolle. Ostaa pitemmät kaapelit, niin kaverille jää rakennella toiset pätkät.
Leave a comment:
-
-
Tällaisen varassa itse flashasin: http://www.motonet.fi/fi/tuote/45556...i-MXS10-12V10A
Auton 100A akku ensin laturilla täyteen ja sitten jatkaa tuon varassa. Hyvin meni. Jos oikein muistan niin tuonkin voi tehdä kuitenkin kahdessa osassa. Ensin backup (30min) ja sitten voi ladata välissä akkua ja myöhemmin itse flashays (toiset 30min).Last edited by pyroz; 05-03-2018, 10:22.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aku1979 View PostMelko vähäiseen käyttöön jotain perus OK virtalähdettä suositella?
Tälläisellä olen laittanut useaampaan E9x MHD:ta ja XHP:ta. Laita privaa jos tahdot tulla käymään (Espoo) niin voin antaa tuosta virtaa kun laitat softan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aku1979 View PostMelko vähäiseen käyttöön jotain perus OK virtalähdettä suositella?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by amisqo View PostRiittääkö tämmöseen hommaan iha tommonen perus bilteman 4A akku/ylläpitolaturi?
Originally posted by amisqo View PostMinkälaista piuhaa pitäisi ostella luuri-auto väliin? Luurissa USB-C
Originally posted by amisqo View PostSaako sitä orkkis tcu filua sieltä luurilta taltioitua sitten esim koneellekkin turvaan jos esim luuri hajoo tms?
Originally posted by amisqo View PostSori hiukka tyhmät kyssärit mut ei oo mitää hajua näistä hommista
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TMB View PostTähänkin tulee karttapäivityksiä sen verran, että mukava kun on ittellä lelut päivittää mapit. Ekaan flässiin jos lainaa virtalähteen jostakin, niin aika pienellä investoinnilla pääsee.
Se eka flässi on äkkiä tunnin operaatio, niin ei sekään huoltohinnoilla ihan ilmaista ole.
Minkälaista piuhaa pitäisi ostella luuri-auto väliin? Luurissa USB-C
Saako sitä orkkis tcu filua sieltä luurilta taltioitua sitten esim koneellekkin turvaan jos esim luuri hajoo tms?
Sori hiukka tyhmät kyssärit mut ei oo mitää hajua näistä hommista
Leave a comment:
-
-
Originally posted by amisqo View PostKuka näitä laitteelee? Vai onko tääl tosiaan jokasella puhelinadapterit ja laturit millä tökitte tavaraa sisään?
Se eka flässi on äkkiä tunnin operaatio, niin ei sekään huoltohinnoilla ihan ilmaista ole.
Leave a comment:
-
-
Kuka näitä laitteelee? Vai onko tääl tosiaan jokasella puhelinadapterit ja laturit millä tökitte tavaraa sisään?
Leave a comment:
-
Leave a comment: