memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tommix
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    Eli jb4 ei tarttekkaa irrottaa.
    Ei tarvinnut.
    Originally posted by Zoppa View Post
    Haitko uudet kartat jo apin sisällä? Itse xhp appihan ei päivity jos uusia karttoja tulee, vaan uudet kartat täytyy hakea apin sisäisesti (se joku "re download ots maps", siellä "misc" valikossa)
    Tätäkin koitin, tuloksetta.:think

Leave a comment:

• Zoppa
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Facebook sivut kertoo että Stage 3:sta on tullut uusi versio 1.4. Lienee tullut vasta uusimpiin laatikoihin koska en minä sitä äsken kyllä löytänyt appsista.
    Haitko uudet kartat jo apin sisällä? Itse xhp appihan ei päivity jos uusia karttoja tulee, vaan uudet kartat täytyy hakea apin sisäisesti (se joku "re download ots maps", siellä "misc" valikossa)
    Last edited by Zoppa; 16-09-2017, 18:11.

Leave a comment:

• tommi69
    replied
    HOX HOX
    Trebila ihmetteli mun logia ja sanoi ettei laakossa kyllä ole xHP Stage 3:sta. Vaikka niin luulin flässänneeni.
    Olen yrittänyt hommaa ihan väärin. Eli ekaksi pitää valita stage3 vaihtoehto ja sitten klikata flash. Ja meni heti läpi vaikka oli JB4 paikoillaan...
    Eli jb4 ei tarttekkaa irrottaa.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Facebook sivut kertoo että Stage 3:sta on tullut uusi versio 1.4. Lienee tullut vasta uusimpiin laatikoihin koska en minä sitä äsken kyllä löytänyt appsista.

Leave a comment:

• TMB
    replied
    Originally posted by Zoppa View Post
    Mulla oli toi sama ongelma, tein just noilla ohjeilla koodauksen ja sen jälkeen toi virhe hävisi. Mulla se johtui siitä ettei alpina softaa oltu koodattu flashayksen jälkeen.
    Ok, tarttee vissiin sitten tutustua tohon NCS experttiin tai ettiä Oulun tienoolta valmis expertti...

Leave a comment:

• Zoppa
    replied
    Originally posted by TMB View Post
    Vaihdoin uuden mapin laatikkoon ja ilmestyi oire - tossa noin 2k rpm nurkilla tuntuu, että laatikko luistaisi vähän. Sellainen ihan selvä nykäisy joka tuntuu about samalta kuin kun rengas sutaisee, mutta sitten saa pitoja. Vain ESP valo puuttuu. Ja vielä aika kepeällä kaasun käytöllä. En nyt viittinyt kovin kattavasti testailla, ennen kun hajoo jotakin ihan lopullisesti.

Löin laatikkoon takaisin vakio-softan - ja samalla tehojakin alaspäin varmuuden vuoksi. Oire sinänsä hävisi, mutta johtunee siitä että vakionahan tuo ei varsinaisesti edes yritä vedättää pikkukierroksilla vaan luistattaa ihan reilusti.

Eniveis. Laatikon päästä löyty virhekoodi:

Pystyy nollaamaan, mutta palaa takasin. Se XHP'n recode-toiminto ei auta.

Aiheeseen liittyy e90post.com'in keskustelussa tämä, mutta mulla ei ole työkaluja ton tekemiseen. Onko kellään enempää kokemusta asiasta?
    http://www.e90post.com/forums/showpo...&postcount=478
    Mulla oli toi sama ongelma, tein just noilla ohjeilla koodauksen ja sen jälkeen toi virhe hävisi. Mulla se johtui siitä ettei alpina softaa oltu koodattu flashayksen jälkeen.
    Last edited by Zoppa; 13-09-2017, 21:27.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    HOX HOX
    Trebila ihmetteli mun logia ja sanoi ettei laakossa kyllä ole xHP Stage 3:sta. Vaikka niin luulin flässänneeni.
    Olen yrittänyt hommaa ihan väärin. Eli ekaksi pitää valita stage3 vaihtoehto ja sitten klikata flash. Ja meni heti läpi vaikka oli JB4 paikoillaan...

Leave a comment:

• TMB
    replied
    Vaihdoin uuden mapin laatikkoon ja ilmestyi oire - tossa noin 2k rpm nurkilla tuntuu, että laatikko luistaisi vähän. Sellainen ihan selvä nykäisy joka tuntuu about samalta kuin kun rengas sutaisee, mutta sitten saa pitoja. Vain ESP valo puuttuu. Ja vielä aika kepeällä kaasun käytöllä. En nyt viittinyt kovin kattavasti testailla, ennen kun hajoo jotakin ihan lopullisesti.

Löin laatikkoon takaisin vakio-softan - ja samalla tehojakin alaspäin varmuuden vuoksi. Oire sinänsä hävisi, mutta johtunee siitä että vakionahan tuo ei varsinaisesti edes yritä vedättää pikkukierroksilla vaan luistattaa ihan reilusti.

Eniveis. Laatikon päästä löyty virhekoodi:

Pystyy nollaamaan, mutta palaa takasin. Se XHP'n recode-toiminto ei auta.

Aiheeseen liittyy e90post.com'in keskustelussa tämä, mutta mulla ei ole työkaluja ton tekemiseen. Onko kellään enempää kokemusta asiasta?

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by reekoon View Post
    kukaan flashäny auto onnistuneesti JB4 kiinni ollessaan Map0 asennossa vai onko pakko purkaa pois.... jotenkin niin laiska nykyään autojen kanssa että vaikka mieliteksi laittaa xHP niin toi JB4 purku ja takaisin laitto saattaa muodostua kynnykseksi
    Otin JB4:n fyysisesti irti ja aloitin flässäämisen. Ennen jämähti aina step 4 jälkeen, nyt meni läpi!
    Trebila muokkaa vielä tuota moottorin ecun flässiä ja sitten testaamaan.

Leave a comment:

• tommi69
    replied
    Juu, on ollut laturi ja on ollut virtalähde, ihan sama vaikka olisi Olkiluoto 3 perässä kun flässäys kestää sen 3 min. Kunhan akku on kunnossa ja siellä on riittävästi virtaa...
    😂😂 olkiluoto.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    Oliko sulla varavirtalähde kyljessä?.
    Juu, on ollut laturi ja on ollut virtalähde, ihan sama vaikka olisi Olkiluoto 3 perässä kun flässäys kestää sen 3 min. Kunhan akku on kunnossa ja siellä on riittävästi virtaa...

Leave a comment:

• tommi69
    replied
    Oliko sulla varavirtalähde kyljessä?.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    2 kertaa nyt kokeillut JB4 kiinni, kummallakaan kerralla ei onnistunut. 11/2006 loota.

Leave a comment:

• puerco
    replied
    Originally posted by brainsurgery View Post
    Siis joillain toimii ilman JB4 irrotusta ja joillain ei. Jos ei toimi niin joutunee ajamaan emergency flashillä vakiosoftan takaisin sisään. Etukäteen ei taida pystyä ennustamaan miten käy.
    Mä en ottanut jb4sta pois ja läpi meni. 02/2008

Leave a comment:

• reekoon
    replied
    Originally posted by brainsurgery View Post
    Siis joillain toimii ilman JB4 irrotusta ja joillain ei. Jos ei toimi niin joutunee ajamaan emergency flashillä vakiosoftan takaisin sisään. Etukäteen ei taida pystyä ennustamaan miten käy.

Jees näin käsitinkin, että joku saanut menemään jopa JB4:n kanssa, mutta parempi ottaa irti.

Leave a comment:

Working...
X