memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • brainsurgery
    replied
    Siis joillain toimii ilman JB4 irrotusta ja joillain ei. Jos ei toimi niin joutunee ajamaan emergency flashillä vakiosoftan takaisin sisään. Etukäteen ei taida pystyä ennustamaan miten käy.

    Leave a comment:


  • reekoon
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Jos lukisit tätä topicia edes hieman, tai käyttäisit searchia, selviäisi edellisen kysymyksesi lisäksi myös se että se JB4 kannattaa ihan fyysisesti sieltä purkaa pois välistä jos meinaa xHP:ta laitella.
    Olen lukenut ja itseasiassa koko tämän prosuurin



    ja sieltä

    "If you have any piggy-back solutions installed which interfere on the CAN Bus (like JB4) be
    sure to turn them off. In certain cases, you probably need to remove them completely from
    the vehicle before. WE RECOMMEND YOU TO DO SO, before using xHP!"

    Mutta ei se sitä tarkoita, etteikö joku olisi asentanut JB4 kiinni 0 mapilla onnistuneesti ja että jaksaisin alkaa purkamaan/kasaamaan uudestaan

    JA Pyroz, niin offshore inkkareille sanon vaan yleensä "sorry there seems to be distortion on the line" ja luuri kiinni. Niiden kanssa kun joutuu puhuun niin siellä on aina 6-8 vouhottajaa tekemässä saman työn kuin täällä päässä yksi asiantuntija. Sitä basso konserttia ei kestä kukaan.

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by reekoon View Post
    kukaan flashäny auto onnistuneesti JB4 kiinni ollessaan Map0 asennossa vai onko pakko purkaa pois.... jotenkin niin laiska nykyään autojen kanssa että vaikka mieliteksi laittaa xHP niin toi JB4 purku ja takaisin laitto saattaa muodostua kynnykseksi
    Mitä vastaat töissä jos inkkari kysyy sähköemaililla: "onko näitä ohjeita muka pakko noudattaa, että nää IT-systeemit toimii?"?

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by reekoon View Post
    kukaan flashäny auto onnistuneesti JB4 kiinni ollessaan Map0 asennossa vai onko pakko purkaa pois.... jotenkin niin laiska nykyään autojen kanssa että vaikka mieliteksi laittaa xHP niin toi JB4 purku ja takaisin laitto saattaa muodostua kynnykseksi
    Jos lukisit tätä topicia edes hieman, tai käyttäisit searchia, selviäisi edellisen kysymyksesi lisäksi myös se että se JB4 kannattaa ihan fyysisesti sieltä purkaa pois välistä jos meinaa xHP:ta laitella.

    Leave a comment:


  • reekoon
    replied
    kukaan flashäny auto onnistuneesti JB4 kiinni ollessaan Map0 asennossa vai onko pakko purkaa pois.... jotenkin niin laiska nykyään autojen kanssa että vaikka mieliteksi laittaa xHP niin toi JB4 purku ja takaisin laitto saattaa muodostua kynnykseksi

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by reekoon View Post
    TL ; DR

    Elikäs miten tämä nyt toimii?


    Lataan kännykkään xHP sovelluksen, mutta millä puhelin olisi tarkoitus yhdistää autoon? BT kautta vaiko kaapelilla? Mikä lisenssi tuolta kannattaa ostaa? General lisenssi 124€ vaiko joku yksittäinen lisenssi?
    Puhelimeen OTG-USB kaapeli ja siihen sama kaapeli kuin inpa/ista, eli k/dcan.

    Leave a comment:


  • reekoon
    replied
    TL ; DR

    Elikäs miten tämä nyt toimii?


    Lataan kännykkään xHP sovelluksen, mutta millä puhelin olisi tarkoitus yhdistää autoon? BT kautta vaiko kaapelilla? Mikä lisenssi tuolta kannattaa ostaa? General lisenssi 124€ vaiko joku yksittäinen lisenssi?

    Leave a comment:


  • Snike
    replied
    Originally posted by Petsku333 View Post
    Q: I'm running an Alpina flash currently, do i have to revert to stock before using xHP?
    A: No. xHP saves the Alpina flash as backup and then overwrites it.
    Tänks

    Leave a comment:


  • Petsku333
    replied
    Q: I'm running an Alpina flash currently, do i have to revert to stock before using xHP?
    A: No. xHP saves the Alpina flash as backup and then overwrites it.

    Leave a comment:


  • Snike
    replied
    Mites kannattaa toimia? Itellä on lootassa Alpinan softa. Voinko huoletta varmuuskopioida sen ja tuuppaa xHP Stage 3 sisään vai kannattaako käydä ohjelmoimassa vakio softa eka lootaan ja sitten vasta xHP perään? :think

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Onko 330xd pre 3/07(7/06) fläshäys jo tuettu? Kokeilemalla tietty selviää, mutta onko kokemuksia?

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    Onko uusia kokeilijoita koodaamiseen? Mulla on 10/06 335i ja tekis mieli koittaa tota stage 3
    Mä voin laittaa

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by Sinkola View Post
    Mulla auto oli 3h laturissa ennen kuin yritin.. näytti silti 12.5v joka ei riitä.
    Jep, LATURISSA... Laita ens kerralla riittoisaan VIRTALÄHTEESEEN niin ei tartte ihmetellä eikä latailla.

    Leave a comment:


  • Sinkola
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    En kyllä ymmärrä miksi porukka näitä tekee akun varassa. Kunnon virtalähteellä homma onnistuu vaikka ilman akkua. Ohjainlaite kun on siellä laatikon sisällä, niin ei paljon naurata jos se menee jumiin jännitteen kyykätessä.
    Mulla auto oli 3h laturissa ennen kuin yritin.. näytti silti 12.5v joka ei riitä.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Sinkola View Post
    Saitko toimimaan? Itellä teki kanssa laitoin viestiä pojat vastas että niin huono akku.. uus akku ja homma rokkas! Auto siis 335d
    En kyllä ymmärrä miksi porukka näitä tekee akun varassa. Kunnon virtalähteellä homma onnistuu vaikka ilman akkua. Ohjainlaite kun on siellä laatikon sisällä, niin ei paljon naurata jos se menee jumiin jännitteen kyykätessä.

    Leave a comment:

Working...
X