Announcement

Collapse
No announcement yet.

335 hankinnan harkintaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • QUASIMODO
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 2545
    • Pirkkala

    #31
    Kiitoksia molemmille vastauksista!

    Originally posted by Antti O View Post
    Itse seuraan noita myös Saksasta, hyvin vähässä on asialliset yksilöt.

    Varusteista:
    Ehdottomana mistä en tingi: M-Sport, LCI, Sedan, Penkinlämmittimet, nahkasisusta, cruise, hifipaketti ja pakkitutkat.
    Kivoja olisivat: aktiiviohjaus, kattoluukku ja adaptiivicruise sekä webasto.

    Tukholmassa oli yksi siisti sininen liikkeessä se myytiin samana päivänä. Nopea siis pitää olla. Eilen oli 60tkm ajettu 335i cabi nettiautossa, myytiin samantien.
    Tuntuu nämä E90 LCI 335i hinnat olevan hirmu kuplassa jos vertaa F30 hintoihin.
    Silti itse mielummin haluaisin nimenomaan E90 mallin. Kävin joskus ajamassa 2013 320d Msport f30 ja en tykänny yhtään ohjauksesta, sähköinen ja tunnoton.

    Mutta katsellaan kevättä kohti mitä tulee eteen ja mihin rahkeet riittää.

    Olen katsellut näitä vasta viikon verran ja vielä hieman epäselvää minkä hintainen se hyvä yksilö lopulta on.:think Kuitenkin Saksassa näitä tuntuu olevan alle 100tkm ajettuna 17k€-23k€ (ja tietenki ylöspäin). Verot varmaankin 7k€?

    LCI = facelift (2009-->) ?

    Kaikki uudemmat autot joihin on saanut tutustua on enemmän tai vähemmän olleet melko vähillä lisävarusteilla ja tästä syystä omassa käytössä niistä ei juurikaan ole kokemuksia. Olen kyllä huomannut, että varusteiden jälkeenpäin asentaminen tulee huomattavasti kalliimmaksi ja uusien autojen kanssa se varmasti myös hankaloituu.

    Onko vinkkiä mistä voisin tutkia listaa kaikista lisävarusteista mitä näihin on ollut mahdollista valita?


    Originally posted by Tommix View Post
    Käy ihmeessä kokeilemassa tomaattia, ja jos vielä löytyy yksilö missä laatikossa on xHP softa niin
    Voi olla, että siinä kyllä pilaa itsensä ja manuaalit unohtuu
    Eksyin ihmettelemään vanhaa topiciasi ja sitä kautta myös youtube-videoihin. Onko näiden automaattien kanssa usein "ongelmia" (eli laatikko päättelee väärin ja tekee ihmeellisiä vaihtoja)?

    Originally posted by Tommix View Post
    Jos virittää meinaat niin ehdottomasti N54, helpompi ja halvempi virittää.
    Molempiin voi joutua hakkaamaan rahaa paljonkin, riippuu täysin siitä onko ns. tyyppiviat korjattu. Nämä tyyppiviat löydät mm. N54 viritys topicista.

    Turbot, suuttimet, korkeapainepumppu

    Vakiona automaatti, manuaali kestää myös mitä vaan, kunhan vaihtaa järeän kytkimen + vauhtipyörän. Mikään miellyttävä ajettava tuo manuaali ei tämän muutoksen jälkeen ole, eteenkään kaupungissa.
    Mitänyt olen muutaman päivän tähänkin aiheeseen tutustunut, niin melko helposti tuosta ilmeisesti sen +50hv ottaisi:think Kaikkien edellisten autojen kanssa on tullut vietettyä vähintään se 5 vuotta, joten uskon että mikäli tämäkin jaksaa kiinnostaa niin kauan, niin jonkinlaista piristystä koneelle tulee tehtyä.

    Tällä hetkellä harrastusautona on e36 3.2 ja suorituskyvyltään uuden auton tulisi olla vähintään vastaava, jotta se jaksaa kiinnostaa

    Mitä noin +100hv:n lisäys, tämän 335i:n kohdalla, tarkoittaa €uroissa? 2-3k€? Kehuttu JB4 taitaa olla noin 500€? Sillä ilmeisesti saavutetaan +50hv?

    Toivotaan nyt kuitenkin, että tämä autokuume menee tästä ohi...
    Koeajolla täytyy kuitenkin käydä
    sigpic

    Comment

    • miyli
      BTCF Member
      • Dec 2008
      • 2089
      • Naantali

      #32
      n.1200€ saa sen +100hv ainakin n54.
      Jb4 + Downpipet ja kartiosuodattimet luokaa n. 420hv tai toinen vaihtoehto on
      MHD + Downpipet ja kartiosuodattimet n.6-700€ ja suunnilleen samoihin 420hv tehoihin pääsee.
      Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
      Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
      Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

      Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
      Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



      Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
      1/4 maili 11.8 / 205 km/h
      0-200km/h 11.40s
      100-200km/h 6,00s
      http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

      Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

      Comment

      • Antti O
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6937
        • N/A

        #33
        No jos varaa 30.000-33.000€ veroineen ja talvivarusteineen sillä saa ihan hyvän yksilön LCI:nä.
        Tai siihen kannattaa varautua. Hyvistä pyynnit on liikkuneet 20-25 luokassa mitä on osunut eteen mobilessa. Lisäksi noissa kannattaa aina budjetoida useampi tonni
        perusjuttujen fiksailuun. Melkein joka autossa on aina päässyt renkaita ostelemaan ja huoltoa tekemään.
        Last edited by Antti O; 23-11-2017, 10:47.

        Comment

        • QUASIMODO
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2005
          • 2545
          • Pirkkala

          #34
          Originally posted by Antti O View Post
          No jos varaa 30.000-33.000€ veroineen ja talvivarusteineen sillä saa ihan hyvän yksilön LCI:nä.
          Tai siihen kannattaa varautua. Hyvistä pyynnit on liikkuneet 20-25 luokassa mitä on osunut eteen mobilessa. Lisäksi noissa kannattaa aina budjetoida useampi tonni
          perusjuttujen fiksailuun. Melkein joka autossa on aina päässyt renkaita ostelemaan ja huoltoa tekemään.
          :think tähän hintaan alkaa jo melkein lähtemään E60 M5..Antaako se kuitenkin enemmän "iloa"?
          sigpic

          Comment

          • Antti O
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6937
            • N/A

            #35
            Originally posted by QUASIMODO View Post
            :think tähän hintaan alkaa jo melkein lähtemään E60 M5..Antaako se kuitenkin enemmän "iloa"?
            No sitä en osaa sanoa, mitä autolta haluaa. Itseä ei ole koskaan kiinnostanut nuo 5-sarjalaiset.

            Comment

            • IKa
              BTCF Member
              • Apr 2007
              • 877
              • Klaukkala

              #36
              Originally posted by QUASIMODO View Post
              Tällä hetkellä harrastusautona on e36 3.2 ja suorituskyvyltään uuden auton tulisi olla vähintään vastaava, jotta se jaksaa kiinnostaa
              Jos meinaat säilyttää jatkossakin tuon harrasteautosi (E36 M3 3.2), niin potentiaaliahan siinä riittää harrastamiseen ja omien halujen mukaan jatkojalostamiseen. Tarvitseeko silloin suorituskykymielessä edes kovin paljoa panostaa käyttöautoon?

              Itse viimeksi käyttistä vaihtaessani pähkäilin M2:sen ja F33 cabrioletin välillä. Kovin erilaisia autoja siis, mutta hinnaltaan lähellä toisiaan. Päätöksen tein sen mukaan, että käyttiksen pitää pysyä mukavana sekä huolettomana ja käyttiksen rinnalla oleva erillinen harrasteauto on sitten se mitä rakennetaan.

              (M2:sen hankinta käyttikseksi olisi tod. näk. johtanut ko. auton jatkojalostamiseen ja väistämättä jossain vaiheessa oltaisi tultu pisteeseen jossa auton mukavuus ja huolettomuus on mennyttä)
              Last edited by IKa; 23-11-2017, 13:57.
              G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22

              Comment

              • Antti O
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6937
                • N/A

                #37
                335i automaatilla on varsin mukava käyttöauto, jos sitä ei mene mitenkään tuunailemaan tai madaltelemaan. Nelivetona vieläkin parempi.

                Comment

                • jannmann
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 5856
                  • Joccis City

                  #38
                  Originally posted by QUASIMODO View Post
                  :think tähän hintaan alkaa jo melkein lähtemään E60 M5..Antaako se kuitenkin enemmän "iloa"?
                  V10 antaa varmuudella enemmän murheita ja tyhjemmän lompakon.
                  Kannattaa meinaan katsoa miten vitun kallis esim vanos remppa nykyään on. Eikä sen laatikonkaan hydrauliikka puolen korjaus ilmaista ole.
                  Aprilia RSV4

                  Comment

                  • juha_335i
                    BTCF Member
                    • Sep 2016
                    • 44
                    • Vantaa

                    #39
                    Originally posted by Antti O View Post
                    335i automaatilla on varsin mukava käyttöauto, jos sitä ei mene mitenkään tuunailemaan tai madaltelemaan. Nelivetona vieläkin parempi.
                    On se hyvä käyttöauto perustuunauksellakin

                    -juha
                    ___________
                    E91 335i -08, Fin-Turbo stage2, Evolve DPs,Wagner Performance EVO1 fmic, DCI, MHD + custom softa, xHP Stage 3

                    Comment

                    • miyli
                      BTCF Member
                      • Dec 2008
                      • 2089
                      • Naantali

                      #40
                      Turha noita n54 moottoreita ja automaattilaatikkoa on pelätä, hyvin ne kestää viritettynäkin kun pitää huolen niistä muutamasta tyyppiviasta. 35 tkm tuli ajeltua viritetyllä 335 ja automaattilaatikolla ja siihen kilometrimäärään mahtui satoja varttimailivetoja. Viimeiset 15 tkm oli autossa kuitenkin 600hv ja mittarissa jo 165tkm

                      Tämän zetan kun ostin toukokuussa jossa myös n54 ja ei minkäänlaisia murheita tai yhtäkään misfireä tullut ja 10 tkm takana nyt. Autohan virittettiin saman tien kun sen ostin.
                      Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
                      Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
                      Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

                      Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
                      Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



                      Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
                      1/4 maili 11.8 / 205 km/h
                      0-200km/h 11.40s
                      100-200km/h 6,00s
                      http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

                      Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

                      Comment

                      • lassiv
                        BTCF Member
                        • Nov 2015
                        • 312
                        • Lahti

                        #41
                        Taas kerran tässä tulee tehtyä harkinnan harkintaa topicin mukaisesti tämän 335 kuumeen kanssa

                        Onko kellään tarjota suurinpiirtein matka-ajon kulutuksia näille. Meneekö mukamas tuonne EU luvattuun 7litraankin? Ei tälläistä toki kulutuksien takia ostella, mutta joskus on pitempää työmatkaa ja olis mukava jos jollainlailla järkevällä määrällä kulkisi.

                        Onko mahdollista jb4 käyttää E85 ja 98E sekakäytössä. Eli jos reissussa tilanne että ei saa E85 niin voi helposti muuttaa ilman läppäreitä tai muita hässäköitä 98e laitteeksi tuon? Entä onko tuolla E85 järkeä ajaa ihan arki ajoja vai onko tuo vaan niitten viimeisien hevosvoimien ja ahtojen hakua varten?

                        "Tyyppivikoina" pitää vissiinkin varautua ainakin turboihin, puoliin ja bensapumppuun? Onkos vielä muuta hinnakkaampaa mitä pitäisi ottaa huomioon?

                        Vielä ei tullut ajettua edes vakio 335i:tä sekin pitäisi käydä testaamassa miltä tuo tuntuu. Diisselin alavääntöön (N57) on pahasti kerennyt kyllä tottumaan kun tuo linkasee ohitukseen vaikka samalla vaihteella mikä oli perus jonossa ajelussa päällä eikä huomaakaan. Ei tarvitse aina kirnuuttaa punarajalle vaikka se toki mukavaa välillä onkin Uudemmasta 320i turbo koneesta kuului kans kehuja, mutta kävin tuon F korissa koeajamassa ja kyllä se vaan laiskan maineen jätti Toki tämä nyt on aivan eri sarjan kone joka tapauksessa

                        Vinkkejä ja ruusuja/risuja saa kasata tulevan harkinnan tielle/suunnaksi Parempi kuulla niistä nyt, kun auton hankinnan jälkeen

                        Perus käyttöautoksi olisi siis tulossa ja näin ollen toki toivoisi yhtä huoletonta käyttöä kun nykyisellä 3litrasella diisselillä.

                        Ketju ongelmaa ei näissä ilmeisesti ole tai muutakaan ongelmaa mikä tekisi syyn avata konetta?

                        Hieman myös kiehtoisi Saksasta tuonti siinä vaan menettää tuon liikkeen "takuun" mikä Suomessa olisi tai virhevastuu nimellä taitaa enempikin kulkea. Joskus oli jotain mutuilua internetin ihmeellisessä maailmassa, että Saksasta sai jostain liikkeistä autoja ns euro takuulla (titaanitakuu Toyotalla) eli saisi jonkun 6kk tai 12kk takuun joka olisi koko euroopassa voimassa, voi olla kyllä täysiä huhu puheitakin.

                        Onkos tuossa Saksasta haussa jotain ongelmaa jos on englantia hyvin osaava henkilö mukana vai onko parempi lyöttäytyä jonkun kanssa yhteen kuka näitä on enempikin sieltä rahdannut? 335i verot taitaa edelleen olla 5-7k€ luokkaa :( Eli siinä ja tuossa jääkö halvemmaksi Saksasta tuonti. Valikoimaa on toki reilusti enemmän.

                        ex. E91 335i -07, f36 420d gc -15, e90 330d LCI -09, e46 cabriolet 330i -01, st205 gt-four -95

                        Comment

                        • Tommix
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 5430
                          • S:t Karins

                          #42
                          Originally posted by Antti O View Post
                          335i automaatilla on varsin mukava käyttöauto, jos sitä ei mene mitenkään tuunailemaan tai madaltelemaan. Nelivetona vieläkin parempi.
                          Eikä se muuksi muutu vaikka olisi se +600 hv pellin alla.
                          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                          Comment

                          • bmw323it
                            BTCF Member
                            • Mar 2008
                            • 1831
                            • N/A

                            #43
                            Originally posted by lassiv View Post
                            Onko kellään tarjota suurinpiirtein matka-ajon kulutuksia näille. Meneekö mukamas tuonne EU luvattuun 7litraankin? Ei tälläistä toki kulutuksien takia ostella, mutta joskus on pitempää työmatkaa ja olis mukava jos jollainlailla järkevällä määrällä kulkisi.
                            No jos todella varovaisesti ajaa 90km/h, ei pysähtele eikä ohittele, niin seiskalla alkaviin voi päästä, mutta ole realisti: käytännössä matka-ajon kulutus on kasin-ysin luokkaa ja seka-ajossa 11-12l/100km.


                            Onko mahdollista jb4 käyttää E85 ja 98E sekakäytössä. Eli jos reissussa tilanne että ei saa E85 niin voi helposti muuttaa ilman läppäreitä tai muita hässäköitä 98e laitteeksi tuon? Entä onko tuolla E85 järkeä ajaa ihan arki ajoja vai onko tuo vaan niitten viimeisien hevosvoimien ja ahtojen hakua varten?
                            Jeps, sillä mukautuvalla mapilla.


                            "Tyyppivikoina" pitää vissiinkin varautua ainakin turboihin, puoliin ja bensapumppuun? Onkos vielä muuta hinnakkaampaa mitä pitäisi ottaa huomioon?
                            Turbojen läpät, puolta, suuttimet, korkeapainepumppu, vesipumppu näyttää olevan keskustelujen aiheena.

                            Omastani vaihdettiin korkeapainepumppu takuuaikana kolmesti, mutta nyt se on kestänyt 6v ilman vikoja. Myös vesipumppu on vaihdettu kerran. Muita vikoja ei ole ollut. Turbon, suuttimet, puolat jne ovat alkuperäisiä.


                            Vielä ei tullut ajettua edes vakio 335i:tä sekin pitäisi käydä testaamassa miltä tuo tuntuu. Diisselin alavääntöön (N57) on pahasti kerennyt kyllä tottumaan kun tuo linkasee ohitukseen vaikka samalla vaihteella mikä oli perus jonossa ajelussa päällä eikä huomaakaan. Ei tarvitse aina kirnuuttaa punarajalle vaikka se toki mukavaa välillä onkin
                            On kyllä N54 ja N57 eroa kuin yöllä ja päivällä. N57:sta ei löydy puoliksikaan sellaista raivoa kuin N54:sta.


                            Vinkkejä ja ruusuja/risuja saa kasata tulevan harkinnan tielle/suunnaksi Parempi kuulla niistä nyt, kun auton hankinnan jälkeen

                            Perus käyttöautoksi olisi siis tulossa ja näin ollen toki toivoisi yhtä huoletonta käyttöä kun nykyisellä 3litrasella diisselillä.
                            Tuuristahan se huolettomuus riippuu osittain. 335i on todella makea auto, joka saa hymyn huulille vielä vaikka on jo 7v pihassa ollutkin. Eikä sitä tietysti muuten olisi tullut näin pitkään pidettyäkään.

                            Omani on ollut huoleton yksilö, mutta turha kuvitella että hevoset tyhjästä ilmasta syntyisivät. Polttoainetta kuluu, mulla koko omistusajan keskikulutus 11l/100km. Jos ongelmia syntyy, niin pussissa on syytä olla muutakin kuin ilmaa. Siksi en suosittele jos raha on tiukassa tai autoon kuluva raha käy masentamaan. Hyvä on tunnistaa realiteetit.

                            Mutta on se silti hintansa ja kulujensa väärti
                            Last edited by bmw323it; 23-02-2018, 08:50.
                            Nyt:
                            BMW 530e (g30)
                            BMW 335i (e90)
                            BMW 323iC (e36)
                            BMW 850i (e31)
                            BMW 320i (e30)
                            Golf GTE
                            ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

                            Comment

                            • WarHead
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2005
                              • 774

                              #44
                              Originally posted by lassiv View Post
                              ...
                              Vielä ei tullut ajettua edes vakio 335i:tä sekin pitäisi käydä testaamassa miltä tuo tuntuu. Diisselin alavääntöön (N57) on pahasti kerennyt kyllä tottumaan kun tuo linkasee ohitukseen vaikka samalla vaihteella mikä oli perus jonossa ajelussa päällä eikä huomaakaan. Ei tarvitse aina kirnuuttaa punarajalle vaikka se toki mukavaa välillä onkin
                              Kaikki koeajaneet dieselmiehet ovat ihmetelleet suuresti tuota vääntöä ja kuinka alhaalta se alkaa varsinkin näissä "Mehupurkitetussa" versiossa, vaikkei muuta ookkaan ku JB4 (ja luultavasti tyhjät kalalysaattorit).
                              Parin vedon jälkeen kysyvät taas, että miten tää voi näin vääntää? Ja sitten todetaan, että näköjään vetää myös sinne 7 tonniin asti suht kirkkaasti...

                              Ite vaihdoin turbot alkutalvesta ja alavääntö on entistä tasaisempaa. Sitä yläpään käyttäymistä ei ole vielä pito-ongelmien takia päässy testaan, mutta kyllä se muutaman kk päästä asfaltti taas paistaa!

                              Puntaroin aika vahvasti ennen turboremppaa, että vaihdan autoa, mutta kyllä se "ajamisen ilo" painoi kupissa enempi, taas. Edellisen omistajan aikana vaihdettu suuttimet ja polttoainepumput. Tulpat vaihtanu parin kympin jälkeen ja yhden puolanki oon ostanu.

                              Auto on jokapäiväisessä käytössä kolmatta vuotta toiminut tämmösellä isommalla pojalla (192cm) hyvin. Oikeen pelottaa se, että millähän tämän joutuu korvaamaan sitte muutaman vuoden päästä... Oletuksena on F10/F11 N55 koneella. Punaisena.
                              E91 335iAT -08

                              -Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -

                              Comment

                              • tommylee
                                Bimmer Fanatic
                                • Jan 2015
                                • 292
                                • Haukipudas / Kello

                                #45
                                Originally posted by bmw323it View Post
                                No jos todella varovaisesti ajaa 90km/h, ei pysähtele eikä ohittele, niin seiskalla alkaviin voi päästä, mutta ole realisti: käytännössä matka-ajon kulutus on kasin-ysin luokkaa ja seka-ajossa 11-12l/100km.



                                Jeps, sillä mukautuvalla mapilla.



                                Turbojen läpät, puolta, suuttimet, korkeapainepumppu, vesipumppu näyttää olevan keskustelujen aiheena.

                                Omastani vaihdettiin korkeapainepumppu takuuaikana kolmesti, mutta nyt se on kestänyt 6v ilman vikoja. Myös vesipumppu on vaihdettu kerran. Muita vikoja ei ole ollut. Turbon, suuttimet, puolat jne ovat alkuperäisiä.



                                On kyllä N54 ja N57 eroa kuin yöllä ja päivällä. N57:sta ei löydy puoliksikaan sellaista raivoa kuin N54:sta.



                                Tuuristahan se huolettomuus riippuu osittain. 335i on todella makea auto, joka saa hymyn huulille vielä vaikka on jo 7v pihassa ollutkin. Eikä sitä tietysti muuten olisi tullut näin pitkään pidettyäkään.

                                Omani on ollut huoleton yksilö, mutta turha kuvitella että hevoset tyhjästä ilmasta syntyisivät. Polttoainetta kuluu, mulla koko omistusajan keskikulutus 11l/100km. Jos ongelmia syntyy, niin pussissa on syytä olla muutakin kuin ilmaa. Siksi en suosittele jos raha on tiukassa tai autoon kuluva raha käy masentamaan. Hyvä on tunnistaa realiteetit.

                                Mutta on se silti hintansa ja kulujensa väärti
                                En vois olla enempää samaa mieltä. On makein pirssi minkä omistanut. Oma on xdrive ja nelivedosta en luovu, jos ei ihan pakko ole.
                                Niistä tyyppivioista. Oma on juurikin pajalla tutkittavana, että onko korkeapainepumppu lasahtanut. Että kantsii varautua siihen, että jotain kalliimpaa remppaa saattaa tulla. Itellä kädet ristissä kyynärpäitä myöten, että tulppien \ puolien vaihdolla selvitään..
                                Tehot ei tule ilmaiseksi. Jos kulutus kauhistuttaa, niin ei ole sinun auto. Omassa nyt talven kylmillä ja liukkailla kulutus on 12-12,5L. Ja autossa stage 1+ viriohjelma sisässä.
                                Eli ei ole eco auto, vaan EGO-auto
                                Ex: BMW 330 Xd E90
                                Ex:BMW 335Xi E90
                                Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎