Mulla on tossa 325:ssa TT-thermo letkussa #1. Mielestäni toimii hyvin ja ei huudata flektiä turhaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x TT-THERMO lämmitin?
Collapse
X
-
Originally posted by tommylee View PostOlisko kellään tietoo, miksi alkaa flekti karjumaan täysillä, kun pitää autoa lämmityksessä?
Sekoittaako tuo lämmitin jotenkin moottorin lämpötilananturia tms?
Ja mitä tuolle pitäis tehdä?
Jäähdytin-nestettä ainakin on tarpeeksi, jonka asennusliike pyysi tarkistamaan ensimäiseksi.
Flekti lakkaa huutamasta, kun sammutan auton ja käynnistän uudestaan.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostSiis pidätkö autoa yhtäaikaa käynnissä ja lämmitintä päällä vai ilmeneekö tämä ongelma ekalla ja käynnistyskerralla ja katoaa toisella?
Huonosti kirjoitin tuon
Tosiaan ekalla käynnistyskerralla ilmenee tuo flektin huutaminen.
Tänään vikakoodin otin mhd:llä. 2EE6 coolant temperature sensor, measurement range.
Eli sotkee vissiin jäähdytinnesteen lämpösensoria. Yleensä ollut käynnistyksen yhteydessä lämpötila jotain 30-40 asteen hujakoilla, riippuen lämmityajasta ja ulkoilman kylmyydestä..Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Originally posted by e36coupe View PostMulla on tossa 325:ssa TT-thermo letkussa #1. Mielestäni toimii hyvin ja ei huudata flektiä turhaan.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=64_1497Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by Kouris View PostKannattaa lukea audiklubilta kokemuksia. Aika paljon hajonnut näitä. Ovat ilmeisesti halpakuraa Kiinasta?
Itsellä tuo KLD-2 ja toivon kestävän. Pumppu ainakin on vaihdettu tuohon kakkoseen.Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20
Työn alla: E21 320/6
Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
Comment
-
-
Originally posted by e36coupe View PostKLD-2 malli toivottavasti korjannut nämä ongelmat. Vanhemmassa oli ilmeisesti ollutkin vikoja, jolloin hankintapaikalla on merkitystä takuukäsittelyn vuoksi...
Itsellä tuo KLD-2 ja toivon kestävän. Pumppu ainakin on vaihdettu tuohon kakkoseen.
Itellä ollut calix ph750. Ei siinä pumppua ole mutta kone lämpenee 50 asteiseksi silti. Tuossa nyt ei luultavasti ole tarvetta heti purkaa uudelleen.
Comment
-
-
Asennutin perjantaina tt-thermon. Kahden kerran kokeilun jälkeen kone näkyy lämpenevän hienosti, mutta jostain syystä flekti huutaa täysiä lämmityksen jälkeen. Asentaja tästä vähän varoittelikin, joten ei tullut yllätyksenä.
Sammutus ja uusintastartti hiljentää kyllä flektin, eikä mitään koodeja synny.
Pikainen vilkaisu OBD-lukijalla näyttää että toinen Coolant temp lukema on järkevä mutta toinen jotain älytöntä, tyyliin 215 astetta. Ilmanko flekti huutaa.
Inpaa / ISTAA en vielä ole ehtinyt autolle näyttää, sillä varmaan näkisi vähän tarkemmin mistä nuo lukemat tulevat. Joka tapauksessa kuuma jäähdytysneste jotenkin hämää moottorinohjausta joka tokenee uudelleen startissa.
Onko vastaavia kokemuksia?Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Sain Raision motonet korjaamosta tarjouksen, onko hinta kohtuullinen? E91 318d n47...
"TT-thermo 1000W + johtosarja + tarvikkeet + jäähdytinnesteet + sisähaaroitus (pienemmällä termini- pistokkeella) + työt n. 800-850€"E91 318d Touring '11
Ex E46 330iA Touring M-Sport '02
Ex E46 325CiA '01
Ex E39 523iA '98
Ex E36 323Ci M-Sport '95
Comment
-
-
Originally posted by Lersahdus View PostSain Raision motonet korjaamosta tarjouksen, onko hinta kohtuullinen? E91 318d n47...
"TT-thermo 1000W + johtosarja + tarvikkeet + jäähdytinnesteet + sisähaaroitus (pienemmällä termini- pistokkeella) + työt n. 800-850€"
Tämä oulussa..
Auto e90 335xi.Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostAsennutin perjantaina tt-thermon. Kahden kerran kokeilun jälkeen kone näkyy lämpenevän hienosti, mutta jostain syystä flekti huutaa täysiä lämmityksen jälkeen. Asentaja tästä vähän varoittelikin, joten ei tullut yllätyksenä.
Sammutus ja uusintastartti hiljentää kyllä flektin, eikä mitään koodeja synny.
Pikainen vilkaisu OBD-lukijalla näyttää että toinen Coolant temp lukema on järkevä mutta toinen jotain älytöntä, tyyliin 215 astetta. Ilmanko flekti huutaa.
Inpaa / ISTAA en vielä ole ehtinyt autolle näyttää, sillä varmaan näkisi vähän tarkemmin mistä nuo lukemat tulevat. Joka tapauksessa kuuma jäähdytysneste jotenkin hämää moottorinohjausta joka tokenee uudelleen startissa.
Onko vastaavia kokemuksia?
Vikakoodia kyllä antaa mulla..Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Originally posted by tommylee View PostMulla sama setti 700€.
Tämä oulussa..
Auto e90 335xi.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by tommylee View PostSamaa tekee mullakin. Jotenkin tosiaan sotkee lämpöanturoita. Eipä tuohon taida korjausta olla..
Vikakoodia kyllä antaa mulla..Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostOk, no, enpä ihmettele tuota sen enempää. Kiitos tiedosta.
Mulla oli N52:ssa sisätilan kennolle menevän letkun välissä ja ei tullut vikakoodeja eikä flekti puhaltanut koko ajan.Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20
Työn alla: E21 320/6
Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
Comment
-
Comment