Originally posted by böntti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335 Ci viritys?
Collapse
X
-
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
-
-
Jos nyt vielä vähän hiuksia haljotaan niin virtausnopeus muuttuu juurikin virtausvastuksen kasvamisen vuoksi. Ei sillä silti edelleenkään ole mitään merkitystä. End of discussion....???-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Kannattaa odottaa että kiinapurkki on kotona. Silloin selviää letkukoko, ei ole nimittäin välttämättä sama kuin tuo burgerin kipon. Voin letkut irrottaa kannusta ja mitata illalla. Ellei joku ehdi ensin.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostKannattaa odottaa että kiinapurkki on kotona. Silloin selviää letkukoko, ei ole nimittäin välttämättä sama kuin tuo burgerin kipon. Voin letkut irrottaa kannusta ja mitata illalla. Ellei joku ehdi ensin.
Kuvissa kyllä näyttää hyvin samalle kuin Burgerin vastaava. Ilman letkuja n. $100 halvempi kun ei tuu posteja kiinasta. Saa nähdä tuleeko myös ilman, että jää tulliin. Nykyään Alin tavarat tulleet Viron tai Hollannin kautta.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
On tuo burgerin kopio oil cats can ollu jonkin aikaa kiinni. Reilun 1000km on ajettu ja ei ole mitään pöntön pohjalla. :think
Letkut on kyllä kytketty burgerin ohjeen mukaan ja kikkare on aivan samanlainen, paitsi ilman burgerin logoa.
Toinen juttu, en kattonu niin tarkasti kun purin osia, niin öljyn jäähdyttimen "termostatin" kasausjärjestys askarruttaa. Meneehän se jousi eka sinne perille ja sitten se hylsy/tappi? Osat käy kummin perin vaan, mutta järkeilin että jousi ensin ja sitten se toinen osa.
Alkuperäinen osa siis kyseessä.
Pitäis varmaan seuraavalla kerralla tehdä ilman asennusolusia...Last edited by bemmeri; 23-10-2015, 17:57.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostOn tuo burgerin kopio oil cats can ollu jonkin aikaa kiinni. Reilun 1000km on ajettu ja ei ole mitään pöntön pohjalla. :think
Letkut on kyllä kytketty burgerin ohjeen mukaan ja kikkare on aivan samanlainen, paitsi ilman burgerin logoa.
Toinen juttu, en kattonu niin tarkasti kun purin osia, niin öljyn jäähdyttimen "termostatin" kasausjärjestys askarruttaa. Meneehän se jousi eka sinne perille ja sitten se hylsy/tappi? Osat käy kummin perin vaan, mutta järkeilin että jousi ensin ja sitten se toinen osa.
Alkuperäinen osa siis kyseessä.
Pitäis varmaan seuraavalla kerralla tehdä ilman asennusolusia...
Joo, jousi ensin pohjalle ja sitten hylsy.X35i N54 imuventtiilien pähkinäpuhallukset
YV:llä lisätietoja
Ex. E92 335i MOTIV 900 Single turbo
996 Turbo X50
500whp.net
Comment
-
-
Originally posted by Blitz View PostEi sinne OCC:n pohjalle paljoa välttämättä kerry. On ihan normaalia, että 1000km jälkeen ei ole mitään. Riippuu aika paljon kaasujalasta.
Joo, jousi ensin pohjalle ja sitten hylsy.Tänään kun uusin silmin katsoi, niin kyllähän se jousi kuuluu sinne perälle ja luisti sulkee/aukoo sitä apparin puolen linjaa öljyjäähylle. Vaihdoin tiivisteet, kun öljyä mehi välistä.
Oon kyllä kenkää antanu, yms. Lisäksi aika paljon tulee pätkäajoa ja öljyt ei kerkeä lämmetä. Kylmillä ilmoilla oli hieman majoneesia öljykorkissa, mutta se hävisi sitten kun ajoi pitemmän lenkin.
Imusarjaa jouduin raottamaan, että sain öljynsuodattimen rungon pultin auki. Aika kökköiset imuventtiilit oli mitä pariin ekaan imukurkkuun näki, varmaan pähkinäpuhallus olisi hyvä tehdä jossain välissä. Ei kuitenkaan ollut niin pahoja, mitä joillain foorumeilla kuvia nähny.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Välillä ihmetyttänyt kun bensamittaria käyttää ahtopaineen näyttönä, niin kylmällä koneella ahtaa pienillä kierroksilla jo selvästi, ei montaa psi:tä, mutta kumminkin viisari nousee herkemmin kuin lämpinänä.
Onko normaalia, vai onko joku vuoto esim. alipaineletkuissa, tms.? Toimii muuten hyvin ja kestää ahdot targetissa kovemmilla ahdoilla, yms.
Arvelin turbojen kannalta, että onko tuo kylmänä miedosti ahtaminen haitallista. Luulisin maalaisjärjellä että ei ole niin hyvä voitelu kylmillä/paksuilla öljyillä. Öljyt on 0-30 edge fst.
En kylmänä kovilla kierroksilla aja, mutta "ahtoviisari" nousee jo parin tuhannen paikkeilla, riippuen kuinka on kuormaa (eli kiihdytykset, yms.). En osaa sanoa oliko noin ennen jb4 asennusta, kun ei aikaisemmin ollut tietoa paineen käytöksestä.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostVälillä ihmetyttänyt kun bensamittaria käyttää ahtopaineen näyttönä, niin kylmällä koneella ahtaa pienillä kierroksilla jo selvästi, ei montaa psi:tä, mutta kumminkin viisari nousee herkemmin kuin lämpinänä.
Onko normaalia, vai onko joku vuoto esim. alipaineletkuissa, tms.? Toimii muuten hyvin ja kestää ahdot targetissa kovemmilla ahdoilla, yms.
Arvelin turbojen kannalta, että onko tuo kylmänä miedosti ahtaminen haitallista. Luulisin maalaisjärjellä että ei ole niin hyvä voitelu kylmillä/paksuilla öljyillä. Öljyt on 0-30 edge fst.
En kylmänä kovilla kierroksilla aja, mutta "ahtoviisari" nousee jo parin tuhannen paikkeilla, riippuen kuinka on kuormaa (eli kiihdytykset, yms.). En osaa sanoa oliko noin ennen jb4 asennusta, kun ei aikaisemmin ollut tietoa paineen käytöksestä.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostSamaa ongelmaa on ollut muillakin JB4 käyttäjillä. Kylmällä koneella ahtaa välillä niin, että pistää vikatilaan yliahdon takia.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostOletko logannut vai mistä tiedät? Muillakin ongelma esiintyy nimenomaan osakaasulla.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostEn kylmänä ole logia kattonu. Juu, nyt hokasin, mitä yliahdolla meinasit. Mielsin sen ensiksi vaan maksimiahtorajan ylitykseen. Vähän hitaalla pyörii pääkoppa näin la aamuna...
Tuossa yhdellä kaverilla pyytää 0-1psi ja välillä ahtaa 8-9psi kylmällä koneella, kun ajelee sunnuntaisin kirkkoon. Lämpimällä koneella ei ole ongelmia.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View Post
Tuossa yhdellä kaverilla pyytää 0-1psi ja välillä ahtaa 8-9psi kylmällä koneella, kun ajelee sunnuntaisin kirkkoon. Lämpimällä koneella ei ole ongelmia.
Tulee siis ilmi uusimmilla firmwareilla, 31.x oon kokeillut ainakin .4 5 ja 7 ja kaikilla sama. Nyt on fw30 käytössä ja sillä ei ole tuota ongelmaa.
Bemmeri, mikä firmware sulla on jb4:ssa ?G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
Comment