Originally posted by Hiace
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335 Ci viritys?
Collapse
X
-
Last edited by b mutteri kasa; 29-09-2013, 10:00.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
-
-
Originally posted by Juuzmo View PostNoh, tuskin tuli liian kireälle kun tehot nousi ja räminä lähti!
Lukemat näyttää kyllä muuten hyvältä, mutta tosiaan tehot tulee vähän isoilla kierroksilla :think ISO:lla silti sama vika rahikaisella, uusin ISO ei rallata edes kylmäkäynnistyksellä, mutta sen tuplaturbon tärkein ominaisuus on mennyttä. Uusimmallakin versiolla 10psi (0.7 bar) menee rikki yli 1000rpm kierrosta myöhemmin mitä integroidulla versiolla... Ennemmin rallatus kylmällä koneella, kuin tuplaturbon tärkeimmän ominausiiden menetys eli alavääntö verrattuna yhteen isoon fööniin
E: potkua lienee riittävästi, kun eturenkaissa on kuviota +-6mm ja takana pahimmillaan 1,9mmLast edited by b mutteri kasa; 29-09-2013, 10:01.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostItsekkään en niin perusta huipputehon lukemasta (Eikä ole mitään dissausta Veeksille,vaan kovat huiput puhalsi!) vaan juurikin vääntökäyrän muodosta.Yrittänyt omaa viimeistä lappua löytää jotta voisi laittaa vertailun vuoksi tänne,mutta vielä en ole löytänyt.Itse muistelisin,että väännöt yli vakion (eli >400Nm) jo n.<2000rpm-6000rpm sakka...mutta sitä en muista milloin huippuväännön saavutin ja kuinka pitkään se käytössä.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Juuzmo View PostSelvitys vaati melkoista salapoliisitaitoa, mutta löytyihän sitä tietoa! Eli automaattilaatikko on ZF 6HP19 TU
Tässä vielä linkki yhteen keskusteluun, josta löytyy ZFn teknisen puolen vastauksia.
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View Posthttp://www.n54tech.com/forums/showpo...54&postcount=1
Prkl. Ei se kyllä enää valtavia sijoituksia vaatis niin voisi saada vielä 20 % lisää voimaa :think
...eilen kyllä vannoin, että ei enää enempää. Mutta nyt vasta hoksasin, että noihan oli rengastehoja mitä nuo ilmoitti...
Flashin ajattelin viimeistään ensi kesäksi laittaa. Ei tarttis kuin BT-kaapelin niin olisi samat modit kuin tuossa N54techin topicissa. Yhdellä kaapelilla tekisi kolme autoa. Voisiko ajatella jotain "kimppakivaa"? Flashille ei tulisi hintaa kuin reilu 100€ jos on läppäri valmiina ja kolme N54 + JB4 omistajaa.Last edited by Jammü; 30-09-2013, 08:45.
Comment
-
-
Originally posted by Jammü View PostJoo WHP on eri kuin HP
Flashin ajattelin viimeistään ensi kesäksi laittaa. Ei tarttis kuin BT-kaapelin niin olisi samat modit kuin tuossa N54techin topicissa. Yhdellä kaapelilla tekisi kolme autoa. Voisiko ajatella jotain "kimppakivaa"? Flashille ei tulisi hintaa kuin reilu 100€ jos on läppäri valmiina ja kolme N54 + JB4 omistajaa.
Originally posted by JammüNiin ja tietenkin tehokas (10A?) akkulaturi pitää olla kun päivittää ECU:n.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by Jammü View PostJoo WHP on eri kuin HP
Flashin ajattelin viimeistään ensi kesäksi laittaa. Ei tarttis kuin BT-kaapelin niin olisi samat modit kuin tuossa N54techin topicissa. Yhdellä kaapelilla tekisi kolme autoa. Voisiko ajatella jotain "kimppakivaa"? Flashille ei tulisi hintaa kuin reilu 100€ jos on läppäri valmiina ja kolme N54 + JB4 omistajaa.
Originally posted by tnurmine View PostVoisiko joku hieman tarkentaa tätä. Mistä tässä on kysymys? Thx.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Tiik View PostOnko kukaan muu huomannut merkittävää turbon spoolausääntä tämän uusimman päivityksen jälkeen? En muista aiemmin kuulleeni yhtään mitään, mutta nyt pieniltä kierroksilta kiihdyttäessä puhina kuulostaa aivan kuin ajaisi jotain Ivecoa..
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostMahtaakohan tuo onnistua ihan hetkessä? Vai pitikö sitä ensiks flashata, sit logata ja sit logien perusteella tehdään omat flashinsä vai oliko ne ihan bulkkitavaraa? Toisaalta tulee mieleen, että tarviisko sitä johtoa kuitenkin sitten aina kotona? Esimerkiksi sitä oon nyt miettinyt, miten Jammu oot hoitanut katsastukset? Jollain 0mapilla taitaa ainoastaan olla OBD auki ja sillä mapilla taas ei viina toimi? Ja näin kaukana asuvien välillä ei ehkä pelaa homma jo senkin takia, että jos mä lähtisin käymään Etelä-Suomessa, niin tulee polttoainekustannuksia jo sen verran, että sais oman kaapelin. Tietysti niin voisin tehdä, että ostaisin sulta kaapelin sit pois, jos et tarvii sitä enää flashäyksen jälkeen. Sit möisin kenties kolmannelle jne.
Katsastukseen olen mennyt Map0:lla. Se kannattaa vaihtaa vasta konttorin pihassa niin dp-vikavalo ei syty (toivottavasti) katsastuksen aikana.
Comment
-
-
Nyt rupes kyllä itseäkin tuo JB4:nen kiinnostamaan,kun on tuolta N54tech kautta saa valmiiksi tehtyjä Bin tiedostoja,jotka voi itse Flashata Ecuun.Ei tuo Bavarian 1Vin:n versio olis edes pahanhintainen,kumminkin pääsee vikakoodeihin ym.käsiksi,vaikkei flashaamisessä tarvitsekaan itse B.Technic:sin ohjelmaa.
Onko tietoa miten esim.pelkkä JB4 stage 3:nen käyttäytyy jos laitan sen omaan autooni,kun Ecussa nyt jo customoitu ohjelma?BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostNyt rupes kyllä itseäkin tuo JB4:nen kiinnostamaan,kun on tuolta N54tech kautta saa valmiiksi tehtyjä Bin tiedostoja,jotka voi itse Flashata Ecuun.Ei tuo Bavarian 1Vin:n versio olis edes pahanhintainen,kumminkin pääsee vikakoodeihin ym.käsiksi,vaikkei flashaamisessä tarvitsekaan itse B.Technic:sin ohjelmaa.
Onko tietoa miten esim.pelkkä JB4 stage 3:nen käyttäytyy jos laitan sen omaan autooni,kun Ecussa nyt jo customoitu ohjelma?BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
Comment