USB johto on kätevä vetää pelkääjän jalkatilaan siinä samalla kun asentelee juice boksin, käy päivittäminen ja logien ottaminen kätevästi läppärillä eikä tarvi kikkailla johtoa ikkunasta sisään tms.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335 Ci viritys?
Collapse
X
-
Kiitos paljon Juuzmo!Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by yarski View Post- puuttuu turhia mutta cooleja ominaisuuksia kuten canflap ja hukkaporttisäädöt
Canflappi on sinänsä turha koska koko läppä joutaa viskata mäkeen muutenkin. Ei se vielä naapureja herätä senkään jälkeen, mutta sentää sisään kuuluu ennemmin pakoääntä kuin venttiilikoneiston ääntä.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Juuzmo View PostHukkaportittien asento ~10 eli melko auki + canflap auki = naapurit kuulee kyllä sisälle kun täräyttää kylmänä käyntiin
olihan siinä vähän mureammat äänet muttakun ei kulkevuuteen vaikuttanut milläänlailla (en odottanutkaan) niin laitoin piuhan takas kiinni.
moottori oli kyllä jo valmiiksi lämmin -> pitänee kokeilla vielä millaiselta kylmäkäynnistys kuulostaa.G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
Originally posted by tuplaturpo View PostMites automaatin omistajilla on kestänyt tehoja? onko ollut ongelmia itsellä tai kaverilta kuultua?
Comment
-
-
Asia ei aivan liity otsikkoon, mutta jotain voi viritykselläkin olla tekemistä: Vaihdoin maanantaina talvirenkaat alle (nastat, 225/40R18 joka nurkassa). Vakkari ei tunnu pysyvän ollenkaan päällä vaan putoaa heti pois kun kaasuun koskee. Ohituksiin joutuu ottamaan DTC:n pois päältä, kun muuten meno hyytyy luiston eston vilkkumiseen ohittajan rinnalle. En muista että olisi viime talvena ollut näin suurta ongelmaa.
Onko muilla JB4-miehillä jo talvikumit alla ja samaa ongelmaa? Lieneekö syynä kesäkumeja kapeammat takaset ja vakiota suurempi vääntö, jota "älykäs" luistonesto ei sulata?G26 i4 M50 Portimao Blue '23 & G05 X5 45e Mineral White '20 & F10 M5 Singapore Grau '13
Comment
-
-
Originally posted by puerco View PostMä oon ymmärtänyt että tää automaatti kestää enempi vääntöä kun manunanaali..
Originally posted by Juuzmo View PostAmeriikan mantereella ainakin ovat ajelleet melko hirvittävillä tehoilla useamman vuoden ja kymmeniä tuhansia maileja ilman ongelmia, eikä ole tullut vastaan kauhutarinoitakaan automaatin särkymisestä. Voi ajaa siis huoletta vaikka virittelisikin, manuaali alkaa luistamaan herkemmin.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by maagi View PostAsia ei aivan liity otsikkoon, mutta jotain voi viritykselläkin olla tekemistä: Vaihdoin maanantaina talvirenkaat alle (nastat, 225/40R18 joka nurkassa). Vakkari ei tunnu pysyvän ollenkaan päällä vaan putoaa heti pois kun kaasuun koskee. Ohituksiin joutuu ottamaan DTC:n pois päältä, kun muuten meno hyytyy luiston eston vilkkumiseen ohittajan rinnalle. En muista että olisi viime talvena ollut näin suurta ongelmaa.
Onko muilla JB4-miehillä jo talvikumit alla ja samaa ongelmaa? Lieneekö syynä kesäkumeja kapeammat takaset ja vakiota suurempi vääntö, jota "älykäs" luistonesto ei sulata?
Itse tullut siihen tulokseen ajatustyössä, että ainakin kitkarenkaan lamellit vain "antaa periksi" väännön puhuessa.. Oikesti ärsyttää se BLING! drive moderate... pla pla pla...F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostPerustuu mihin? Kyllähän noi tehokkaimmat useimmin manuaaleja kuitenkin on.
Siis KYTKIN alkaa luistamaan. Siinä vaiheessa kun vaihteisto alkaa luistamaan, niin voi jo harmittaa . Manuaalissa kytkimen vaihto tulee ajankohtaiseksi kun alkaa viinaa tai metanolia laittamaan peliin mukaan. Automaatissa on taas osalla JB-miehistä karkeita vaihtoja (nykimisiä), mutta se ei sinänsä ole automaatin hajoamista vain softa bugia. Useimmin säätämällä selviää niistä.
Comment
-
-
Originally posted by Juuzmo View PostEikö sillon voi laskea, että automaatti kestää paremmin viritystä jos se toimii normaalisti samoilla tehoilla millä manuaali luistaa ja vaatii jo päivitystä? :think Isommilla tehoilla automaatin päivittäminen on vaan melkoisesti kalliimpaa, mutta siitä ei tarvitse murehtia ellei isompia turboja ja muuta hilpettä asentele. Automaatti vaihtoi 3-4 välin ainakin vähän turhan rykäisemällä jollakin ISO 2X versiolla, uusimmalla ainakin vaihdot sujuu.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Juuzmo View PostSe itse vaihteisto on kummassakin riittävän kestävä, manuaalissa pettää kytkin ja automaatissa momenttimuunnin (= toimittaa periaatteessa kytkimen roolia). Automaatissa tietysti se huono puoli, että hajotessaan vahinko on yleensä pahempi (=kalliimpi) kuin pelkkä manuaalin kytkimenvaihto
Comment
-
Comment