Jarruttelee menoa jos meinaa alamäessä vauhti kiihtyä liian kovaksi
Niin ja jos olet liian laiska jarruttamaan polkimesta, niin viiksestä vetämällä (huom. ei viikseen vetämällä) voit jarruttaa. Kevyesti vetämällä lasketaan vauhtia perinteiseen tapaan, mutta kunnolla kiskomalla jarrutkin tulee mukaan.
E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Itelläki pitäis penkit upgradettaa komforttiin (E60), niin kiinnostais tietää tästä paikasta enempi. Eli ootko joskus itse tilannut tuolta sisustaa, ja mistähän löytyisi hintatietoja noille penkeille?
Itelläki pitäis penkit upgradettaa komforttiin (E60), niin kiinnostais tietää tästä paikasta enempi. Eli ootko joskus itse tilannut tuolta sisustaa, ja mistähän löytyisi hintatietoja noille penkeille?
Tero
Lähetä emailia, kyllä ne vastaa. Toinen paikka on tämä mylleri saksassa, siellä näkyy olevan komfortteja.
Ajatus oli hakea 330iX touring saksasta ja löytää sellanen manuaalina. Rahat vois riittää -06 malliin M Sporttina nahoilla, ilmastointiautomatiikalla ja noin 80tkm ajettuna. Onko jo loppu siinä vaiheessa?
Mites noissa tulee päivityksiä/faceliftejä? Mitä kannattaa tarkistella? Olisko joku muu vuosimalli parempi/viattomampi? (uusi tietenkin ) Varustesuosituksia?
Ketjun läpi lukemalla varmaan löytyy kohtuu hyvin mitä varusteita kannattaa katsella ja niistä valkata mitkä on omaan makuun.
Penkinlämmittimiä yms talvivarusteita, sporttipenkkejä ja automaatti-ilmastointia suosittelen pakollisiksi varusteiksi.
Xenon valoja kannattaa katsella myös niin saa ne enkelin silmät.
Ajatus oli hakea 330iX touring saksasta ja löytää sellanen manuaalina. Rahat vois riittää -06 malliin M Sporttina nahoilla, ilmastointiautomatiikalla ja noin 80tkm ajettuna. Onko jo loppu siinä vaiheessa?
Mites noissa tulee päivityksiä/faceliftejä? Mitä kannattaa tarkistella? Olisko joku muu vuosimalli parempi/viattomampi? (uusi tietenkin ) Varustesuosituksia?
vai loppuun ajettu itse ostin 160tkm ajetun 320d:n ja auto oli kuin uusi... kannattaa katella sitä kuntoa ja huoltokirjaa, eikä pelkästään kilometrejä mittarista.
Ketjun läpi lukemalla varmaan löytyy kohtuu hyvin mitä varusteita kannattaa katsella ja niistä valkata mitkä on omaan makuun.
Penkinlämmittimiä yms talvivarusteita, sporttipenkkejä ja automaatti-ilmastointia suosittelen pakollisiksi varusteiksi.
Xenon valoja kannattaa katsella myös niin saa ne enkelin silmät.
tuo i-drive kun kanssa on kerran ollut isolla näytöllä varustettuna, niin ei kyllä mielellään enää ota ilman... ennemmin se kuin xenonit.
Ajatus oli hakea 330iX touring saksasta ja löytää sellanen manuaalina. Rahat vois riittää -06 malliin M Sporttina nahoilla, ilmastointiautomatiikalla ja noin 80tkm ajettuna. Onko jo loppu siinä vaiheessa?
Mites noissa tulee päivityksiä/faceliftejä? Mitä kannattaa tarkistella? Olisko joku muu vuosimalli parempi/viattomampi? (uusi tietenkin ) Varustesuosituksia?
Hmm... Mitäs tuollaiselle laitokselle pitää tänä päivänä budjetoida? Onko X ja manuaali pakollinen? Kyselen noin niinkuin vain muuten
Hmm... Mitäs tuollaiselle laitokselle pitää tänä päivänä budjetoida? Onko X ja manuaali pakollinen? Kyselen noin niinkuin vain muuten
Noin 20K nuo noilla spekseillä Saksassa maksaa ja verot on 9K. Päälle menee tonni lentoihin ja takasin ajeluun. Kovasti kaveri kehuu 325d automaattiaan, mutta kovaa lootaa oon ajatellu. Mitä sulla oli mielessä?
Tolla koneella itse kallistuisin jo automaattiin, mutta jos taas itse olet manuaali-miehiä niin hyvä vaihtoehto sekin on
M-sport on kyllä hyvä, nahka sport-penkit pakolliset, laajennettu ilmastointi.. jos edellä mainitut löytyy niin uskoisin, että sieltä löytyy myös muut tärkeämmät ja vähemmän tärkeät. Vakionopeudensäädin löytyy Saksanmaalta varmaan jokaisesta yksilöstä (?). Kattoluukku jos vielä on niin sit ei muuta kuin auton kunto ja huoltohistoriä käymään läpi ja auto suomeen.
Autothan on yksilöitä ja ei voi sanoa, että onko 80tkm mitään suurempaa vikaa. Mutta todennäköisesti ei ole, jos huollot on tehty ajallaaan ja autosta pidetty hyvää huolta.
Joo nahka-sporttipenkit on pakkovaruste. Ei muuten vajaa pari metriä oo kotonansa ratin takana. Samoten M Sport pitää olla. Tumma metalliväri grafiitti tai musta miellyttää eniten, vaikka musta yleinen onkin. Samoin sisustassa. En oo vielä tottunu tuohon valkoisten autojen muotivillitykseen. Suomessa ei tunnu löytyvän yhtään tälläsellä yhdistelmällä myynnissä.
Onko näissä jotain tyyppivikoja liittyen venttiilien ohjaukseen joka kaiketi on aika "hienostunut"?
Noin 20K nuo noilla spekseillä Saksassa maksaa ja verot on 9K. Päälle menee tonni lentoihin ja takasin ajeluun. Kovasti kaveri kehuu 325d automaattiaan, mutta kovaa lootaa oon ajatellu. Mitä sulla oli mielessä?
Comment