Tuo Bluefin-mokkula kuulostaa hyvälle ja Supechips on ihan asiallinen tekijä lastumarkkinoilla. Kyllähän tuo luulisi voittavan aina sen boksi-virityksen, joka perustuu vaan rail-paineen huijaamiseen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320D E90 177hp remap?
Collapse
X
-
Onkos kukaan softaillut -06 E90 320da:ta. Miten tuo automaattilaatikko kestää kasvatettua vääntöä? Olen miettinyt custom-softaa millä pitäisi alakierroksilla alkuperäisen väännön ja vasta 2500rpm yläpuolella ottaisi potentiaalia ulos.
Ei välttämättä haukkaisi voimansiirron elinikää, ja lisäteho/vääntö olisi käytettävissä vasta kierrätettäessä.
Tuntuuko muiden 163hv koneiden kanssa että 4000rpm jälkeen kulku loppuisi aika voimakkaasti. S-moodi kierrättää 4500rpm asti ja vaikuttaa täysin turhalta vingutukselta.
Ensi lauantaina menen tuttuun dynoon tutkimaan vääntökäyrää tarkemmin..G30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by Jacques View PostTuntuuko muiden 163hv koneiden kanssa että 4000rpm jälkeen kulku loppuisi aika voimakkaasti. S-moodi kierrättää 4500rpm asti ja vaikuttaa täysin turhalta vingutukselta.
Ensi lauantaina menen tuttuun dynoon tutkimaan vääntökäyrää tarkemmin..
Minuakin kiinnostaisi mitä 320DA:n laatikko kestää.
Comment
-
-
Sen verran vieraita bimmerit vielä itselleni, etten tiedä mistä tuota tietoa oikein saisi kaivettua. Google-hauilla kun tuntuu tulevan lähinnä suttua.
Dynokäyrät näistä dieseleistä kyllä näyttävät tosiaan että 4000rpm kohdalla se teho on huipussaan.
Yleisesti olen "nähtävästi väärin" olettanut että CR-koneet säilyttäisivät tehon vielä 4500rpm asti.
Tässä 5-sarjalaisen 120kw koneen käyrä.G30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by Jacques View PostOnkos EPDM:llä tiedossa, vaatikko 320da:n laatikko myös softaa mikäli tehoja otetaan ulos se ~200hv ja ~400nm?Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Suosittelen aina jos automaatti on kysessä että tehdään ohjelmointa tehoboksi kun ei pysty vaikuttamaan automaatin toimintaa, toki tehoboksi etu on ainakin meiltä säädettävävyys 0-9, ja kun kerran penkitys kuuluu hintaan niin voidaan etsiä se oikea asento...Viviendo en Lahiti
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostSuosittelen aina jos automaatti on kysessä että tehdään ohjelmointa tehoboksi kun ei pysty vaikuttamaan automaatin toimintaa, toki tehoboksi etu on ainakin meiltä säädettävävyys 0-9, ja kun kerran penkitys kuuluu hintaan niin voidaan etsiä se oikea asento...
Katsoin sivultanne että Redbox Professionalilla saisi säädettyä kakun määrän kierrosluvun mukaan. Eli vasta 2500rpm jälkeen lisättäisiin syöttöä.
Tämä vaikuttaisi mielenkiintoisimmalta vaihtoehdolta.G30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Ei ole. Olen aina itse suositellut obd ohjelmointia automaattilaatikoihin missä voidaan ohjelmoida väännöt pienempää vrt manuali laatikkoon. Mutta kuten huomasit sama voi tehdä professional boxin kanssa missä voi itse vaikuttaa vääntö käyrään.Viviendo en Lahiti
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by Hepokatti View PostHuonoja kokemuksia? Itselläni on pelkästään hyviä kokemuksia Karalasta. Palvelu on pelannut ja hinnat on olleet kilpailukykyisiä.Ilmeisesti niin paljon hommia, ettei kerkiä vastata email/puheluihin. ensivaikutelma ei siis kovin mairitteva.
Comment
-
Comment