Originally posted by BFI18
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e90/e91 hankinta
Collapse
X
-
Originally posted by BFI18 View PostSilloin oli yhdellä toisellakin tutulla E9X 325ia ja sen kulutuksen olivat myös kympin yli aina kuulemma.
Maantieajossa talvinopeuksilla kulutuksen sai hilattua mataliin seiskoihin.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by N54 View Post316d ei ole tehty kuin N47 konella mistä löytyy ihan tarpeeksi juttua jo valmiiksi.
M47 on yleisesti ottaen luotettava mutta nyt ensin täytyisi selvittää mikä kone siinä autossa oikeasti on.
-Rekisterinumero vaikka IF vakuutuslaskuriin
-Runkonumero talteen
-Google "bmw vin decoder"
-Syötä runkonumero
Tälleen saa kätevästi tietää koneen, varusteet, värin, valmistuspäivän ym.
Tärkee ostettaessa on huomioida muunmuassa onko autossa vakkaria vai ei. Kohtuuttoman turha vaiva ja ehkä kallis laittaa jälkikäteen. Itse koin myös automaattiilmastoinnin tärkeäksi.
Comment
-
-
Originally posted by TuomoA View PostSitä en usko, että jos joku väittää ettei yhtään kulu N52 normaalilla vaihtovälillä n.30tkm.Litra ja kymppi ei ole mikään paha kulutus kuutoskoneen bemareissa.
Comment
-
-
Originally posted by BFI18 View PostN52 manuaalilla voi mennä alle kympin seka-ajossa, mutta automaatilla en ainakaan itse päässyt. E91 325ia:n 1. omistaja aikoinaan kertoi auton tarvinneen öljyjen lisäilyä uudesta saakka, eli taitaa jossain järkevissä rajoissa olla täysin normaalia.. Niin siis manuel on tämä minun kulkine. Puhtaassa matka-ajossa kulutus 6-6.5l tuntumassa, seka sen 8.8l ja kaupungissa sitten jotain 10l tai yli.
G26 420iA Msport SanremoGreen
F22 220iA Msport EstorilBlau
F20 118i MsportValenciaOrange
E82 118dA TitanSilber
Comment
-
-
320d on yllättänyt kyllä positiivisesti näinä ~3tkm ja 3vko aikana, ihan kohtuu pirteän tuntuinen vaikka kyllä siihen keväällä pitää vähän enemmän potkua ottaa.. On kyllä huima ero tuon 535d ja 320d ketteryydessä ja kolmesatasella on kyllä mutkapätkää kivempi taittaa. Vikoja mahtunut sen verran että turbiini on menossa, joka sekin uusitaan takuuseen ja kilsoja mittarissa ~119tkm. Mites nämä kestää jos tähän laittaa vähän tehoa ja vääntöä lisää?:thinkEx:f10 525d,e60 520i,e90 320d msport,F10 535d msport 2012 satin dark grey,a7 3.0tdi quattro
535d xdrive f10, mb cls 350cdi,530e g30, xc90 d5, e61 525d msport.
nyk. Bmw 730d xdrive f01 lci individual
f30 328i
toyota hiace
Comment
-
-
Nostellaas vähän vanhaa...
Olisi kiikarissa aika hyvä hiukan päälle 200t ajettu LCI 330D mutta perkeleesti kuumottaa tuossakin tuo jakopää kun käsittääkseni vähän samaa osaa käytetty N47 kanssa:think
Onko noita nyt losahtanut vai ei? Ei ainakaan löytyny yhtään paljon ajettua edes myynnistä
Ja jos nyt alkaisi rallettelemaan niin onko tuossakin se jakopää väärällä puolen moottoria että maksaa korjaus hunajaa?
Toinen vaihtoehto ois LCI 525xD varmalla padalla ja hintakin ois sama, mutta varusteet ois hunajaa tuossa kolmosessa
Comment
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostNostellaas vähän vanhaa...
Olisi kiikarissa aika hyvä hiukan päälle 200t ajettu LCI 330D mutta perkeleesti kuumottaa tuossakin tuo jakopää kun käsittääkseni vähän samaa osaa käytetty N47 kanssa:think
Onko noita nyt losahtanut vai ei? Ei ainakaan löytyny yhtään paljon ajettua edes myynnistä
Ja jos nyt alkaisi rallettelemaan niin onko tuossakin se jakopää väärällä puolen moottoria että maksaa korjaus hunajaa?
Toinen vaihtoehto ois LCI 525xD varmalla padalla ja hintakin ois sama, mutta varusteet ois hunajaa tuossa kolmosessaE91 330dA
Comment
-
-
Originally posted by E-rotu View PostEn oo kyllä kuullu että 330d lci jakopää olis katkennu. Oman 330d preface e91n vaihtaisin lci hin millon vaa, onhan se kumminkin uudempaa tekniikkaa. Hyvä auto varmasti jokatapauksessa
Comment
-
-
325i
Tampereen kamuxille tullu myyntii -05 325i 228tkm ajettuna. Kellään kokemusta kysisestä autosta cyt-435 rekkari? Mitä tommosesa kannattaa ottaa huomioon ja mites nuo kilsat, onko jo liikaa ajettu? Öljyn kulutus näissä vissiin se yleisin vaiva. Mites nuo kannet oliko niissäkin ollu jotain puuttelista voitelua tyyppivikana tms?Ex E91 320d -05
Ex E36 328iA cabrio -99
Ex E36 328i M-sport touring -95
E36 323i touring -96
Ex E30 320i 2d M52b25 -89
Ex E46 328i sedan -98
Ex E36 328i sedan -95
Comment
-
-
Originally posted by tombo_i View PostTampereen kamuxille tullu myyntii -05 325i 228tkm ajettuna. Kellään kokemusta kysisestä autosta cyt-435 rekkari? Mitä tommosesa kannattaa ottaa huomioon ja mites nuo kilsat, onko jo liikaa ajettu? Öljyn kulutus näissä vissiin se yleisin vaiva. Mites nuo kannet oliko niissäkin ollu jotain puuttelista voitelua tyyppivikana tms?
Comment
-
-
Originally posted by tombo_i View PostTampereen kamuxille tullu myyntii -05 325i 228tkm ajettuna. Kellään kokemusta kysisestä autosta cyt-435 rekkari? Mitä tommosesa kannattaa ottaa huomioon ja mites nuo kilsat, onko jo liikaa ajettu? Öljyn kulutus näissä vissiin se yleisin vaiva. Mites nuo kannet oliko niissäkin ollu jotain puuttelista voitelua tyyppivikana tms?
Normihuoltojen (öljyt yms nesteet, tuulilasinpyyhkimen sulat jne) ulkopuolelta "korjauksia" ovat toistaiseksi olleet farkun takaluukun kaasujouset, takakontin 12V pistokkeen runko ja kuskin peilin lasi. Ihan on joutunut ihmettelemään, että tuohan pysyy kunnossa ilman jatkuvaa varaosatiskillä vierailemista, jollaista oli viime vuodet E39:n kanssa (ja pitääkö nyt koputtaa puuta)
Edit: onko tuossa Nettiauton http://www.nettiauto.com/bmw/325/8082830 viimeisessä kuvassa heijastuma vai klommo oikeassa etulokasuojassa vilkun päällä?
Last edited by O.K.; 09-06-2016, 10:53.Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Originally posted by tombo_i View PostTampereen kamuxille tullu myyntii -05 325i 228tkm ajettuna. Kellään kokemusta kysisestä autosta cyt-435 rekkari? Mitä tommosesa kannattaa ottaa huomioon ja mites nuo kilsat, onko jo liikaa ajettu? Öljyn kulutus näissä vissiin se yleisin vaiva. Mites nuo kannet oliko niissäkin ollu jotain puuttelista voitelua tyyppivikana tms?F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostKannattaa ehkä kokeilla laittaa sisään esim. 5W-40 öljyt sen perus 0W-30 öljyn sijaan. Itsellä ollut nyt pari tuhatta sisässä ja ainakaan vielä öljymäärä ei ole vähentynyt...
Comment
-
Comment