Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lukkoperä E9X sarjalaiseen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Villekaja
    Newbiemmer
    • Dec 2013
    • 6
    • .

    Originally posted by bemmeri View Post
    Ebayn kautta kysy jostakin tuotteesta ja pyydä osoite.

    Joo tämä oli ensin mielessä. Mutta siellä Ebay:n yhteydenotossa oli semmonen huomautus että myyjä tai ostaja ei saisi kumpikaan antaa muita yhteystietoja toisilleen. Että ne tarkistaisi niitä viestejä tämmösten varalta, ja että voi tulla sanktioita myyjälle tai jotain vastaavaa.

    Pyrkivät siis siihen että kaikki kaupat tapahtuu varmasti sivustonsa kautta.
    E90 325iA -06 - N52B25

    Ex:
    F20 114i -12 - N13B16

    Comment

    • Villekaja
      Newbiemmer
      • Dec 2013
      • 6
      • .

      Originally posted by mikaell View Post

      Kiitos
      E90 325iA -06 - N52B25

      Ex:
      F20 114i -12 - N13B16

      Comment

      • expertti
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2005
        • 866
        • Kainuu

        Originally posted by mikaell View Post
        ........... hinnat tätä nykyä alkaen 3500 euroa(sis 80 eur pk) joten aika suolainen hinta luksuksesta. Lisämaksusta sitten enemmän levyjä ja parempia laakereita yms. Siis mun autoon E90 330d. Jos lähettää oman perän, saa 200 euroa hyvitystä.

        EDIT: Hinta omaan siis on 2400 euroa, noin. Plus hilut jos extraa ottaa. Katsoin hinnan spostistani ensin väärin. Kallis silti.
        Last edited by expertti; 20-02-2021, 10:03. Reason: edit

        Comment

        • eljas
          BTCF Member
          • Apr 2017
          • 309
          • Vantaa

          Originally posted by expertti View Post
          ........... hinnat tätä nykyä alkaen 3500 euroa(sis 80 eur pk) joten aika suolainen hinta luksuksesta. Lisämaksusta sitten enemmän levyjä ja parempia laakereita yms. Siis mun autoon E90 330d. Jos lähettää oman perän, saa 200 euroa hyvitystä.
          No huhhuh mikä hinta

          Tuohon hintaan saa jo useamman Quaifen... Suosittelen!
          N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
          Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
          Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.

          Comment

          • tryffis
            BTCF Member
            • Aug 2012
            • 271
            • Vantaa

            Originally posted by expertti View Post
            ........... hinnat tätä nykyä alkaen 3500 euroa(sis 80 eur pk) joten aika suolainen hinta luksuksesta. Lisämaksusta sitten enemmän levyjä ja parempia laakereita yms. Siis mun autoon E90 330d. Jos lähettää oman perän, saa 200 euroa hyvitystä.

            EDIT: Hinta omaan siis on 2400 euroa, noin. Plus hilut jos extraa ottaa. Katsoin hinnan spostistani ensin väärin. Kallis silti.
            Taitaa olla hitsattu ratas? Tällöin ei quaife tms tule juuri yhtään halvemmaksi kun joutuu koneistushommiin jokatapauksessa.

            Comment

            • expertti
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2005
              • 866
              • Kainuu

              Originally posted by tryffis View Post
              Taitaa olla hitsattu ratas? Tällöin ei quaife tms tule juuri yhtään halvemmaksi kun joutuu koneistushommiin jokatapauksessa.
              Hitsattu perä, kuulemma. Hitsastuista rattaista ei minulla ole tietoa.

              Comment

              • tryffis
                BTCF Member
                • Aug 2012
                • 271
                • Vantaa

                Originally posted by expertti View Post
                Hitsattu perä, kuulemma. Hitsastuista rattaista ei minulla ole tietoa.
                Se sen hinnan sitten selittää. Osassa on kehäratas hitsattu peräyksikköön ja toisissa se on pulteilla. Ensimmäisten tapauksessa se hitsi pitää sorvata auki ja reijittää ja kierteistää kehärattaaseen pulteille paikat.

                Tuo työ itsessään maksaa monesti vajaa tonnin ja sen lisäksi perä pitää vielä kasata ja shimmata. Joten nopeesti tulee edukkaaksi tuo täysin valmis perä, joka kaikenlisäksi toimii vielä paljon paremmin kuin torseni.

                Comment

                • Odto
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2017
                  • 114
                  • Suomi

                  Laitan viestin tähän ketjuun kun täällä on diniksestä paljon puhetta. Mitenkäs teillä on herran perät kestäny? Oma 50% lukko ollut e36 turbossa n. 3000km, eikä kaikki kilometrit oo todellakaan ollut aivotonta rääkkäystä.

                  Nyt perä pyörii vetarin päästä n.10nm voimalla tyhjää. Ei paljon ole lukkoa jäljellä, joten huoltoon joutaa. Jotenkin lyhyt oli elinkaari :/

                  Comment

                  • Bössi
                    BTCF Member
                    • Jul 2010
                    • 140
                    • Espoo

                    Originally posted by Odto View Post
                    Laitan viestin tähän ketjuun kun täällä on diniksestä paljon puhetta. Mitenkäs teillä on herran perät kestäny? Oma 50% lukko ollut e36 turbossa n. 3000km, eikä kaikki kilometrit oo todellakaan ollut aivotonta rääkkäystä.

                    Nyt perä pyörii vetarin päästä n.10nm voimalla tyhjää. Ei paljon ole lukkoa jäljellä, joten huoltoon joutaa. Jotenkin lyhyt oli elinkaari :/
                    https://www.btcf.fi/forum/showthread...=384518&page=9

                    Siitä voi lukea vähän samanlaista kokemusta kuin sinulla. Itsellä toiminut ongelmitta käyttöautossa n. 6tkm, tosin 215 eikä 188.
                    Kesä: E36 328i Cabrio -97
                    Käyttis: E90 330d xDrive -11

                    ex: E87 118d -06, E36 323ti -99, E87 130i -07, E46 325ti -02, E36 328i Touring -95, E36 323i Coupe -96

                    Comment

                    • palze
                      BTCF Member
                      • Apr 2018
                      • 77
                      • Helsinki

                      Olisko suositella pääkaupunkiseudulta hyvää pajaa Quaifen asennukselle E92 335i -autoon?

                      Comment

                      • Silmaauki
                        BTCF Member
                        • Jan 2015
                        • 1788
                        • Turku

                        Originally posted by Bössi View Post
                        https://www.btcf.fi/forum/showthread...=384518&page=9

                        Siitä voi lukea vähän samanlaista kokemusta kuin sinulla. Itsellä toiminut ongelmitta käyttöautossa n. 6tkm, tosin 215 eikä 188.
                        Sun linkki ei taida viitata siihen keskusteluun, mihin haluaisit sen viittaavan. Tuossa tulee esille keskustelu Tuusulantien peränajosta.
                        E93 335i Aarre, Montego blue
                        E90 318i talvipulkka

                        Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.

                        Comment

                        • BMW525Xda
                          BTCF Member
                          • Feb 2014
                          • 8681
                          • Xxxxxx

                          Originally posted by Silmaauki View Post
                          Sun linkki ei taida viitata siihen keskusteluun, mihin haluaisit sen viittaavan. Tuossa tulee esille keskustelu Tuusulantien peränajosta.
                          :think
                          Samasta linkistä viesti #90 mm.

                          Comment

                          • Kaimu
                            BTCF Member
                            • Nov 2011
                            • 464
                            • Turun kupeessa

                            Originally posted by Odto View Post
                            Laitan viestin tähän ketjuun kun täällä on diniksestä paljon puhetta. Mitenkäs teillä on herran perät kestäny? Oma 50% lukko ollut e36 turbossa n. 3000km, eikä kaikki kilometrit oo todellakaan ollut aivotonta rääkkäystä.

                            Nyt perä pyörii vetarin päästä n.10nm voimalla tyhjää. Ei paljon ole lukkoa jäljellä, joten huoltoon joutaa. Jotenkin lyhyt oli elinkaari :/
                            Mulle myönsi parin vuoden takuun.
                            Toisaalta, jos tuohon vikaa tulee, niin taitaa olla aika kovat kulut lähettää hänelle takaisin fiksattavaksi.
                            sigpic

                            E82 n55

                            Comment

                            • Bössi
                              BTCF Member
                              • Jul 2010
                              • 140
                              • Espoo

                              Originally posted by BMW525Xda View Post
                              :think
                              Samasta linkistä viesti #90 mm.

                              https://www.btcf.fi/forum/showpost.p...7&postcount=90
                              Joo en osannut linkata pelkkää yhtä postausta ja keskustelu jatkuu seuraavalla sivulla niin näin aiheelliseksi linkata koko topicin.
                              Kesä: E36 328i Cabrio -97
                              Käyttis: E90 330d xDrive -11

                              ex: E87 118d -06, E36 323ti -99, E87 130i -07, E46 325ti -02, E36 328i Touring -95, E36 323i Coupe -96

                              Comment

                              • IKa
                                BTCF Member
                                • Apr 2007
                                • 877
                                • Klaukkala

                                Originally posted by palze View Post
                                Olisko suositella pääkaupunkiseudulta hyvää pajaa Quaifen asennukselle E92 335i -autoon?
                                Mun edelliseen autoon (F33 430i) Quaifen asensi Takmill ky Nurmijärvellä. Olin hyvin tyytyväinen kyseiseen asennukseen, joten uskallan suositella lämpimästi. Tosin kaikkein halvin paikka se tuskin on. Täältä löytyy postaus jossa kerron hieman lisää aiheesta: https://www.btcf.fi/forum/showpost.p...6&postcount=87
                                G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎