Hyvin huomaa ainakin kun "lukkoperä" ottaa kiinni, koska DSC hydrounitista kuuluu samaan tapaan napsunta kuin jos DSC ottaisi kiinni, nyt toki erona että jos luistonesto on kokonaan kytketty pois niin sieltä ei pitäisi kuulua mitään ääntä.
Mulla kyllä kuuluu tuollaista naksutusta vaikka on luistonesto kokonaan pois kytkettynä
Myllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Mulla kyllä kuuluu tuollaista naksutusta vaikka on luistonesto kokonaan pois kytkettynä
Niinhän sieltä kuuluukin jos sähköinen lukkoperä on ruksittu käyttöön.
Aktiivisenahan tuo "lukko" on jo tehtaalta aina DSC & DTC-moodissa, niinkuin böntti sanoi. Koodaamalla (ne joissa "iso DSC") saadaan ainoastaan se lisätoiminto että myös ns. ilman apuja ajettaessa boksi jarruttaa sutivaa rengasta.
En tiä onko mulla ihan paskat talvirenkaat tai jotain. Killottuneista liikennevaloista ei lähde mitenkään kovin ripeästi liikkeelle Quaifesta huolimatta.
Olen koittanut lähteä Dtc päällä ,että quaife sais molemmilla ruopia ja kyllä heikkoa on liikkeellelähtö. Ihan tuntuis siltä ,että ei lukko olis ollenkaan toiminnassa.
Vanhan muistikuvan mukaan Takaveto Cossusierra vakio viskolukolla oli parempi/veti molemmilla.
Toisaalta märällä hiekkatiellä/asfaltilla lukko tuntuu toimivan tosi hyvin. Luistonesto ei välkytä ainakaan vakio 335i:ssä lähellekkään samalla tavalla.
En tiä onko mulla ihan paskat talvirenkaat tai jotain. Killottuneista liikennevaloista ei lähde mitenkään kovin ripeästi liikkeelle Quaifesta huolimatta.
Olen koittanut lähteä Dtc päällä ,että quaife sais molemmilla ruopia ja kyllä heikkoa on liikkeellelähtö. Ihan tuntuis siltä ,että ei lukko olis ollenkaan toiminnassa.
Vanhan muistikuvan mukaan Takaveto Cossusierra vakio viskolukolla oli parempi/veti molemmilla.
Toisaalta märällä hiekkatiellä/asfaltilla lukko tuntuu toimivan tosi hyvin. Luistonesto ei välkytä ainakaan vakio 335i:ssä lähellekkään samalla tavalla.
Sanoisin, että vaihda renkaat jos ne ovat huonot. Ei torsen taka diffissä autosta siis nelivetoa tee
Torsen vahvistaa luistavan pyörän voimaa pitävälle pyörälle noi 3x, joten jos toinen rengas olisi ilmassa, joka tuskin on... siirtyisi kitkajousen vuoksi se 5% x 3 toiselle pyörälle.... Tieliikenteessä on vaikea löytää kohtaa jossa torsenista ei olisi apua. Kitkalukot omiaan rallissa ja tilanteissa jossa auto kulkee välillä 2 pyörällä ja hyppii.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
En tiä onko mulla ihan paskat talvirenkaat tai jotain. Killottuneista liikennevaloista ei lähde mitenkään kovin ripeästi liikkeelle Quaifesta huolimatta.
Olen koittanut lähteä Dtc päällä ,että quaife sais molemmilla ruopia ja kyllä heikkoa on liikkeellelähtö. Ihan tuntuis siltä ,että ei lukko olis ollenkaan toiminnassa.
Vanhan muistikuvan mukaan Takaveto Cossusierra vakio viskolukolla oli parempi/veti molemmilla.
Toisaalta märällä hiekkatiellä/asfaltilla lukko tuntuu toimivan tosi hyvin. Luistonesto ei välkytä ainakaan vakio 335i:ssä lähellekkään samalla tavalla.
Samaa kiroilin tuossa eilisen. Eipä se oikea lukko tuohon valoista lähtemiseen anna paljoa eroa E-lukkoon joka näissä on jo vakiona. Ajossa ero on sitten iso.
Mitäs eroa toiminnallisesti ja käytännössä M3 ja quaife lukoilla?
Kumpi parempi katuajoon, kuitenkin haluan että auto menee poikittain kun käsketään ja etenee valoista.
Toi lukoton perä on ihan uskomaton, välillä vaikka kuinka heittää perää ja antaa seosta niin sutii vaan yhellä ja välillä taas meinaa pyörähtää kun yht äkkiä sutiikin molemmilla...
Muutama kommentti e-lukkoon viime talvesta. Koodattiin päälle lopputalvesta. Hieman parani etenemiskyky esim. valoista. Tuntee selvästi kun lukko tekee töitä ja veto vaihtuu puolelta toiselle.
Suurin muutos tapahtui etenemiskykyyn, kun vaihdon Kumhon nastat Continentalin nastoihin. Tuntui, että oli ihan eri auto. Lähtee talvikeleissä todella hyvin eikä jännää risteykset ym. muut enää.
Mitäs eroa toiminnallisesti ja käytännössä M3 ja quaife lukoilla?
Kumpi parempi katuajoon, kuitenkin haluan että auto menee poikittain kun käsketään ja etenee valoista.
Toi lukoton perä on ihan uskomaton, välillä vaikka kuinka heittää perää ja antaa seosta niin sutii vaan yhellä ja välillä taas meinaa pyörähtää kun yht äkkiä sutiikin molemmilla...
M3 lukko tuskin toimii sinulla , lienee sähköohjattu?
Omassa autossa on tuo Quaifen lukkoyksikkö laitettu muutama vuosi sitten, ja vanha avoin tasauspyörästö on varastossa. Onko mitään järkeä yrittää myydä sitä, vai meneekö metallinkeräykseen?
Comment