ei kai siin mitää ongelmaa ole.korjatkaa jos olen väärässä,mutta olen ymmärtänyt et aivan viimeisissä E-sarjan autoissa jo samat ohjain boxi tyypit ku F-sarjassa.eli todellakin lukittu.en tiedä onko jo joku saanut auki
ei kai siin mitää ongelmaa ole.korjatkaa jos olen väärässä,mutta olen ymmärtänyt et aivan viimeisissä E-sarjan autoissa jo samat ohjain boxi tyypit ku F-sarjassa.eli todellakin lukittu.en tiedä onko jo joku saanut auki
Karalankin sivuilla on hinnat ja tehot ilmoitettu F sarjan ohjelmoinnille eli ei tuo ecu avaamatta ole jäänyt...
Osaisko joku sanoo missä vika kun lähdet ripakammin risteyksestä niin auto rupee nykiin...
Sitten taas jos lähtee hissukseen niin se ei nyi tai sitä ei tunne.
Voisko syynä olla puola tai tulpat? Ja auto siis 318i niin näissähän oli niitä suutin ongelmia niin millaset oireet siitä tuli?
Autolla ajettu vasta 100tkm että sen puolee nykimistä ei pitäis olla
Osaisko joku sanoo missä vika kun lähdet ripakammin risteyksestä niin auto rupee nykiin...
Sitten taas jos lähtee hissukseen niin se ei nyi tai sitä ei tunne.
Voisko syynä olla puola tai tulpat? Ja auto siis 318i niin näissähän oli niitä suutin ongelmia niin millaset oireet siitä tuli?
Autolla ajettu vasta 100tkm että sen puolee nykimistä ei pitäis olla
Luet vikakoodit ja samalla livedatasta railipaineet seurantaan. korkeapainepumppu ongelmaa näissä on jonku verran tupannu olemaan. tuli mullekki uutena juttuna vastaan neloskoneissa... 6pyttysiin vaihettu ihan optiona nuita mutta ei ole näköjään ja kuulemma pelkästään 6pyttysen ongelma.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Quote:
Originally Posted by RQQP3
Osaisko joku sanoo missä vika kun lähdet ripakammin risteyksestä niin auto rupee nykiin...
Sitten taas jos lähtee hissukseen niin se ei nyi tai sitä ei tunne.
Voisko syynä olla puola tai tulpat? Ja auto siis 318i niin näissähän oli niitä suutin ongelmia niin millaset oireet siitä tuli?
Autolla ajettu vasta 100tkm että sen puolee nykimistä ei pitäis olla
Luet vikakoodit ja samalla livedatasta railipaineet seurantaan. korkeapainepumppu ongelmaa näissä on jonku verran tupannu olemaan. tuli mullekki uutena juttuna vastaan neloskoneissa... 6pyttysiin vaihettu ihan optiona nuita mutta ei ole näköjään ja kuulemma pelkästään 6pyttysen ongelma.
Vikakoodit luettu mutta ei antanut mitään erikoisempia koodeja.
Ohjelmoitiin si auto ja ei sekään auttanut mutta ei sen nykimisen takia autoo ohjelmoitukkaan.
Quote:
Originally Posted by RQQP3
Osaisko joku sanoo missä vika kun lähdet ripakammin risteyksestä niin auto rupee nykiin...
Sitten taas jos lähtee hissukseen niin se ei nyi tai sitä ei tunne.
Voisko syynä olla puola tai tulpat? Ja auto siis 318i niin näissähän oli niitä suutin ongelmia niin millaset oireet siitä tuli?
Autolla ajettu vasta 100tkm että sen puolee nykimistä ei pitäis olla
Luet vikakoodit ja samalla livedatasta railipaineet seurantaan. korkeapainepumppu ongelmaa näissä on jonku verran tupannu olemaan. tuli mullekki uutena juttuna vastaan neloskoneissa... 6pyttysiin vaihettu ihan optiona nuita mutta ei ole näköjään ja kuulemma pelkästään 6pyttysen ongelma.
Vikakoodit luettu mutta ei antanut mitään erikoisempia koodeja.
Ohjelmoitiin si auto ja ei sekään auttanut mutta ei sen nykimisen takia autoo ohjelmoitukkaan.
korkeapaine pumpusta ei tule vikakoodia. live datasta rail paineet esille. pitää olla 150 bar ja yli kokoajan. yks auto mitä hämmästelty tässä niin samoilla oireilla ja sillon ku käy huonosti on rail paineet siinä 100bar kieppeillä
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Ok, mitenkäs tyhjäkäynti oli siinä autossa? Seilasko ihan pikkusen?
joo tai ennemminki sillain oikeen vähä ravistaa tyhjäkäyntiä. tuntee persiissä... paikallaan kun painaa kaasun pohjaan ku vika päällä niin siinä kahen tonnin kohalla rötää ensin ihan kunnolla ja sitte nostaa kiekat pohjaan
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Olenkin lukenut tätä foorumia ja etsinyt selitystä tälle: moottorijarrutusta tehdessä n.1500-1700 rpm kohdalla kuuluu kapiiniin omituinen mörinä. Tämä ei kuitenkaan kuulu aina vaan on päiviä kun se kuuluu ja päiviä kun se ei kuulu:think Näissä on niitä jakoketju hommeleita ollut mutta ei kuulostaisi ketjulta. Lähinnä enemmänkin siltä että koneen käynti ääni muuttuisi "ontommaksi/pörinäksi" ja hieman kovemmaksi. Onko muilla ollut samaa? Voisiko esim. pakoputki vuotaa hieman jostain alkupäästä tai jotain olevan löysällä?
Ja eikös näihin uudempiin ole tuo jakopään ongelma korjattu?
Auto on -10 malli ja 126tkm ajettu. Lisäksi täys BMW huoltokirja ja suomiauto. Olen 3 omistaja.
Minulla on -07 e92 coupe ajettu 192 tkm automaatti d320
Konehuoneesta kuuluu outoa pörinää. Pakosarjassa/pakoputkessa vuotoa?
Välillä pörinä katoaa ja auton käyntiääni muuttuu ihan normaaliksi. Voi mennä useita päiviä ennen kuin pörinä palautuu ja voi kestää vain hetken.
En ole vielä tutkinut vikaa, koska ei ole vielä haitannut ajoa.. syytä varmaan olisi.. olisiko muilla mahdollisesti ollut samoja ongelmia?
Comment