Onkos porukka mennyt ihan vakio kytkimellä enemmän voimaa otettaessa 325d/330d manuaaleista? Vai onko vääntöjä rajattu tms:think Ja mitä ne vakio kykät nyt sitten loppu peleissä oikeasti kestää:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DPF:n poisto / E9x Diesel viritys
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
325dT 2007 ja ongelmana korkea kulutus, laskin keskikulutukseksi noin 7,2-8L ja siinä on 75% maantieajoa! Autolla ajettu 254tkm ja ilmeisesti orkkis dpf paikoillaan, tuntuu tosi laiskalta ja nykivältä kiihdytyksessä.
Ainut vikakoodi on 452A Info Begrenzte restlaufstreckedes partikelfilters verfugbar ja sitä ei saa nollattua. Huoltoilmaisin näyttää 14tkm dpf:lle. Termarit menee ainakin vaihtoon koska lämmöt ei nouse yli 78-79°.
Dpf:n sisuskalut lähtee myös pian ja ajattelin samalla käydä AJ-techillä.
Luin jostain että turbo ei tykkää tuosta dpf:n poistosta ilman ohjelmointia ja voi pahimmassa tapauksessa rikkoutua.
Comment
-
-
Originally posted by Mauritius View Post325dT 2007 ja ongelmana korkea kulutus, laskin keskikulutukseksi noin 7,2-8L ja siinä on 75% maantieajoa! Autolla ajettu 254tkm ja ilmeisesti orkkis dpf paikoillaan, tuntuu tosi laiskalta ja nykivältä kiihdytyksessä.
Ainut vikakoodi on 452A Info Begrenzte restlaufstreckedes partikelfilters verfugbar ja sitä ei saa nollattua. Huoltoilmaisin näyttää 14tkm dpf:lle. Termarit menee ainakin vaihtoon koska lämmöt ei nouse yli 78-79°.
Dpf:n sisuskalut lähtee myös pian ja ajattelin samalla käydä AJ-techillä.
Luin jostain että turbo ei tykkää tuosta dpf:n poistosta ilman ohjelmointia ja voi pahimmassa tapauksessa rikkoutua.
Comment
-
-
Originally posted by vekkuli View PostNäyttäis olevan.
R70 pumpussa polttoaineen tulopuoli on banjolla ja R90 letku-lemmarilla.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Potilaana e91 330d 2006 ja modeina fin-turbon ahdin, wagnerin cooleri, x35 suuttimet, 3" alkuputki ilman suodattimia
Toimii hienosti ja joskus AJ-techillä mitattu n.350hv ja 760nm mutta nyt käytin kaverin dynossa niin antoi 300/650nm , toki penkeissäkin on eroa mutta jotenkin yläpää ehkä aavistuksen hengetön, onko tässä vakiona se parempi kp pumppu jo vai pitäisikö päivittää parempaan? Kilsoja tosin pumpulla takana jo reilu 600tkm.530XD F11 M-Sport + Omega 4.0 24V + E91 Turbo +Monza GSE
https://www.instagram.com/juzzi1984/
Comment
-
-
Originally posted by -juzzi- View PostPotilaana e91 330d 2006 ja modeina fin-turbon ahdin, wagnerin cooleri, x35 suuttimet, 3" alkuputki ilman suodattimia
Toimii hienosti ja joskus AJ-techillä mitattu n.350hv ja 760nm mutta nyt käytin kaverin dynossa niin antoi 300/650nm , toki penkeissäkin on eroa mutta jotenkin yläpää ehkä aavistuksen hengetön, onko tässä vakiona se parempi kp pumppu jo vai pitäisikö päivittää parempaan? Kilsoja tosin pumpulla takana jo reilu 600tkm.
Ei ole ensimmäinen auto josta hävinnyt huomattavasti tehoja AJ:n jälkeen mutta voihan sieltä ihan hyvin muutenkin tehoja puuttua jonkin vian/kulumisen takia. :thinkLast edited by Supra^; 14-07-2017, 14:07.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Joo oikeastaan mitä siellä penkitettyjä autoja seurannu niin tehot olleet kyllä vähän yläkanttiin usein.
Toki olisi kiva vaihtaa se pumppu ja katsoa mihin asti toi nykyinen ahdin riittää, luulis että sen 50hv todellista tehoa sieltä tulisi ainakin enemmän. Ilmeisesti on "bolt on" tähän autoon?530XD F11 M-Sport + Omega 4.0 24V + E91 Turbo +Monza GSE
https://www.instagram.com/juzzi1984/
Comment
-
-
Originally posted by -juzzi- View PostPotilaana e91 330d 2006 ja modeina fin-turbon ahdin, wagnerin cooleri, x35 suuttimet, 3" alkuputki ilman suodattimia
Toimii hienosti ja joskus AJ-techillä mitattu n.350hv ja 760nm mutta nyt käytin kaverin dynossa niin antoi 300/650nm , toki penkeissäkin on eroa mutta jotenkin yläpää ehkä aavistuksen hengetön, onko tässä vakiona se parempi kp pumppu jo vai pitäisikö päivittää parempaan? Kilsoja tosin pumpulla takana jo reilu 600tkm.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by -juzzi- View PostPotilaana e91 330d 2006 ja modeina fin-turbon ahdin, wagnerin cooleri, x35 suuttimet, 3" alkuputki ilman suodattimia
Toimii hienosti ja joskus AJ-techillä mitattu n.350hv ja 760nm mutta nyt käytin kaverin dynossa niin antoi 300/650nm , toki penkeissäkin on eroa mutta jotenkin yläpää ehkä aavistuksen hengetön, onko tässä vakiona se parempi kp pumppu jo vai pitäisikö päivittää parempaan? Kilsoja tosin pumpulla takana jo reilu 600tkm.
Comment
-
-
Tarvii myöntää että en ole tutkinut autoa ollenkaan mutta toimii tosiaan täysin normaalisti, savuttaa kyllä täyskaasulla jonkun verran. Hyvin saman muotoiset oli käyrät, huipputeho oli hivenen alempana tossa tuoreemmassa dynossa, oisko ollut n.3800rpm
Ilmamassamittari vois olla yks syy toki, pitäs varmaan lukea jollain fiksulla testerillä.530XD F11 M-Sport + Omega 4.0 24V + E91 Turbo +Monza GSE
https://www.instagram.com/juzzi1984/
Comment
-
Comment