Onko kellään kokemusta näistä TT Thermo letkulämmittimistä kiertovesipumpulla, ja eritoten miten ne soveltuvat bemareiden, esim. F30 kaveriksi?
Esimerkkinä tämä malli: http://www.tt-thermo.fi/tt-thermo-10...ensopiva-malli
Hinta ei ole paha, ja tuntuisi defa-yhteensopivana tuon voisi parittaa vaikka defan kiinteän akkulaturin kaveriksi, jolta sitten ottaisi herätteen auton ilmastoinnille että pyörittää lämmitystä silloin kun töpseli on seinässä - jolloin tuo lämmittäisi myös matkustamon vailla tarvetta erilliselle sisätilalämmittimelle.
Arveluttaa lähinnä löytyykö konetilasta sopivaa asennuspaikkaa tuollaiselle lämppärille? Asennuspaikaksi suositellaan moottorin ja sisäkennon välistä letkua.
Kai tuosta F30:stä (ja muistakin) bemareista jostain löytyy joku ilmastoinnin kontakti jonka kautta ilmastoinnille voi kertoa "webaston" olevan käynnissä, ja tarvittavan sisätilan esilämmitystä?
Tuolla 1kW teholla tuskin kabiinia saunaksi saa, mutta eiköhän se ikkunat jaksaisi aukaista suurimmalla osalla keleistä... mikä ainakin omaan käyttööni riittäisi aivan hyvin.
Esimerkkinä tämä malli: http://www.tt-thermo.fi/tt-thermo-10...ensopiva-malli
Hinta ei ole paha, ja tuntuisi defa-yhteensopivana tuon voisi parittaa vaikka defan kiinteän akkulaturin kaveriksi, jolta sitten ottaisi herätteen auton ilmastoinnille että pyörittää lämmitystä silloin kun töpseli on seinässä - jolloin tuo lämmittäisi myös matkustamon vailla tarvetta erilliselle sisätilalämmittimelle.
Arveluttaa lähinnä löytyykö konetilasta sopivaa asennuspaikkaa tuollaiselle lämppärille? Asennuspaikaksi suositellaan moottorin ja sisäkennon välistä letkua.
Kai tuosta F30:stä (ja muistakin) bemareista jostain löytyy joku ilmastoinnin kontakti jonka kautta ilmastoinnille voi kertoa "webaston" olevan käynnissä, ja tarvittavan sisätilan esilämmitystä?
Tuolla 1kW teholla tuskin kabiinia saunaksi saa, mutta eiköhän se ikkunat jaksaisi aukaista suurimmalla osalla keleistä... mikä ainakin omaan käyttööni riittäisi aivan hyvin.
Comment