E34 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Haju69
    replied
    Jatketaan uudessa topikissa...

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    zf5hp18.. ei M50 koneisissa ole muita automaatteja.
    Ihan ekoissa oli nelivaihteinen Bmw koodilla A4S 310R - GZ , mikä lie ZF4hpxx? Joten mikä tuon valmistuspäivä, saattaa vaikka sellainen vielä olla...

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Nikk View Post
    Vielä toinen dorka kysymys, mutta kertokaapa että mistä mä tiedän mikä vaihteisto mun autossa on. Kyseessä siis 520ia e34 v1990 m50b20??
    zf5hp18.. ei M50 koneisissa ole muita automaatteja.

    Leave a comment:


  • Nikk
    replied
    Vielä toinen dorka kysymys, mutta kertokaapa että mistä mä tiedän mikä vaihteisto mun autossa on. Kyseessä siis 520ia e34 v1990 m50b20??

    Leave a comment:


  • jj5
    replied
    Tai kenno tai paisari. Katsomallahan se selviää. M50 koneisessa E34:ssä kuitenkin aika hyvin näkösällä yleisimmät vuotopaikat

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by jepe- View Post
    M50B20 laski tänään jäähytinnesteet raikkaaseen syys-säähän. Onkohan muuta selvää paikkaa kuin vesipumppu? Letkut ainakin mitä nopeasti aamun pimeydessä tarkastin päältäpäin oli paikoillaan.

    Onneksi saman katon alla korjaamo niin sinne oli hyvä jättää.
    Voi olla termarikotelokin.

    Paha tuota on äkkiseltään sanoa mistä vuotaa.

    Leave a comment:


  • jepe-
    replied
    M50B20 laski tänään jäähytinnesteet raikkaaseen syys-säähän. Onkohan muuta selvää paikkaa kuin vesipumppu? Letkut ainakin mitä nopeasti aamun pimeydessä tarkastin päältäpäin oli paikoillaan.

    Onneksi saman katon alla korjaamo niin sinne oli hyvä jättää.

    Leave a comment:


  • Nikk
    replied
    Mittaristo

    Moro! Kertokaapa joku fiksumpi, että miten automaatti e34:än mittariston purkaminen tapahtuu. Kierrosluku ja kulutusmittari siis pimeenä ja pitäis päästä tutkimaan että mikä on vikana. Ongelma on siis se että en keksi että miten mittariston saa noista saranoistaan aukeamaan. Noi nipukat käänsin kyllä, mutta tuntuu jumittavan tosta keskeltä alareunasta jossa on ilmeisesti jotain automaattiin liittyvää sähköhilpettä. Autona siis e34 520ia vm 1990
    ps. Tiedän että faq ja muutkin foorumin osat on täynnä mittaristoon liittyvää juttua, missään ei vaan tunnuta käsittelevän juuri automaatin mittaristoa joka siis eroaa manuaalin mittaristosta pikkuisen ainakin kuvien perusteella

    Leave a comment:


  • nikke.h
    replied
    Mistä porukka on tilannut M5:seen starttimoottoreita, onko ihan perus varaosaliike tavaraa vai joutuuko kääntymään Kl/merkkarin puoleen?

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by ooopeee View Post
    Ihan luonnollisesti mutta onko siihen hommaan tarkoitettu käytettäväksi jotain liukastetta. Uutta kumilistaa kun joskus laitoin, niin sai paikuttaa kalikalla reippaasti
    Ovi kun on ruosteeton ja suora sieltä alhaalta niin melko hyvin menee ilman liukkariakin. Voit toki kokeilla vaikka saippuavettä.

    Leave a comment:


  • ooopeee
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Työntämällä paikalleen oven suuntaisesti.
    Ihan luonnollisesti mutta onko siihen hommaan tarkoitettu käytettäväksi jotain liukastetta. Uutta kumilistaa kun joskus laitoin, niin sai paikuttaa kalikalla reippaasti

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by ooopeee View Post


    Niille ketkä on asennellut muovisia ovien alalistoja, niin milläs konstilla niiden pitäisi mennä kivuttomimmin paikalleen?
    Työntämällä paikalleen oven suuntaisesti.

    Leave a comment:


  • ooopeee
    replied
    Originally posted by Pikkuvelii View Post
    Elikkä talttameisselillä se keskellä oleva lukitus pois varttikierros kääntämällä ja vetämällä ulos. Sitten sitä muovista ulkokehää voi pyöritellä kun siinä on kierteet. Ulospäin kun ruuvaat ulkokehää ja pistät sitten lukituksen takaisin niin puskuri menee sisemmäs
    Mä kaverin kanssa sitä tunnin nypläsin , ei vaan tapahdu mitään oiskohan se sitten rikki..


    Niille ketkä on asennellut muovisia ovien alalistoja, niin milläs konstilla niiden pitäisi mennä kivuttomimmin paikalleen?

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Originally posted by ooopeee View Post
    Mites etupuskimen reunoissa olevien ohjurien säädön kuuluis toimii? Toinen puoli puskurista lokasuojaan nähden nätisti paikoillaan mutta toinen puoli tulee ulommas johtuen siitä kun se ohjuri on ulompana kun toisella puolella eikä se suostu liikkumaan sisemmäksi
    Elikkä talttameisselillä se keskellä oleva lukitus pois varttikierros kääntämällä ja vetämällä ulos. Sitten sitä muovista ulkokehää voi pyöritellä kun siinä on kierteet. Ulospäin kun ruuvaat ulkokehää ja pistät sitten lukituksen takaisin niin puskuri menee sisemmäs

    Leave a comment:


  • ooopeee
    replied
    Mites etupuskimen reunoissa olevien ohjurien säädön kuuluis toimii? Toinen puoli puskurista lokasuojaan nähden nätisti paikoillaan mutta toinen puoli tulee ulommas johtuen siitä kun se ohjuri on ulompana kun toisella puolella eikä se suostu liikkumaan sisemmäksi

    Leave a comment:

Working...
X