Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rhodry
    replied
    En mie vittu löyä sitä Otin kuvan jos joku olis fiksumpi ku mie:



    Missä sen tarkalleen ottaen pitäis olla?

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Mitäs muuten, vaikuttaako jos yks puola bremi merkkinen ja numero 1 703 360 ja muut viis on 1726177 ja ne on vissii alkuperäsii. Onko toi puola ihan oikee vai voiko siitä olla jotain harmia?

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Jossain siinä lähistöllä tuollainen mollukka:


    Kuva konehuoneesta, jos akku siellä. Samanlainen mollukka akun lähistöllä jos akku takapenkin alla.
    Takapenkin allahan se on, mutta en mie kyllä tuollasta siellä nähny. Pitää kattoa uudestaan vielä jos oon vaan ollu sokea

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Originally posted by Rhodry View Post
    Johtosarja ok. Pääsulaketta mie en löytäny Akun vieressä sellanen johtohelvetti ettei tosikaan niin pitää vielä tossa illalla käydä uudestaan kattomassa. Ja kai se siis on nimenomaan akun vieressä eikä siellä toisella puolella?
    Jossain siinä lähistöllä tuollainen mollukka:


    Kuva konehuoneesta, jos akku siellä. Samanlainen mollukka akun lähistöllä jos akku takapenkin alla.

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Rhodry: Akun vieressä oleva pääsulake tarkistettu? Takakontin johtosarja tarkistettu?
    Noista nyt ensin liikkeelle.
    Johtosarja ok. Pääsulaketta mie en löytäny Akun vieressä sellanen johtohelvetti ettei tosikaan niin pitää vielä tossa illalla käydä uudestaan kattomassa. Ja kai se siis on nimenomaan akun vieressä eikä siellä toisella puolella?

    Leave a comment:


  • aakoo
    replied
    Originally posted by Jucke View Post
    Oven sisempi tiiviste pitäisi uusia ämmästä, mikäs oli ton "perusharmaan" nimi noista kolmesta (nro.1 kuvassa): http://mfans2.com/parts/catalog/E34-...ockers_covers/
    Schiefer. Ultramarin on sininen ja Pergament vaalean ruskea.

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Rhodry: Akun vieressä oleva pääsulake tarkistettu? Takakontin johtosarja tarkistettu?
    Noista nyt ensin liikkeelle.

    Leave a comment:


  • Jucke
    replied
    Oven sisempi tiiviste pitäisi uusia ämmästä, mikäs oli ton "perusharmaan" nimi noista kolmesta (nro.1 kuvassa): http://mfans2.com/parts/catalog/E34-...ockers_covers/

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Yritin tossa googlettaa tätä vikaa mutta joka sivulla oli eri vastauksia niin kysytään nyt itse.

    Eli välillä kun tuota romua käynnistää, ei startatessa tapahdu mitään. Ei pyöri startti, ei naksu releet, ei mitään. Muutaman sekunnin kun antaa olla käynnistyy taas nätisti. Kaveri veikkas virtalukon pohjaa, kannattasko tolla nyt kokeilla eka vai onko siinä startti menossa paskaksi?

    Välillä taas, kuten tänään, yrittää eka startata mutta ei vaan jaksa. Toisella kerralla kun starttaa ei taas tapahdu mitään, ja muutaman sekunnin odottelun jälkeen käynnistyy helposti.

    Jollain sivulla sanottiin että mittaristo voi sekoilla jos virtalukon pohja on paskana, ja tuohan ei tosiaan muuta teekkään kuin sekoile Nyt on sentään jo toiminu aika hyvin, mutta yleensä ainoa mikä toimii on nopeusmittari, muut on ns. nollassa ja kierroslukumittari pomppii miten sattuu. Lisäksi myös edelleen miljoona vikakoodia näytössä, mm. se catalysator ja brake lt linings (ei tosin aina), ja liikkeelle lähtiessä väittää ovien, takakontin ja konepellin olevan auki.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Jookuj View Post
    Onko mitenkään mahdollista laittaa automaatti askin tilalle manuaali askia, jos puhuttas että 540:sestä ois menny laatikko rikki ja sen haluais korvata manuaalilla?

    Miten tämä käytännössä onnistuis? Kuinka iso homma, ja minkä verran semmonen swappi vois nielasta rahaa? Vaikkapa jossain teetettynä?
    On mahdollista.
    Osat saa hieman vähemmällä ottamalla 530 5v laatikon yms. hilut.
    Teetettynä varmaan älyttömästi.

    Leave a comment:


  • Jookuj
    replied
    Onko mitenkään mahdollista laittaa automaatti askin tilalle manuaali askia, jos puhuttas että 540:sestä ois menny laatikko rikki ja sen haluais korvata manuaalilla?

    Miten tämä käytännössä onnistuis? Kuinka iso homma, ja minkä verran semmonen swappi vois nielasta rahaa? Vaikkapa jossain teetettynä?

    Leave a comment:


  • J__L
    replied
    Originally posted by -Sipe- View Post
    Onko jälkiasennus xenonit? M60:ssä menee jenkakello tappiin pintakaasulla todellisten kierrosten ollessa 2000 jos ballastit on väärässä paikassa. Syytä en tiedä mutta monesti todettu.
    Eipä ole, siksi onkin jännä mikähän mahtaa aiheuttaa?

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by nikke.h View Post
    Ketjunkiristimen päässä ilmeisesti



    Ok, se sen täytyy sitten olla. Eli eipä ole kiristintä sitten vaihdettu S50 kiristimeen.
    Tarkoitat ilmeisesti tätä osaa


    Kannattaa se mooseksen aikainan jousi viritys ottaa ja vaihtaa S50B32 ketjunkiristimeen kun ei nähtävästi ole vaihdettu

    Ja kun vaihdat mun ainakin piti tavallista hylsyä laikkakoneella ohennella että pääsi kunnolla kiristämään.

    Osa nro # 11311405081 viimeksi kun tilasin maksoi saksassa vajaan 100€
    Last edited by duuk; 01-09-2014, 22:49.

    Leave a comment:


  • addee
    replied
    Täällä ketään, joka korjaisi ton e34 miekan?

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by nikke.h View Post
    Ketjunkiristimen päässä ilmeisesti



    Ok, se sen täytyy sitten olla. Eli eipä ole kiristintä sitten vaihdettu S50 kiristimeen.
    Tunne autosi vai miten se nyt meni...

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎