Mitäs muuten, vaikuttaako jos yks puola bremi merkkinen ja numero 1 703 360 ja muut viis on 1726177 ja ne on vissii alkuperäsii. Onko toi puola ihan oikee vai voiko siitä olla jotain harmia?
Johtosarja ok. Pääsulaketta mie en löytäny Akun vieressä sellanen johtohelvetti ettei tosikaan niin pitää vielä tossa illalla käydä uudestaan kattomassa. Ja kai se siis on nimenomaan akun vieressä eikä siellä toisella puolella?
Jossain siinä lähistöllä tuollainen mollukka:
Kuva konehuoneesta, jos akku siellä. Samanlainen mollukka akun lähistöllä jos akku takapenkin alla.
Rhodry: Akun vieressä oleva pääsulake tarkistettu? Takakontin johtosarja tarkistettu?
Noista nyt ensin liikkeelle.
Johtosarja ok. Pääsulaketta mie en löytäny Akun vieressä sellanen johtohelvetti ettei tosikaan niin pitää vielä tossa illalla käydä uudestaan kattomassa. Ja kai se siis on nimenomaan akun vieressä eikä siellä toisella puolella?
Yritin tossa googlettaa tätä vikaa mutta joka sivulla oli eri vastauksia niin kysytään nyt itse.
Eli välillä kun tuota romua käynnistää, ei startatessa tapahdu mitään. Ei pyöri startti, ei naksu releet, ei mitään. Muutaman sekunnin kun antaa olla käynnistyy taas nätisti. Kaveri veikkas virtalukon pohjaa, kannattasko tolla nyt kokeilla eka vai onko siinä startti menossa paskaksi?
Välillä taas, kuten tänään, yrittää eka startata mutta ei vaan jaksa. Toisella kerralla kun starttaa ei taas tapahdu mitään, ja muutaman sekunnin odottelun jälkeen käynnistyy helposti.
Jollain sivulla sanottiin että mittaristo voi sekoilla jos virtalukon pohja on paskana, ja tuohan ei tosiaan muuta teekkään kuin sekoile Nyt on sentään jo toiminu aika hyvin, mutta yleensä ainoa mikä toimii on nopeusmittari, muut on ns. nollassa ja kierroslukumittari pomppii miten sattuu. Lisäksi myös edelleen miljoona vikakoodia näytössä, mm. se catalysator ja brake lt linings (ei tosin aina), ja liikkeelle lähtiessä väittää ovien, takakontin ja konepellin olevan auki.
Onko mitenkään mahdollista laittaa automaatti askin tilalle manuaali askia, jos puhuttas että 540:sestä ois menny laatikko rikki ja sen haluais korvata manuaalilla?
Miten tämä käytännössä onnistuis? Kuinka iso homma, ja minkä verran semmonen swappi vois nielasta rahaa? Vaikkapa jossain teetettynä?
On mahdollista.
Osat saa hieman vähemmällä ottamalla 530 5v laatikon yms. hilut.
Teetettynä varmaan älyttömästi.
Onko mitenkään mahdollista laittaa automaatti askin tilalle manuaali askia, jos puhuttas että 540:sestä ois menny laatikko rikki ja sen haluais korvata manuaalilla?
Miten tämä käytännössä onnistuis? Kuinka iso homma, ja minkä verran semmonen swappi vois nielasta rahaa? Vaikkapa jossain teetettynä?
Onko jälkiasennus xenonit? M60:ssä menee jenkakello tappiin pintakaasulla todellisten kierrosten ollessa 2000 jos ballastit on väärässä paikassa. Syytä en tiedä mutta monesti todettu.
Eipä ole, siksi onkin jännä mikähän mahtaa aiheuttaa?
Leave a comment: