memebuy23buy

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Mitähän tommonen diagnostiikka niinku noin käytännössä tarkottaa? ja ei oo kauaa ku vaihettii nesteet ja ilmattii, mut voihan sinne ilmaa jostain ilmestyä:think ihmettelin vaa ku luulis et ois keittäny jo jos ihan tapis oli. Tarvis kai päivittää toi flektikin sähköseen
    Sopivan testerin töpseli siis kiinni niin pystyy lukemaan lämmöt moottorin ohjaukselta. Sitä tarkoitin.

    Jos siellä on ilmaa niin mittari ei pelaa ihan niin kuin pitäisi. Ei välttämättä keitä vielä kauheammin jos ilmakuplia menee anturin ohi ja ei kannata päivittää sähköflektiin. Viskolla tuo hoituu ihan hyvin ja ilmastoiduissa on jo sähköflektit jäähdyttimen edessä.

    Leave a comment:


  • Roisto
    replied
    Originally posted by Juxeyy View Post
    Ostin tuon ta Technixin säädettävän alustasarjan.. Alettiin sitten tänään laittamaan alustaa kiinni, mutta etutolppien ylätukilaakeri on eri kokoinen mitä alkuperäisessä. Ta- n 16mm ja alkuperäisen 14mm. Pitääkö mun vaihtaa koko yläpää vai saako pelkkää laakeria vaihdettua ja mistä sen mahtaa löytää
    Yläpäät mallia kallein esim Motonetissä, varmaan saa halvemmalla jostain ku jaksas ettiä..

    Edit: hinta pompannu näköjään, ite joskus ostin 80 euroa kpl.

    Edit2: sitähän sää et kysyny, pitäs opetella lukemaan
    Last edited by Roisto; 23-04-2015, 14:50.

    Leave a comment:


  • Juxeyy
    replied
    Ostin tuon ta Technixin säädettävän alustasarjan.. Alettiin sitten tänään laittamaan alustaa kiinni, mutta etutolppien ylätukilaakeri on eri kokoinen mitä alkuperäisessä. Ta- n 16mm ja alkuperäisen 14mm. Pitääkö mun vaihtaa koko yläpää vai saako pelkkää laakeria vaihdettua ja mistä sen mahtaa löytää

    Leave a comment:


  • Kipale
    replied
    Tuota noin.
    Ei mennyt ihan päästöt läpi, todettiin että putki fuskaa melko monestakin kohtaa. Ajateltiin että järkevämpää olisi tehdä kokonaan uusi putkisto kolmenelkkuun, tällänen visio oli että kateilta taaksepäin muuttas Y haaralla yhdeksi 3'' putkeksi ja loppuun laittas vaimentimen.
    Mistä löytäs järkevän hintasen vaimentimen 3'' sisäänmenolla, ebaysta löytyy mutta suomesta ei taho löytyä mistään. :think
    Alle 3'' tuumasessa ei varmaan virtaukset ole riittävät, ja 2x2 putken tekeminen on työlästä.

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Diagnostiikasta näkee lämmöt.

    Olethan varma ettei siellä järjestelmässä ole ilmaa?
    Silläkin saa aikaan outoa lämpöjen pomppimista.
    Mitähän tommonen diagnostiikka niinku noin käytännössä tarkottaa? ja ei oo kauaa ku vaihettii nesteet ja ilmattii, mut voihan sinne ilmaa jostain ilmestyä:think ihmettelin vaa ku luulis et ois keittäny jo jos ihan tapis oli. Tarvis kai päivittää toi flektikin sähköseen

    Leave a comment:


  • juha_s
    replied
    Originally posted by jonip86 View Post
    käykö e39 sedanin takaiskarit e34sedaniin,
    Käypi

    Leave a comment:


  • jonip86
    replied
    käykö e39 sedanin takaiskarit e34sedaniin,

    Leave a comment:


  • juha_s
    replied
    Originally posted by Joppexxi View Post
    Ei kelään tietoo olisi että mikä e34 520i 92vm. Meni kun ainoat vilkut mitkä toimii on hätävilkut, ja kaikki sulakkeet ovat ehjät eikä suuntavikuilla pala edes nittaristossa valo eikä kuulu mitään ääntä vaikka hätävilkuilla palaa mittaristossakin valo?:think
    Vilkkurele

    Leave a comment:


  • Joppexxi
    replied
    Ei kelään tietoo olisi että mikä e34 520i 92vm. Meni kun ainoat vilkut mitkä toimii on hätävilkut, ja kaikki sulakkeet ovat ehjät eikä suuntavikuilla pala edes nittaristossa valo eikä kuulu mitään ääntä vaikka hätävilkuilla palaa mittaristossakin valo?:think

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    saakohan E34:n LuK:n ohjaustehostimen, tandem-pumppuun eli tasonsäädölliseen, tiivisteitä jostain ? näyttäis hieman vuotavan jostakin. Onko iso homma vaihtaa tuo pumppu ?

    BMW: osanro: 32 41 1 141 574

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Onks jollain tietoo pystyyks moottorin lämpömittaria testaamaan mitenkä? Omalla ku ajaa lämmöt normaaliks nii sen jälkee alkaa näyttään ihmeellisiä. Esim normiajos nousi ihan tappiin ja sit taas laski puoleen ja sitä rataa. Tuskin voi paikkaansa pitää ku luulis et ois keittäny jo Joten saako tuota mitenkään korjattua vai pitääks hommata letkujen väliin joku anturisysteemi
    Mittarin anturin johdon ku laittaa maihin ni pitäs mittari pompata pohjaan...mutta voihan siinä mittarin maadotuksessa tms. silti olla jotain vikaa ja välillä vaellella miten sattuu...

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Onks jollain tietoo pystyyks moottorin lämpömittaria testaamaan mitenkä? Omalla ku ajaa lämmöt normaaliks nii sen jälkee alkaa näyttään ihmeellisiä. Esim normiajos nousi ihan tappiin ja sit taas laski puoleen ja sitä rataa. Tuskin voi paikkaansa pitää ku luulis et ois keittäny jo Joten saako tuota mitenkään korjattua vai pitääks hommata letkujen väliin joku anturisysteemi
    Diagnostiikasta näkee lämmöt.

    Olethan varma ettei siellä järjestelmässä ole ilmaa?
    Silläkin saa aikaan outoa lämpöjen pomppimista.

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Onks jollain tietoo pystyyks moottorin lämpömittaria testaamaan mitenkä? Omalla ku ajaa lämmöt normaaliks nii sen jälkee alkaa näyttään ihmeellisiä. Esim normiajos nousi ihan tappiin ja sit taas laski puoleen ja sitä rataa. Tuskin voi paikkaansa pitää ku luulis et ois keittäny jo Joten saako tuota mitenkään korjattua vai pitääks hommata letkujen väliin joku anturisysteemi

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Originally posted by juuhha View Post
    Eli osaisko joku sano mistä saisi hankittua 525tds e34 1995 uudet valmiiksi taivutetut polttoaineputket eli tankilta konehuoneeseen?
    Merkkiliike:think?

    Leave a comment:


  • jonsered92
    replied
    En oo vieläkään löytäny relettä netistä. Jokin rele vissii naksuu apparin puolella kun renklaa puhaltimensäätöä 4 nopeudelle.. Etuvastus tuskin on vikana, mut mite säätimen voi varmistaa?

    Leave a comment:

Working...
X