Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 alustaremontti

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FünfZweiFünf
    Bimmer Rookie
    • Apr 2011
    • 43
    • Mänttä-Vilppula

Eli tarttis 525:een uusia eteen tukivarsia, ja oon tukivarsipaketteja katellu Ebaysta.

Nuo halpissetit (100 - e) on haukuttu täysin lyttyyn useammassakin threadissa täällä foorumilla.

Meylejä ( n. 300 e) jotkut kehuu ihan hyviksi hinta/laatu-suhteeltaan mutta jotkut lyttää nekin...

Kuitenki vanha auto kyseessä enkä oo miljonääri, ni ei oikein Lemförderien hankinta kiinnostais koska ovat sen verran hintavat (no joo, niin kai se on ettei köyhällä ois varaa muutaku parhaaseen ) Mutta jos aattelis että tuon koslan vaikka pari kolme vuotta vielä koittas pitää tien päällä, niin onko Lemförderit ainoat jotkakestäs sen aikaa?

Mites Febi/Bilstein? Ois noin 500 e / setti? Miten niissä hinta & laatu kohtaa?

Kiitoksia vinkeistä ja mielipiteistä!

Comment

• SushiX
      BTCF Member
      • Apr 2008
      • 2109
      • ǝɓuᴉʌʎH

Originally posted by FünfZweiFünf View Post
      Eli tarttis 525:een uusia eteen tukivarsia, ja oon tukivarsipaketteja katellu Ebaysta.

Nuo halpissetit (100 - e) on haukuttu täysin lyttyyn useammassakin threadissa täällä foorumilla.

Meylejä ( n. 300 e) jotkut kehuu ihan hyviksi hinta/laatu-suhteeltaan mutta jotkut lyttää nekin...

Kuitenki vanha auto kyseessä enkä oo miljonääri, ni ei oikein Lemförderien hankinta kiinnostais koska ovat sen verran hintavat (no joo, niin kai se on ettei köyhällä ois varaa muutaku parhaaseen ) Mutta jos aattelis että tuon koslan vaikka pari kolme vuotta vielä koittas pitää tien päällä, niin onko Lemförderit ainoat jotkakestäs sen aikaa?

Mites Febi/Bilstein? Ois noin 500 e / setti? Miten niissä hinta & laatu kohtaa?

Kiitoksia vinkeistä ja mielipiteistä!
      Itse voin lähinnä ottaa kantaa tuohon Meylen kamoihin. Itsellä on omassa reippaasti alustassa Meylen kamoja ja olen ollut todella tyytyväinen. Ovat olleet kiinni n. 8kk.. Aikahan sen näyttää, mutta itse kyllä voin suositella Meyleä ainakin HD settejä...
      E90 07 335D
      Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!

Comment

• zener
        Moderator
        • Oct 2004
        • 14509
        • Oulu

Febi-Bilstein kai tuntuu olevan kalliimpaa ku Lemförder. Meylestä kans kattelin E39 kohdalta kokemuksia ja kesto tuntuu olevan 10-100tkm väliltä ja on ihan tuuripeliä.

Että kyllähän noilla Meylen romuilla voi tuurilla sen 2v mennä.
        E65 730dA '04 klick
        F10 520dA '11 klick
        E34 520iA (2.8l) '91 klick

Instagram

"E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

Comment

• ka00z
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2006
          • 1805
          • Varsinais-Suomi

Laita jotain muuta kuin Meyleä. Meyle saattaa kestää tai ei, riippuu minkä tehtaan paskoja ovat pakanneet rasiaan. Meyle kun ei itse näitä valmista, vaan pakkaa vaan toisten valmistajien romuja.
          W124 voll, markalla pidemmälle

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎