Originally posted by Lapa735ia
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 alustaremontti
Collapse
X
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostEi tuossa ainakaan mielestäni lue mitään että mihin malleihin satsi on tarkoitettu.. ELi öö..
alkuperäiseen kysymykseen: en silti välttämättä tuota halvinta settiä ottaisiF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostMoro,
http://shop.strato.de/epages/6190541...Vorderachse%22
Osaako joku sanoa että käykö kyseiset alustan osat E34 535i vm90?
E: tosin tuskin niissä on muuta eroo kun puslien jäykkyydessä jos siinäkään.E61 525xda -08
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postsopii kaikkiin e34 malleihin.. kun M5:n satsi sopii 518i:n ja toisinpäin
alkuperäiseen kysymykseen: en silti välttämättä tuota halvinta settiä ottaisi
Kiitoksia tästä tiedosta, ja tiedän ettei sitä halvinta välttämättä kannata ottaa, mutta "laadun" uskon olevan lähellä motonetti tasoa (eli ei todellakaan laadukasta) mutta kyseiset osat saa puolet halvemmalla tuolta. Kyselin myös alkuperäistä vastaavaa reaktiotankoa tarvike liikkeestä ja hinta oli 110e/kpl. Toki laittaisin alkuperäiset jos vaan olisi rahaa niihin sijoittaa.
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Noniin. Taas tuli talviautoksi hommailtua E34 ja jo vuosittaiseksi perinteeksi muodostunut alustaremppa olis taas edessä.
Mitkäs on nyt viimeisimmät kokemukset noista Meyle HD kamoista ? Tekeekö niillä oikeasti jotain vai onko samanlaista kuraa kuin "muut ebay-kamat" ? Ainakin Mapco merkkiset roippeet oli täyttä sontaa varsinkin reaktiotankojen osalta. Suojakumit kovia koppuroita ja puslat oli kuin purkkaa. Molemmat korkkas alle 1000km ajolla.
Houkuttelevan hintaisia paketteja näyttäs taas olevan tarjolla. Halvimmillaan ~250e hintaan sais uusia alustaan "kaikki" puslat, tukivarret ja nupit. Taitaa vaan olla fiksuinta panostaa hieman laatuunkin, jos ei halua jatkuvasti olla häärimässä auton alla.
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostNoniin. Taas tuli talviautoksi hommailtua E34 ja jo vuosittaiseksi perinteeksi muodostunut alustaremppa olis taas edessä.
Mitkäs on nyt viimeisimmät kokemukset noista Meyle HD kamoista ? Tekeekö niillä oikeasti jotain vai onko samanlaista kuraa kuin "muut ebay-kamat" ? Ainakin Mapco merkkiset roippeet oli täyttä sontaa varsinkin reaktiotankojen osalta. Suojakumit kovia koppuroita ja puslat oli kuin purkkaa. Molemmat korkkas alle 1000km ajolla.
Houkuttelevan hintaisia paketteja näyttäs taas olevan tarjolla. Halvimmillaan ~250e hintaan sais uusia alustaan "kaikki" puslat, tukivarret ja nupit. Taitaa vaan olla fiksuinta panostaa hieman laatuunkin, jos ei halua jatkuvasti olla häärimässä auton alla.
Kokemukset on sellaset, että ne puslat on todella jäykät. Mutta kestävät. Eli hyvällä uudella asfaltilla menee nätisti, mutta huonolla tiellä tuntuu pientä vibraa sisätiloihin. Se on kyllä hyvä näissä jäykemmissä puslissa, että motarilla urissa ei pahemmin vetele.
Itse ehkä suosittelisin originaali BMW teileä, joku E32 750i:n pusla vois olla hyvä kompromissi kestävyyden ja mukavuuden kannalta..Last edited by pheno; 23-09-2010, 21:55.
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostNoniin. Taas tuli talviautoksi hommailtua E34 ja jo vuosittaiseksi perinteeksi muodostunut alustaremppa olis taas edessä.
Mitkäs on nyt viimeisimmät kokemukset noista Meyle HD kamoista ? Tekeekö niillä oikeasti jotain vai onko samanlaista kuraa kuin "muut ebay-kamat" ? Ainakin Mapco merkkiset roippeet oli täyttä sontaa varsinkin reaktiotankojen osalta. Suojakumit kovia koppuroita ja puslat oli kuin purkkaa. Molemmat korkkas alle 1000km ajolla.
Houkuttelevan hintaisia paketteja näyttäs taas olevan tarjolla. Halvimmillaan ~250e hintaan sais uusia alustaan "kaikki" puslat, tukivarret ja nupit. Taitaa vaan olla fiksuinta panostaa hieman laatuunkin, jos ei halua jatkuvasti olla häärimässä auton alla.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postno tuo alle 1000km on kyllä niin nopea että sanon -virheellinen asennus ..oli sitten mitkä tahansa italialaiset osat niin ei ne nyt kyllä 1000km:ssä mene rikkiOlishan ne ehkä kestänyt jossei ois käyttänyt keskimmäistä pedaalia ollenkaan. Joskus vaan on tarvetta jarrutellakin.
Last edited by Maza; 26-09-2010, 01:16.
Comment
-
-
Itse tein testin reaktiotankojen kanssa. Tilasin halvimmat varret ebaystä, ilman sisäpään heloja koska niihin tuli lexit.
Varsia vaihtaessa otin suojakumit vanhoista ja lisäsin vaseliiniä... Nyt on menty ~4000km ja varret on vieläkin täysin välyksettömät.
Ainoa vikahan noissa halvoissa varsissa on se rasvan vähyys ja suojakumin kestävyys. Sisäpään hela reaktiotangoissa on hyvä olla powerflex.
Comment
-
-
Pyydetäänpä teiltä vähän villejä veikkauksia seuraavaan ongelmaan:-
Takaa, selvästi kuskinpuolelta, renkaan paikkeilta, kuuluu klonksutusta, mikä voimistuu kaasun asennosta riippuen ja/tai kun paino kallistuu kuskinpuolelle. Ääni lakkaa kokonaan noin kahdeksassakympissä, mutta ilmenee moottoritienopeuksissa jyrinänä jos esimerkiksi peräpää kevenee töyssyssä. Painotan vielä että silloinkin jyrinä tulee selvästi vain vasemmalta puolelta. Kerran kun erehdyin vian aikana painamaan liikkeelle lähtiessä kaasua reippaammin voimistui klonsuna niin pahasti, että tuntui jopa pientä pompotusta/nykivää liikehdintää tuolta vasemmanpuolen takarenkaan kieppeiltä. Veikkasin ensin vetaria, mutta voiko ilmentyä noin pahana? Auto on nyt pihassa pukeilla ja kaikki näyttää/tuntuu ainakin silmämääräisesti olevan ihan kunnossa. Autona toimii e34.e60 530d -04
e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
e36 320i coupe M-sport -94,
e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88
Comment
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostKiitoksia tästä tiedosta, ja tiedän ettei sitä halvinta välttämättä kannata ottaa, mutta "laadun" uskon olevan lähellä motonetti tasoa (eli ei todellakaan laadukasta) mutta kyseiset osat saa puolet halvemmalla tuolta. Kyselin myös alkuperäistä vastaavaa reaktiotankoa tarvike liikkeestä ja hinta oli 110e/kpl. Toki laittaisin alkuperäiset jos vaan olisi rahaa niihin sijoittaa.
Itselle vastaten, tilasin Autoteile Gödestä osat 19.9.10, osat saapuivat tänään 28.9, olen tyytyväinen toimitusaikaan(maksoin etukäteen), osat ovat merkkiä Pex, no niiden kestoiästä en voi vielä sanoa mitään, mutta tuli oikeanlaiset osat. Tosin taakse tilasin vahingossa vakaajatangon puslat vaikka piti ristipuslat, mutta ihan oma moka
.
Olen tilannut kyseisestä paikasta aiemminkin etupään alustanosia E32 bmw:hen, se sarja oli n.80e kalliimpi (merkkiä en muista), yhdessä reaktiotangossa oli jo suojakumi valmiiksi rikki, mutta vanha tilalle ja osat alle, kesti ainakin n5000km sen mitä minä itse kerkesin sillä ajella.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Mites kun siellä sun täällä foorumeilla on mainittu että noita tukivarsia sun muita palikoita vaihtaessa loppukiristys pitäs tehdä renkaat "maassa" ja paino päällä. Onko se todellakin niin?? Miten olette ton toteuttaneet??
Keväällä on itellä palikkajumppaa tiedossa, joten olisi hyvä saada jonkinlainen fakta tähän.
Comment
-
-
Itse olen tehnyt kiristyksen lavettinosturilla, auto on silloin ns. normaalissa asennossa, jos kiristää puslat renkaat ilmassa ollessa -> pusliin kohdistuu kokoajan vääränlainen jännitys ja voi hajottaa puslat nopeastikkin. Näin ainakin joku viimeksi neuvoi kun oli reaktiotankojen vaihto edessä.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
Comment