Elikkäs tosta M30B34 padasta on nyt sitten tullut luultavasti kiertokankien laakerointi tiensä päähän kun kolkottelee siihen malliin. Auto on -88 E34 535i manuaali ja kilometrejä on se 299960 mittarissa
Itse ajattelin työn tehdä, joten olis muutama kysymys.
- Niksejä millä ton maamoottorin saa nostettua pois tuolta nokilta kotioloissa?:think
- mitä kaikkea nyt sitten kannattaa uusia kun tuo kone nostetaan keulilta pois?(nokka akseli ja keinut uusittu hiljattain)
- Mistä osat?
- tarviiko kiertokankia, kampiakselia tai jotain muuta käyttää koneistuksessa?
- Löytyykö hommaan jostain ohjeita?
Erinäisiä niksejä ja ohjeita otetaan vastaan, ekaa kertaa auton konetta remontoimassa..

Itse ajattelin työn tehdä, joten olis muutama kysymys.
- Niksejä millä ton maamoottorin saa nostettua pois tuolta nokilta kotioloissa?:think
- mitä kaikkea nyt sitten kannattaa uusia kun tuo kone nostetaan keulilta pois?(nokka akseli ja keinut uusittu hiljattain)
- Mistä osat?
- tarviiko kiertokankia, kampiakselia tai jotain muuta käyttää koneistuksessa?
- Löytyykö hommaan jostain ohjeita?
Erinäisiä niksejä ja ohjeita otetaan vastaan, ekaa kertaa auton konetta remontoimassa..

Comment