Originally posted by Haju69
View Post
E34 / E32 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Kesäksi E34 alle tulossa Futurata perinteisessä 17" 8 1/2 ja 10" leveinä. Kaaret ovat vakiot. Eteen arvelin laittaa 225/45 vaan mikäs tuonne taakse on ok? 245/255\40?
Leave a comment:
-
Originally posted by Kv1984 View PostAnteeksi jos tulee väärään ketjuun. Mutta kertokaas tyhmälle... Mulla on varastossa alkuperäiset bemarin vanteet, mutta oon vähän pihalla siitä, minkä kokoiset kumit niihin pitäisi laittaa. Kävin urkkimassa onko vanteisiin kirjoitettu mitään, ja tämmöiset tekstit löysin:
BMW e20
7J x 15H2
Osaako joku suomentaa tuon mulle, jos tuo vaikka olis jonkinlainen salakielinen kokomerkintä?
Mittasin vanteet myös, tosin tuumamittaa ei ole niin piti mennä senttimitalla: ulkokehän läpimitta 41,5 cm ja leveys 20,5.
Leave a comment:
-
Originally posted by Kv1984 View PostAnteeksi jos tulee väärään ketjuun. Mutta kertokaas tyhmälle... Mulla on varastossa alkuperäiset bemarin vanteet, mutta oon vähän pihalla siitä, minkä kokoiset kumit niihin pitäisi laittaa. Kävin urkkimassa onko vanteisiin kirjoitettu mitään, ja tämmöiset tekstit löysin:
BMW e20
7J x 15H2
Osaako joku suomentaa tuon mulle, jos tuo vaikka olis jonkinlainen salakielinen kokomerkintä?
Mittasin vanteet myös, tosin tuumamittaa ei ole niin piti mennä senttimitalla: ulkokehän läpimitta 41,5 cm ja leveys 20,5.
Vanteen koko: 7" leveys ja halkaisija 15"
Leave a comment:
-
Anteeksi jos tulee väärään ketjuun. Mutta kertokaas tyhmälle... Mulla on varastossa alkuperäiset bemarin vanteet, mutta oon vähän pihalla siitä, minkä kokoiset kumit niihin pitäisi laittaa. Kävin urkkimassa onko vanteisiin kirjoitettu mitään, ja tämmöiset tekstit löysin:
BMW e20
7J x 15H2
Leave a comment:
-
Niin, no tottahan tuo.. Ehkä on kuitenki parempi että laittaa ton 235\40 eteen. Aattelin vain että ois vähän fiksumman näkönen jos olisi ollut edessä vähän venyä, mutta eiköhän se nuinkin passaa
Leave a comment:
-
Originally posted by icecold View PostSe renkaan profiili on prosenttejä leveydestä, joten leveämpi takarengas pykälää matalampana niin halkaisijat lähempänä samaa.
Itse laittaisin 215/45 & 245/40.
Aattelin että laitan taakse tuon 265/35 ja eteen 225/40 että saa eteen vähän venyä..
Leave a comment:
-
Originally posted by Juxeyy View PostMoro,
Pitäs alkaa tosissaan ostamaan nyt nuo uuet kumet nuille rondelleille mutta sopiva rengaskoko on vähän hakusessa. Mites kun olen katsellut rengaskokoja mitä muilla on niin suurella osalla näyttää olevan edessä korkeammalla profiililla kuin takana? Onko tähän joku syy vai miksi näin
Rondell 58 siis kyseessä ja E34 alle tulevat.
8,5x18 ja 10x18 et 13 ja 19
Leave a comment:
-
Originally posted by Juxeyy View PostMoro,
Pitäs alkaa tosissaan ostamaan nyt nuo uuet kumet nuille rondelleille mutta sopiva rengaskoko on vähän hakusessa. Mites kun olen katsellut rengaskokoja mitä muilla on niin suurella osalla näyttää olevan edessä korkeammalla profiililla kuin takana? Onko tähän joku syy vai miksi näin
Rondell 58 siis kyseessä ja E34 alle tulevat.
8,5x18 ja 10x18 et 13 ja 19Originally posted by icecold View PostSe renkaan profiili on prosenttejä leveydestä, joten leveämpi takarengas pykälää matalampana niin halkaisijat lähempänä samaa.
Itse laittaisin 215/45 & 245/40.
Leave a comment:
Leave a comment: