Ihan oman lompakon ja maun mukaan. Mielestäni e34 alle 18" vanne on ehdoton.. Nettivaraosasta varmaan löytyy mieleiset. 8,5- 10" levystä settiä ja et luvut mielellään alle 20
Kiitosta. Juurikin kiinnostaa tietää että minkä kokoista rengasta ja vannetta yms. kannattaa laittaa Hintaa kattelen sitten itse
Täällä kun on fiksumpaa porukkaa niin kertokaas minkä kokoista vanne ja rengassettiä kannattaisi laittaa tuohon e34 toukkaan? Papereista katoin että -340mm madallus molemmissa päissä. Jotenkin nuo nyt alla olevat 16" näyttää omaan silmään liian pieneltä ja 17" olisi mielessä:think
Ihan oman lompakon ja maun mukaan. Mielestäni e34 alle 18" vanne on ehdoton.. Nettivaraosasta varmaan löytyy mieleiset. 8,5- 10" levystä settiä ja et luvut mielellään alle 20
Täällä kun on fiksumpaa porukkaa niin kertokaas minkä kokoista vanne ja rengassettiä kannattaisi laittaa tuohon e34 toukkaan? Papereista katoin että -340mm madallus molemmissa päissä. Jotenkin nuo nyt alla olevat 16" näyttää omaan silmään liian pieneltä ja 17" olisi mielessä:think
E34 isolla tolpalla d2 alustalla.
Sikäli mikäli mun laskelmat on oikein, tuleva etupään setuppi tulisi olemaan 9,5x17 ET3. Backspace siis n. 139mm.
Onko kokemuksia pyöriikö ottamatta tolppaan/kaareen kiinni? 215-225 renkaalla? Tarkoitus olisi saada täydellinen istuvuus joka olisi aivan milleistä kiinni
Joskus kokeilin E32 alle täysin samanlaista settiä niin kyllä vähintään 5mm lätyt vaatii. Riippuen tietysti rengastuksesta, itse taisin kokeilla 235/45 kumilla.
Joskus minulla oli E34:ssa vastaavilla spekseillä vanteet ja edessä 235/45 ja takana 255/40. Selvästi matalampi auto. Sopi pyörimään hyvin. Sopinee varmaan myös E32:ssa vastaavat kumit jos taakse leveämmät laittaa.
E32 kaariin 8,5x17 ET13 onko kovin ujo takana ja pitäisikö olla se 10" leveä vai korjaisiko tilannetta spacerilla miten? Kaaria ei huvita kuitenkaan pilkkoa. Miedosti madallettu auto.
Auton mukana tuli setti vanteita joissa kaikki 8,5x17 ET13
Joskus kokeilin E32 alle täysin samanlaista settiä niin kyllä vähintään 5mm lätyt vaatii. Riippuen tietysti rengastuksesta, itse taisin kokeilla 235/45 kumilla.
E32 kaariin 8,5x17 ET13 onko kovin ujo takana ja pitäisikö olla se 10" leveä vai korjaisiko tilannetta spacerilla miten? Kaaria ei huvita kuitenkaan pilkkoa. Miedosti madallettu auto.
Auton mukana tuli setti vanteita joissa kaikki 8,5x17 ET13
Selventäkääpäs nytten vähäsen tätä et hässäkkää, eli onko asia niin että jos et on yli 20 niin sitä todennäköisemmin rengas ottaa jousiin kiinni ja mitä pienempi et sitä enemmän rengas tulee ulos kaaresta vai kuinka?
Leave a comment: