Näinhän se on, täysin äänetön oli kun vetarin laippa irtosi perän booreilta. Ainoastaan kun pisti P:n takaisin päälle, niin parkkilukko naputti aikansa ennenkuin lukitsi.
Näinhän se on, täysin äänetön oli kun vetarin laippa irtosi perän booreilta. Ainoastaan kun pisti P:n takaisin päälle, niin parkkilukko naputti aikansa ennenkuin lukitsi.
sen verran yleinen homma että sen osaa katsoa.. itellä sama homma sattui ensiauton, sierran sekä porukoitten sunnyn kans jossa vetari plotkahti irti suoraan laatikosta tietty.. kummallakaan kerralla ei kuulunut mitään ääntä, veto vain lakkasi.
sen verran yleinen homma että sen osaa katsoa.. itellä sama homma sattui ensiauton, sierran sekä porukoitten sunnyn kans jossa vetari plotkahti irti suoraan laatikosta tietty.. kummallakaan kerralla ei kuulunut mitään ääntä, veto vain lakkasi.
hämärää.. no pitääpä huomenna ottaa peräpää ilmaan ja kattoa pyöriikö kardaani tuolla auton alla..
öljyn tarkastus/vaihto ohjeet mitkä foorumilta löyty oli erittäin huonot! lisätäänkö öljyä myös tuosta tarkastus propusta vai kuinka?
vaihteisto korjaamoita oulussa? ja mistä saisi dextron III ?
suomentaisiko joku
Note the important two-step temperature checks for fluid level.
Oman englannin mukaan "tärkeä askel kaksi lämpötilan tarkastus nesteen tasoa varten?
eli mikäs se lämpötila on missä nuo öljyt pitäisi tarkistaa?
Use the hand pump to draw fresh fluid from the container, then insert the tube up into the hole using the notch to lay the tube over at an angle. You should be able to get about a gallon into the pan. This *will* be messy! You can expect some to dribble back out, but don’t think the pan is full till it gushes out. Then start the car and turn on the lights. Continue to add fluid, don’t stop until what is coming back out is mixed with the old fluid. You will be able to tell when it is full. Run it through the gears and repeat till it won’t take any more. Mine took about 7 quarts. Tighten fill plug to about 70 ft-lbs.
"täytä reijästä siihen asti kun menee, laita auto käyntiin ja täytä siihen asti kun ei mene enään. mun auto otti 7kvartsii"
eli jeesatkaa..
Kyseistä atf:ää löytyy vaikka tarjoustalosta.
varmaankin yleisin automaattilaatikon öljy.
jep tarkistus propusta lisätään auton käydessä.
Laatikon pitäisi olla vähän yli käden lämppöinen kun öljy alkaa tulla siitä rööristä ulos auton käydessä. Silloin pitäisi ainakin sen verran olla öljyä että edes jotenkin toimii.
Kyseistä atf:ää löytyy vaikka tarjoustalosta.
varmaankin yleisin automaattilaatikon öljy.
jep tarkistus propusta lisätään auton käydessä.
Laatikon pitäisi olla vähän yli käden lämppöinen kun öljy alkaa tulla siitä rööristä ulos auton käydessä. Silloin pitäisi ainakin sen verran olla öljyä että edes jotenkin toimii.
noniin nyt tuli käytettyä proppua auki.. öljyähän tuli solkenaan? auto ei tosin ollut käynnissä.. pitäisikö öljyä tulla vaikkei auto ole käynnissä?
nyt koitettu uudestaan auto käynnissä mutta sama homma öljyä tulee solkenaan.. onko vaikutusta tähän että auto on seisonut vuoden verran?
kuinka nopeasti tuon laatikon ö pohjan pitäisi lämmetä tuohon 30-50celssiukseen? käytetty noin 30min eikä tunnu öpohja lämpeävän?
auton entinen omistaja puhui myös öpumppu viasta että irtoaa ajan kanssa???
kuuluisiko vaihteiden mennä päälle auton käydessä jarrua painamatta?
Eli jos öljy pumppuun haluaa käsiksi ensin irroitetaan laatikko.
Jos lähdet irroittamaan niin irroita ensin turbiini vetolevystä välttääksesi rikkomasta mitään.
Pitäisi kyllä olla jo lämmin tuolla käytöllä. Ei tuo lämpö nyt tähän hätään ole ehkä se akuutein juttu.
Öljyä tulee silloin tarkistus propusta solkenaan kun auto ei käy. Kun auto on käynnissä ei öljyä pitäisi tulla pahemmin.
Eli jos öljy pumppuun haluaa käsiksi ensin irroitetaan laatikko.
Jos lähdet irroittamaan niin irroita ensin turbiini vetolevystä välttääksesi rikkomasta mitään.
Pitäisi kyllä olla jo lämmin tuolla käytöllä. Ei tuo lämpö nyt tähän hätään ole ehkä se akuutein juttu.
Öljyä tulee silloin tarkistus propusta solkenaan kun auto ei käy. Kun auto on käynnissä ei öljyä pitäisi tulla pahemmin.
Vaihteet menevät päälle ilman jarrua.
kun on mikä vain vaihde päällä tuntuu vastus työntäessä? N asennossa pykälä on paljon "pienempi"
huomenna pitäisi yhden kaverin lukea vikakoodit tästä vehkeestä niin ehkä selviää enemmän? mitä kaikkia vaihteistoon liittyviä vikakoodeja tämmönen reuhka voi antaa?
Comment