......
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Madalluksesta
Collapse
X
-
Last edited by susi_ihminen; 14-03-2017, 19:17.Wannabiemmer
---------------------------
E53 X5 3.0d -04
E87 130i -05
E34 520i -91 M30B34
-
-
Onkos jollain kokemusta madallusjousista jotka olis suht jäykät? Tyrkkäsin tuohon 535:seen supersportin tolpat ja jouset paikalleen ja edelleen ihan yhtä lulla kuin 20v vanhoilla bilsteinen tolpilla ja jousilla oli... Hakusessa siis sellaset vieterit, ettei tarvis motarilla esimerkiksi pomppia puoltatuntia jokaisen töyssyn jälkeen. Madallusta sais takana olla 20-40mm ja edessä varmaankin 60-80mm hujakoilla. KAW ollut kovasti mielessä, mutta onko kellään kokemuksia noista?MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostOnkos jollain kokemusta madallusjousista jotka olis suht jäykät? Tyrkkäsin tuohon 535:seen supersportin tolpat ja jouset paikalleen ja edelleen ihan yhtä lulla kuin 20v vanhoilla bilsteinen tolpilla ja jousilla oli... Hakusessa siis sellaset vieterit, ettei tarvis motarilla esimerkiksi pomppia puoltatuntia jokaisen töyssyn jälkeen. Madallusta sais takana olla 20-40mm ja edessä varmaankin 60-80mm hujakoilla. KAW ollut kovasti mielessä, mutta onko kellään kokemuksia noista?
Esim. BC-racingit saa tilattua haluamillaan jousijäykkyyksillä.Last edited by vic; 15-05-2017, 13:07.e36 320iA ex:e34 520i Touring, e28 520i, e36 325i Coupe, e34 525i
Comment
-
-
Coilit ei nyt ole vaihtoehto budjetin takia, enkä kyllä jaksa alkaa kesken ajokauden hitsailemaan etutolppiakaankaw:in vietereistä löyty ihan hyviä kokemuksia jostain vuosituhannen vaihteesta ainakin.
MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostOnkos jollain kokemusta madallusjousista jotka olis suht jäykät? Tyrkkäsin tuohon 535:seen supersportin tolpat ja jouset paikalleen ja edelleen ihan yhtä lulla kuin 20v vanhoilla bilsteinen tolpilla ja jousilla oli... Hakusessa siis sellaset vieterit, ettei tarvis motarilla esimerkiksi pomppia puoltatuntia jokaisen töyssyn jälkeen. Madallusta sais takana olla 20-40mm ja edessä varmaankin 60-80mm hujakoilla. KAW ollut kovasti mielessä, mutta onko kellään kokemuksia noista?
Comment
-
-
Voi sekin toki olla mahdollista, mutta vaimentimet tuskin vaikuttaa esimerkiksi siihen että perä vetää aivan länään kiihdytyksessä. Autossa on nyt ollut alla takana 20v vanhat bilsteinin iskarit/jouset, joista toinen vaimennin oli jo tyhjä, e39 orkkis sachsit samoilla bilsteinin jousilla väliaikaisratkasuna ja nyt tuo supersportin setti. Kaikki tuntuneet aika samalta, todella löysiä. Jos olisi laittaa iskareihin tonni, niin ostaisin kyllä koni sportit tai coilit mutta nyt ei oikein ole kun talven aikana tuli muuhun tekniikkaan laitettua useempi tonni ja nyt menee jarrupäivitykseen useempi satanen taas.. Haetaan siis sitä kuuluisaa halpaa ja hyvääNuo kawit nyt ei olisi kamalan kallis kokeilu ja jos iskarit osoittautuu susiksi niin lowtec olisi aika edullinen, mutta niistä en oikein mitään juttua löytänyt mistään.
MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Jos madallusta on liikaa, iskari ei ehkä toimi oikein. Itsekin kiinnittäisin huomiota vaimennukseen jousien sijasta.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Asensin tommosen TA-technix coilover alustasarjan ja auto jäi kyllä ihan liian korkeaksi keulasta vaikka onkin säädetty niin matalaksi kuin saa. Melkein yhtä korkea kuin vakiona. Etutolppien kierteitäkin tulee yläpäästä vain sen verran läpi, että saa mutterin juuri ja juuri kierteille. Onkos tota mitenkää muuten mahdollista saada alemmaksi, kuin ostamalla e39 tolpat ja hitsaamaalla? :think
Comment
-
-
Originally posted by Jobets View PostAsensin tommosen TA-technix coilover alustasarjan ja auto jäi kyllä ihan liian korkeaksi keulasta vaikka onkin säädetty niin matalaksi kuin saa. Melkein yhtä korkea kuin vakiona. Etutolppien kierteitäkin tulee yläpäästä vain sen verran läpi, että saa mutterin juuri ja juuri kierteille. Onkos tota mitenkää muuten mahdollista saada alemmaksi, kuin ostamalla e39 tolpat ja hitsaamaalla? :thinkVW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Onkos porukka silponut pohjaanlyöntikumeja kawin jousten kanssa? Laitoin tuohon omaan 60/20 setin ja etupää pohjaa heti kun tulee vähänkin joustoa.. En tiedä onko erilaiset kumit kuin vakiona, koska tuossa oli bilsteinin koko setti alla. Tuskin niissäkään pitempiä olisi?MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Onko nuita e34 tolppia eri halkasialla?
Sain kätösiin e39 bc racingit ja tuossa lattialla oli e34 etutolpat nii mittailin ettei se ainakaan tuohon tolpan sisään menis?
Vai onko porukka vaa hitsannu ollenkaan sisälle laittamatta ja siitä tolpan päästä vaa kiinni?Vikakoodit, vianhaut, koodaukset Rovaniemen alueella.
F11 520D t
E34 m50b28 Turbo
Comment
-
-
E34 bc tolpan alakannake menee kyllä sinne sisään, ei se e39:sin tolppa ole samanlainen. E39:ssä tolpan halkasija isompi.MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
Comment