E39 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mutta jos olisi se nopeus anturi rikki menossa tai johdoissa vikaa niin eihän abs voi toimia jos ei saa nopeus tietoa?ei tuntunut olevan niin samoja oireita lähinnä kummastuttaa kun se nopeus häviää :think
Leave a comment:
-
Originally posted by targo View Postonkos kellään tietoa jos korvaan ton alkuperäsen ratin msportilla ja molemmat on vm96 niin meneekö vakkarinpiuhat yms bolt on meiningillä paikalleen?
Leave a comment:
-
Originally posted by dokki View PostOsaako kukaan sanoa mistä johtuu:autossa syttyy joskus abs ja luistoneston valot ja nopeus mittari lakkaa toimimasta.voisiko olla nopeus anturissa vikaa vai joku abs anturi sökö?ja auto 1999 530dA
Leave a comment:
-
Osaako kukaan sanoa mistä johtuu:autossa syttyy joskus abs ja luistoneston valot ja nopeus mittari lakkaa toimimasta.voisiko olla nopeus anturissa vikaa vai joku abs anturi sökö?ja auto 1999 530dA
Leave a comment:
-
Itse vaihdoin eteen ja taakse ensin Motonetistä jotkut merkkiä X olevat (halvat) jarrupalat. Hirveä vinkuminen. Vaihdoin ensin eteen Zimmermanit (tai Pagid) ja vinkumiset väheni. Vielä vaihdoin taaksekin Pagid (tai Zimmerman, en muista kumminpäin se meni) ja sen jälkeen tuli täysi hiljaisuus.
Leave a comment:
-
Originally posted by Sammmy View PostKokemuksia Zimmermanin jarrupaloista?
Alkaa ottamaan pannuun tuo jarrujen kitinä sen verran että pakko laittaa jotku paremmat palat.. :think
Edestä vinkuu ainoastaan. Zimmermanin rei'itetyt levyt ja ilmeisesti jotku halppis palat.. Ei hyva..
Paloissa siis paikoillaan ne peltiläpyskät sekä reunat viistetty kunnolla. Sai ihan huolella käyttää voimaa ja aikaa kun noita viisteitä viilailin noihin, oli meinaan ihan prkl kovaa kovaa materiaalia..? Nuollahan ajaa vuosia kun ei kulukkaan ollenkaan..
Leave a comment:
-
Kokemuksia Zimmermanin jarrupaloista?
Alkaa ottamaan pannuun tuo jarrujen kitinä sen verran että pakko laittaa jotku paremmat palat.. :think
Edestä vinkuu ainoastaan. Zimmermanin rei'itetyt levyt ja ilmeisesti jotku halppis palat.. Ei hyva..
Paloissa siis paikoillaan ne peltiläpyskät sekä reunat viistetty kunnolla. Sai ihan huolella käyttää voimaa ja aikaa kun noita viisteitä viilailin noihin, oli meinaan ihan prkl kovaa kovaa materiaalia..? Nuollahan ajaa vuosia kun ei kulukkaan ollenkaan..
Leave a comment:
-
Originally posted by Bemu-Bimu View PostNyt jos ois jotain linkkiä antaa, niin olisin kiitollinen. Tuo saksan kieli kun ei oikein taivu...
ja uudessa viestiketjussa:
Leave a comment:
-
Originally posted by TJJ View PostSaksasta merkkiliikkeestä n. 220€. Myös uusi tiiviste tulee kopan mukana samaan hintaan. Mutta jos ei runsaalla liimalla pysy tiiviinä, niin onkohan autossa jotain muutakin vikaan, huohotin tukossa tms.?
Kyllä se kansi on niin huonolla hapella, että siitä reunasta on jopa palanen murtunut. Ensihätään lyötiin liimaa lisäksi tiivisteen vaihdon yhteydessä, mutta varotettiin, ettei se pidä kuin hetken. Huohottin on tarkistettu ja puhdistettu heti alkuunsa, kun rupesi valskaamaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by Tontasa92 View PostKiitos vinkistä ja se tuli testattua et ku otti anturin piuhan irti ja veti testerillä niin ei tullu yleislukijalla mitään
Leave a comment:
-
Originally posted by makkis View PostJoku Turkulainen harrastaja Inpan tms. kanssa lukemaan ne koodit.
Tästä topikista löytynee semmoinen
Tai sitten hommailet omat piuhat esim. Morkai:lta.
Kyllä sen niistä antureista pitäisi osata testerillä sanoa.
Tai voithan sä kokeilla siten että ottaa anturin piuhan veke ja lukee sillä yleistesterillä antaako mitään.
Leave a comment:
-
Originally posted by Tontasa92 View PostYleis lukijalla luettiin.. Pitäiskö siis ostaa kunnon lukija ja mist sellasen sais?
Tästä topikista löytynee semmoinen
Tai sitten hommailet omat piuhat esim. Morkai:lta.
Kyllä sen niistä antureista pitäisi osata testerillä sanoa.
Tai voithan sä kokeilla siten että ottaa anturin piuhan veke ja lukee sillä yleistesterillä antaako mitään.
Leave a comment:
-
Originally posted by mantamane View Post540 lunuaa öljyä alleen. Eli vasta vaihdoin venttiilikopan tiivisteen niin taas vuotaa. Samoin kampiakselin stefan välistä tulee tavaraa. Olisiko mahdollista että huohotin tukkeessa, jonka takia tekee painetta koneen sisälle ja työntää öljyt välistä.
Onko yleistä näissä?
Ajettu 300tkm
Leave a comment:
Leave a comment: