Announcement

Collapse
No announcement yet.

523i moottorinvaihto...next episode ;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ioni
    Bimmer Rookie
    • Aug 2007
    • 125
    • Viiala

    #46
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Miten se tuulihaasta aukeaa,jos toinen lukkolaite jumittaa,eikä aukea edes tuulihakaan asti?

    nimenomaan...eli kyllä tuulihaan saa auki - samoin oikea lukko mutta kuskin puolen lukko kiinni ja pysyy...
    --
    ioni

    "What's red and bad for your teeth?

    A brick.
    "

    Comment

    • ioni
      Bimmer Rookie
      • Aug 2007
      • 125
      • Viiala

      #47
      kokeilkaas poijaat joskus hinkata rautasahanterällä se konepellin kuskinpuoleinen tappi poikki...ai mistäkö tuli mieleeni

      saattaapi olla (sormet ristissä) että syynä savutukseen oli vain se pakoputkessa majaillut vesi. Ainakin tänään on nyt ajettu 70km ilman valkoista savua ja lämmöt kurissa

      tietysti sellaisen pienen vielä onnistuin että se ohuempi alin vesiletku hankasi itsensä puhki hihnaan mutta se onneksi vaihtui nopsaan - toki täyttö ja ilmaus meni uusiksi.

      Vaan on se nyt kiva ajella uudella kun pihatien hiekalla pääsee aiheuttamaan pahennusta naapureiden silmissä

      Nyt sit pienempien ongelmien perään eli kuskin sähköpeili, apparin sähköikkuna, konepeiton eka vaijeri ja uusi kuskinpuolen lukitustappi, ja käsijarrun räikkä. Näitähän aina piisaa muttei haittaa kun alla on oikea merkki

      Kiitokset vielä kaikille projekteihin neuvoillaan osallistuneille. Tulipahan nyt vihdoin hankittua member statuskin - vielä jos jostain sen tarran saisi...
      --
      ioni

      "What's red and bad for your teeth?

      A brick.
      "

      Comment

      • Antti O
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6937
        • N/A

        #48
        Onnittelut onnistuneesta koneenvaihdosta

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          #49
          Originally posted by ioni View Post

          saattaapi olla (sormet ristissä) että syynä savutukseen oli vain se pakoputkessa majaillut vesi. Ainakin tänään on nyt ajettu 70km ilman valkoista savua ja lämmöt kurissa
          .
          Kyllä se varmasti on kunnossa jos sen ostit ihan viralliselta purkaamolta ja jos sitä ei ole koskaan avattu. Eli se nyt on tässä viime vuosina vain nähty että lähes kaikki nämä kansivikaiset ovat entisiä vesipumppu tai paisarivikaisia joista on kansi turhan takia irroitettu.
          Muutama kuukausi tai vuosi ja ongelmia tulee...kun taas nämä avaamattomat porskuttaa maailman tappiin.
          No, pääasia että keissillä oli lopulta onnellinen loppu ja nythän on oppirahat olleet varsin edullisia.

          Comment

          • eiskalt
            Bimmer Fanatic
            • May 2012
            • 836
            • Hyvinkää

            #50
            Originally posted by ioni View Post
            kokeilkaas poijaat joskus hinkata rautasahanterällä se konepellin kuskinpuoleinen tappi poikki...ai mistäkö tuli mieleeni
            Se on sitä kivaa hommaa.

            Comment

            • ioni
              Bimmer Rookie
              • Aug 2007
              • 125
              • Viiala

              #51
              hupsista

              uudella koneella ajettu nyt 600km ilman ongelmia - tänään kokeilin kierrättää kakkosella kuuteen tonniin eikä enää mitään havaitavaa savutusta. Lienee voi todeta, että ongelma poistui putkiston kuivuttua ja uudella paisarin korkilla

              sellainen hupsis-hetki tuli tänään kun kävin tallilla niin löysin tuollaisen ylimääräisen osan hyllyn taa pudonneena
              ilmeisesti ilmanoton putki ilmanputsarilta munuaisten taakse?
              mitäs virkaa moisella on? ottaako lämpöisempää ilmaa kuin nyt lokarin sisästä eli kannattaisiko laittaa paikalleen? Kaipa se jostain syystä alunperin sinne on pukattu. Tarviiko purkaa puskuri tieltä pois vai jotain enemmän?

              j
              Attached Files
              --
              ioni

              "What's red and bad for your teeth?

              A brick.
              "

              Comment

              • HTK12
                BTCF Member
                • Jul 2011
                • 10941
                • Joensuu

                #52
                Originally posted by ioni View Post
                uudella koneella ajettu nyt 600km ilman ongelmia - tänään kokeilin kierrättää kakkosella kuuteen tonniin eikä enää mitään havaitavaa savutusta. Lienee voi todeta, että ongelma poistui putkiston kuivuttua ja uudella paisarin korkilla

                sellainen hupsis-hetki tuli tänään kun kävin tallilla niin löysin tuollaisen ylimääräisen osan hyllyn taa pudonneena
                ilmeisesti ilmanoton putki ilmanputsarilta munuaisten taakse?
                mitäs virkaa moisella on? ottaako lämpöisempää ilmaa kuin nyt lokarin sisästä eli kannattaisiko laittaa paikalleen? Kaipa se jostain syystä alunperin sinne on pukattu. Tarviiko purkaa puskuri tieltä pois vai jotain enemmän?

                j
                Puskuri pois niin löytyy osalle paikka. Ei ole hankala homma.
                e39 540iA E85

                Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎