E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Haju69
    replied
    Originally posted by Janna View Post
    Kuinkas pitkäksi tää ketju venytetään...?
    Päätetään tähän.

    Leave a comment:


  • Janna
    replied
    Kuinkas pitkäksi tää ketju venytetään...?

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by JermuS View Post
    Ajoin autollani normaalisti vakkari päällä ja rouva käänsi vänkärinpuolen aurinkolipan alas ja avas meikkipeilin. Tän jälkeen hyppäs vakkari pois päältä, airbagin valo syttyi, ratti nousi yläasentoon, sisävalot syttyi ja radio sammui. Enää ei vakkari toimi ja bägin valo palaa himmeästi. Ja aina jos meikkipeilin avaa niin ratti nousee ylös ja radio sammuu sekä sisävalot syttyy.

    Haulla löysin juttuja virtalukonpohjasta, mutta onko se tosiaan yhteydessä näihin kaikkiin?

    Ja autona -99 530dA.
    Itsellä myös tuo virtalukon pohja aiheutti mitä omituisimpia ongelmia ja lähti aina tuosta meikkipeilin valosta liikkeelle.

    Joten voin kyllä ehdottomasti sanoa että vika on siinä.

    Leave a comment:


  • JermuS
    replied
    Originally posted by Madduli View Post
    On kyllä
    Tööttikään ei toimi? https://www.youtube.com/watch?v=YYqI6sCKVD8
    Eipä oo tullu töötti kokeiltuakaan, todennäkösesti ei toimi. Ainakaan mitkään ratin napit ei toimi, siis vakkarin napit, eikä sisäilman kierto. Radion napit nyt ei oo toiminutkaan kun on jälkiasennus mankka.. mutta kiitos tästä! täytyy vaihtaa tuo pohja...

    Leave a comment:


  • Madduli
    replied
    Originally posted by JermuS View Post
    Ajoin autollani normaalisti vakkari päällä ja rouva käänsi vänkärinpuolen aurinkolipan alas ja avas meikkipeilin. Tän jälkeen hyppäs vakkari pois päältä, airbagin valo syttyi, ratti nousi yläasentoon, sisävalot syttyi ja radio sammui. Enää ei vakkari toimi ja bägin valo palaa himmeästi. Ja aina jos meikkipeilin avaa niin ratti nousee ylös ja radio sammuu sekä sisävalot syttyy.

    Haulla löysin juttuja virtalukonpohjasta, mutta onko se tosiaan yhteydessä näihin kaikkiin?

    Ja autona -99 530dA.
    On kyllä
    Tööttikään ei toimi? https://www.youtube.com/watch?v=YYqI6sCKVD8

    Leave a comment:


  • JermuS
    replied
    Ajoin autollani normaalisti vakkari päällä ja rouva käänsi vänkärinpuolen aurinkolipan alas ja avas meikkipeilin. Tän jälkeen hyppäs vakkari pois päältä, airbagin valo syttyi, ratti nousi yläasentoon, sisävalot syttyi ja radio sammui. Enää ei vakkari toimi ja bägin valo palaa himmeästi. Ja aina jos meikkipeilin avaa niin ratti nousee ylös ja radio sammuu sekä sisävalot syttyy.

    Haulla löysin juttuja virtalukonpohjasta, mutta onko se tosiaan yhteydessä näihin kaikkiin?

    Ja autona -99 530dA.

    Leave a comment:


  • sakke39
    replied
    Joo vika löytyskin, oli kuskinpuoleisen pyyhkijän se varsi irronnut paikaltaan, ja se varsi oli mennyt päin jotain muovia, niin ettei hanttimiehen puoleinen pyyhkijä päässyt liikkumaan.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by sakke39 View Post
    Kertokaas että mikä mahto iskee bemarin tuulilasinpyyhkijöihin?? Auto on seissy loppu syksystä, ja meinasin alkaa hiukan huoltamaan autoa kevättä varten, eli itse vikahan on tuulilasinpyyhkijöissä. Kuskin puolen pyyhkijän varsi on ihan löysä, sitä pystyy liikutaa käsin, koitin kiristää sitä siihen 40nm, muttei tuottanu tulosta. Hanttimiehen puolella taas varsi on ihan normisti, mutta koitin laittaa pyyhkijoitä päälle, ni ei se liikahtanu kun joku pari senttiä ylöspäin, ja liiike loppus siihe :think
    Varmaan vivustossa jotain sanomista jos noin käyttäytyy eikä pyöri booreillaan.

    Leave a comment:


  • sakke39
    replied
    Kertokaas että mikä mahto iskee bemarin tuulilasinpyyhkijöihin?? Auto on seissy loppu syksystä, ja meinasin alkaa hiukan huoltamaan autoa kevättä varten, eli itse vikahan on tuulilasinpyyhkijöissä. Kuskin puolen pyyhkijän varsi on ihan löysä, sitä pystyy liikutaa käsin, koitin kiristää sitä siihen 40nm, muttei tuottanu tulosta. Hanttimiehen puolella taas varsi on ihan normisti, mutta koitin laittaa pyyhkijoitä päälle, ni ei se liikahtanu kun joku pari senttiä ylöspäin, ja liiike loppus siihe :think

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by jkan View Post
    Miten onnistuu alkuperäisen subbarin ja vahvistimen jälkiasennus?

    Onko plug and play asennus?

    Osanumerot subbarille ja vahvistimelle?
    En osaa vastata kysymykseen, mutta tuossa videossa asennetaan jotain:think

    Ja tuola jotain juttua:http://www.bimmerforums.com/forum/sh...-factory-wires
    Last edited by janke; 28-02-2015, 08:50.

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Originally posted by Jani_88 View Post
    Autooni on tehty vanoshuolto. Onko vanoshuolto sama asia kuin, että ne vanoksen tiivisteet on vaihdettu, vai jotain muuta? Osat kuitin mukaan oli muistaakseni jotain 50€..
    Juurikin ne tiivisteet, eipä siihen muuta huoltoja juuri tehdä kun ovat ainoa osa joka tuossa voi oikeastaan hajota solenoidien lisäksi.

    Leave a comment:


  • jouni.325
    replied
    Autiossani on 2.5 m57 josta hajos turbo tilalle laitoin gt2556v 3.0 turbon käykö ton 2.5 turbosta tuo magneetti venttiili vai olisko sen pitöny olla 3.0 venttiili?

    Leave a comment:


  • jkan
    replied
    Miten onnistuu alkuperäisen subbarin ja vahvistimen jälkiasennus?

    Onko plug and play asennus?

    Osanumerot subbarille ja vahvistimelle?

    Leave a comment:


  • Korppine
    replied
    Mahtaako m52b28:ssa olla tuo dual temperature sensori syylärin päädyssä vai imusarjan alla kuten tuplavanoksellisessa?
    Last edited by Korppine; 27-02-2015, 19:47. Reason: Turhan sekava stage 1 postaus

    Leave a comment:


  • Jani_88
    replied
    Autooni on tehty vanoshuolto. Onko vanoshuolto sama asia kuin, että ne vanoksen tiivisteet on vaihdettu, vai jotain muuta? Osat kuitin mukaan oli muistaakseni jotain 50€..

    Leave a comment:

Working...
X