Noi imuvuodot voi aiheutella kaikenlaista, vaihdoin 540 imusarjan takaa huohottimen, imusarjan tiivisteet ja alipaineletkut samalla kun teki valley pan homman niin laatikosta löytykin uutena ominaisuutena sen jälkeen turbiinilukko, tuntee 85-90 välissä pienen nytkähdyksen ja kierrokset laskee hieman.
Enkä todellakaan tiedä miten nuo vaikuttavat toisiinsa, mutta sieltä se vaan löyty
Aivan turha arpoa ilman vikakoodeja. Eli käyt vaikka jollain foorumilaisella luetuttamassa koodit niin sitten on jo helpompi alkaa vikaa paikallistamaan.
...ja imuvuodot kannattaa tarkistaa joka tapauksessa.
M54 moottorinen 520 manuaali päätti mukavasti ennen ensiviikkoista katsastusta sytyttää moottorin valoitusvalon päälle. Auto ei havaintojeni mukaan kuitenkaan oireile mitenkään, vedot tallella, tyhjäkäynti ok ja kaikki muukin kuten ennenkin.
Koetin hakea aiempia keskusteluja aiheesta mutta kaikilla näytti olleen jotain muutakin häikkää samalla.
Onko tämä enne jostain tulevasta murheesta? Maf?
Ei varmaankaan kannata viedä katsastukseen valon palaessa, eli vikakoodien luku/valon sammutus kiinnostaisi, jos joltakulta helsingistä löytyy härveli tähän.
Aivan turha arpoa ilman vikakoodeja. Eli käyt vaikka jollain foorumilaisella luetuttamassa koodit niin sitten on jo helpompi alkaa vikaa paikallistamaan.
M54 moottorinen 520 manuaali päätti mukavasti ennen ensiviikkoista katsastusta sytyttää moottorin valoitusvalon päälle. Auto ei havaintojeni mukaan kuitenkaan oireile mitenkään, vedot tallella, tyhjäkäynti ok ja kaikki muukin kuten ennenkin.
Koetin hakea aiempia keskusteluja aiheesta mutta kaikilla näytti olleen jotain muutakin häikkää samalla.
Onko tämä enne jostain tulevasta murheesta? Maf?
Ei varmaankaan kannata viedä katsastukseen valon palaessa, eli vikakoodien luku/valon sammutus kiinnostaisi, jos joltakulta helsingistä löytyy härveli tähän.
-96 523i, Check Engine valo ei syty muuten kuin cluster testillä? Mielestäni näin valon aina autoa käynnistäessäni ennen näitä ongelmia mitä autoon nyt tuli, eli yksi sylinteri putosi pelistä, tyhjäkäynti rötää. Kokemuksia?
Ei taida olla check engine valo toiminassa ennen 99 vuotisia.
-96 523i, Check Engine valo ei syty muuten kuin cluster testillä? Mielestäni näin valon aina autoa käynnistäessäni ennen näitä ongelmia mitä autoon nyt tuli, eli yksi sylinteri putosi pelistä, tyhjäkäynti rötää. Kokemuksia?
kännykän huono mikrofooni vielä korostaa noita ääniä otappa Disa venttiilin sähköjohti irti onko vaikutusta käyntiääniin ? mulla ainakin vähän vastaava ääni ja Disa pois pelistä niin räminä loppuu
Kiitoksia vinkistä. Täytyypä koittaa sitä ensimmäiseksi
http://youtu.be/M7SSG-T70HU linkistä nyt vähän kuulee millaista ääntä kone nakuttaa. Onko ihan normia noin kovat äänet tyhjäkäynnillä vai ottaako vaan liiaksi omaan korvaan? ja toinen ongelma että paikoillaan ollessa tulee vahva bensan kat ku, Mistähän kannattaisi vikoja etsiä? Auton siis 520-96... jos joku viisaampi osaisi auttaa kun on tämä malli vielä täysin vieras itselle:think
kännykän huono mikrofooni vielä korostaa noita ääniä otappa Disa venttiilin sähköjohti irti onko vaikutusta käyntiääniin ? mulla ainakin vähän vastaava ääni ja Disa pois pelistä niin räminä loppuu
http://youtu.be/M7SSG-T70HU linkistä nyt vähän kuulee millaista ääntä kone nakuttaa. Onko ihan normia noin kovat äänet tyhjäkäynnillä vai ottaako vaan liiaksi omaan korvaan? ja toinen ongelma että paikoillaan ollessa tulee vahva bensan kat ku, Mistähän kannattaisi vikoja etsiä? Auton siis 520-96... jos joku viisaampi osaisi auttaa kun on tämä malli vielä täysin vieras itselle:think
Leave a comment: