Onkos vakiosoitin vaikkia näis vaihtaa? Itel ois kiinnostus vaihtaa tilalle nykyaikasempi soitin jotta saisi mp3 ja usb käyttöön.
autos o täl hetkel 16:9 soitin dsp:llä
adapterijohdot ilmeisesti joutuisi vetämään takalaatikosta eteen jos oikein oon ymmärtäny?
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyllä ne käy.Originally posted by kennaj View PostMoro, ajattelin vklp vaihtaa abs anturin yhteydessä koiranluita bemariin ni mietin että sattuuko tämä: http://www.motonet.fi/fi/varaosatuot...58?ajoneuvo=65
auto on 530d -00 m-sport
Leave a comment:
-
Moro, ajattelin vklp vaihtaa abs anturin yhteydessä koiranluita bemariin ni mietin että sattuuko tämä: http://www.motonet.fi/fi/varaosatuot...58?ajoneuvo=65
auto on 530d -00 m-sport
Leave a comment:
-
No mulla on toinen kopio M5 puskuri nyt menossa ja onhan nää tämmösiä vänkyröitä. Sumuvalojen kiinnitykset vähän huonot jne. Hiukan saattaa joutua käyttämään mielikuvitusta niin kyllä kopionkin saa mielestäni istumaan tosi hyvin, että harva huomaa eron aitoon. Puhun nyt siis muovipuskureista.Originally posted by Peksa93 View PostSattuisko kenelläkään olemaan kohtuu tuoreita kokemuksia jonkun tietyn kaupan tarvike M-sportti etupuskurin paikalleen sovittamisesta?
Kiinnostaa myös jos joku tietää mistä sais nimenomaan tuolla oikealla sportti ristikolla olevaa. Tuntuu olevan kaikki noita M5-lookkeja ja huonolla tuurilla vielä huonosti sopivia.
Leave a comment:
-
Oven alavaloissa ja rekisterikilvenvaloissa putki polttimot. Oveen muistaakseni 36mm ja rekisterikilpeen 39mm. Etuparkit bax9s, jos xenonit ja t10 jos halogeeni ajovalot.Originally posted by Axum View PostKäyttöohjekirja ei vastannut kysymykseen.
Muistaako kukaan mikä kanta on ovien alavaloissa, rekisterikilven- ja etuparkkien valoissa??Last edited by zener; 12-02-2015, 18:24.
Leave a comment:
-
Käyttöohjekirja ei vastannut kysymykseen.
Muistaako kukaan mikä kanta on ovien alavaloissa, rekisterikilven- ja etuparkkien valoissa??
Leave a comment:
-
M-Sport puskuri
Sattuisko kenelläkään olemaan kohtuu tuoreita kokemuksia jonkun tietyn kaupan tarvike M-sportti etupuskurin paikalleen sovittamisesta?
Kiinnostaa myös jos joku tietää mistä sais nimenomaan tuolla oikealla sportti ristikolla olevaa. Tuntuu olevan kaikki noita M5-lookkeja ja huonolla tuurilla vielä huonosti sopivia.
Leave a comment:
-
Originally posted by Hhenkkka View PostTuli taas tutkittua autoa lähemmin ja löytyi tämmöinen johtojen pää keskikonsolin kyynärnojan alla olevasta lokerosta, tuolta reiästä. Osaako joku sanoa onko tässä ollut jokin lisävaruste kiinni vai kuuluisiko johtojen päättyä jonnekin aivan muualle. Itselle tuli ensimmäisenä mieleen, että olisi ollut autopuhelin joskus kiinni mutta vaihdettu normaliin kyynärnojaan. Autohan on siis ostettu aikoinaan avk :lta eikä olisi yllätys että siellä on kylmästi pistetty piuhat poikki ja myyty liittimineen jokin koje tästä.
http://postimg.org/image/bzah07usn/
Siinä on ollut tehtaan puhelinvalmius kyynärnojassa, joka on vain katkaistu kylmästi pois. Tuohon saa oem lokeron, jolla saa piiloon tuon pohjan. Laita pm, jos tarve.
Leave a comment:
-
Tuli taas tutkittua autoa lähemmin ja löytyi tämmöinen johtojen pää keskikonsolin kyynärnojan alla olevasta lokerosta, tuolta reiästä. Osaako joku sanoa onko tässä ollut jokin lisävaruste kiinni vai kuuluisiko johtojen päättyä jonnekin aivan muualle. Itselle tuli ensimmäisenä mieleen, että olisi ollut autopuhelin joskus kiinni mutta vaihdettu normaliin kyynärnojaan. Autohan on siis ostettu aikoinaan avk :lta eikä olisi yllätys että siellä on kylmästi pistetty piuhat poikki ja myyty liittimineen jokin koje tästä.
Leave a comment:
-
Jos on tasonsäätö niin löytyyhän sille merkkivalo mittaristosta ja kompurakin hyrrää hetken kun virrat laittaa päälle :think
Imuvuotoja, vesipumppu ja konehuoneen kumiosat eli huohotinletkut sun muuthan noissa vaatii tarkkailua. Samoin alusta nielaisee touhutonnin silloin tällöin :think
ABS-bokseissa on myös ollut vikoja, hyvässä lykyssä se on jo vaihdettu tai korjattu..
Leave a comment:
-
Tuo sigun auto saman verran rullattu, venakopan- ja vanoksen tiivisteet oli jo koppuraa sekä "haitariputkessa" peukalon mentävä reikä aiheuttamassa imuvuotoa. Ilmeisen yleistä ja tarkastamisen arvoista näissä, itselläkin Laakkosen leimoja huoltokirja täynnä joka nyt sinänsä ole tae mistäänOriginally posted by Ridermtb79 View PostMoro, pitkästä aikaa
Parin vuoden hiljaiselo päättyi kun vanha auto meni ja tilalle tuli tuoreempi bemari, edellisen 520 E39 jättämistä ikuisista traumoista huolimatta. Ja onhan bemarilla helvetin lysti ajaa. Se on fakta. Noh asiaan, voisiko joku ystävällinen valaista vähän 525 touringin bensakoneen sielunelämää. Ilmeisesti tuo vuoden -03 motti on aika luotettavan koneen maineessa ja vielä kun autolla on vasta ajettukin 201t km. Kyseessä on suomiauto täydellisellä huoltohistorialla. Jotain sinne mottiin on jo tehtykin mutta onko odotettavissa tuon klassisen 200t km jälkeen jotain isompaa menoerää? Aluksi kun auto oli seissyt liikkeen sisällä koneesta kuului jotain omituista kolinaa, tai ei välttämättä itse koneesta vaan oliskohan ollut apulaitteista, mutta kaikki toimii ja auto "hyrrää" kuin unelma. Eikä tiputtele nesteitä. Ainoat miinukset ovat talvialupallojen keskiöiden pölysuojan puuttuminen ja takalasin pyyhkijän toimimattomuus. Nuo viat ovat siis pieniä, mutta vittumaisia. Onko muuten tietoa oliko näissä suomiautoissa tuossa ikäluokassa tasonsäätöä? Mielestäni tuossa autossa ei ole ilmajousitusta vaikka sitä yritin tarkistaa. En ole vielä kerennyt nostaa autoa ylös asti..
Kiitos jo etukäteen vastauksista..
Make
Leave a comment:
-
Luotettava kone, ei pitäisi mitään ihmeitä olla luvassa, jos on öljyt muistettu vaihtaa ajallaan. Noilla kilometreillä voi alkaa olla alustaremonttia edessä. Ellei kolinaa kuulu ja auto kulkee kuten kuuluukin niin turha on siitäkään murehtia. On saanut tasonsäädöllä ja ilman, varustelistasta selviää, jos ei viitsi auton alle vilkaista.Originally posted by Ridermtb79 View PostMoro, pitkästä aikaa
Parin vuoden hiljaiselo päättyi kun vanha auto meni ja tilalle tuli tuoreempi bemari, edellisen 520 E39 jättämistä ikuisista traumoista huolimatta. Ja onhan bemarilla helvetin lysti ajaa. Se on fakta. Noh asiaan, voisiko joku ystävällinen valaista vähän 525 touringin bensakoneen sielunelämää. Ilmeisesti tuo vuoden -03 motti on aika luotettavan koneen maineessa ja vielä kun autolla on vasta ajettukin 201t km. Kyseessä on suomiauto täydellisellä huoltohistorialla. Jotain sinne mottiin on jo tehtykin mutta onko odotettavissa tuon klassisen 200t km jälkeen jotain isompaa menoerää? Aluksi kun auto oli seissyt liikkeen sisällä koneesta kuului jotain omituista kolinaa, tai ei välttämättä itse koneesta vaan oliskohan ollut apulaitteista, mutta kaikki toimii ja auto "hyrrää" kuin unelma. Eikä tiputtele nesteitä. Ainoat miinukset ovat talvialupallojen keskiöiden pölysuojan puuttuminen ja takalasin pyyhkijän toimimattomuus. Nuo viat ovat siis pieniä, mutta vittumaisia. Onko muuten tietoa oliko näissä suomiautoissa tuossa ikäluokassa tasonsäätöä? Mielestäni tuossa autossa ei ole ilmajousitusta vaikka sitä yritin tarkistaa. En ole vielä kerennyt nostaa autoa ylös asti..
Kiitos jo etukäteen vastauksista..
Make
Leave a comment:
Leave a comment: