E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jani_88
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Ota se klipsu irti ensin sulasta ja asenna se ensin ja sitten sulka kiinni siihen. Ei mene muuten. Hemmetin hyvät sulat ollut nuo hybroxit hintaisekseen.
    Noin teinkin, mutta ei vaan todellakaan ollut siihen väliin sulka menossa. Yleensähän nämä on tekniikkalajeja, niin lopetin suosiolla ennen kun menee voimalajiksi..

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Jani_88 View Post
    Edellinen omistaja antoi kaupantekiäiseksi tommoset Hybroxit. En vaan tänään saanu niitä paikalleen, vaikka kuinka yritin .
    No huomenna haen rungolliset.

    Mitähän sytystulppaa näihin kannattaa tarjota? Jos oikein olen ymmärtänyt, niin tuo sigun laite on M54B25 koneella..
    Ota se klipsu irti ensin sulasta ja asenna se ensin ja sitten sulka kiinni siihen. Ei mene muuten. Hemmetin hyvät sulat ollut nuo hybroxit hintaisekseen.

    Leave a comment:


  • Jani_88
    replied
    Originally posted by eiskalt View Post
    Olen miettinyt samaa, jos löytyisi uudet vastaavat tai vaikka vahvemmat jouset, niin voisin kokeillakkin. Ei vaan voelä ole tullut vastaan.
    Itsellä tähän asti kaikki ollut yhtä huonoja, oli runkoa tai ei. Lähiaikoina pääsee kehutut Hybroxit kokeiluun, kun jaksaa vaihtaa.
    Edellinen omistaja antoi kaupantekiäiseksi tommoset Hybroxit. En vaan tänään saanu niitä paikalleen, vaikka kuinka yritin .
    No huomenna haen rungolliset.

    Mitähän sytystulppaa näihin kannattaa tarjota? Jos oikein olen ymmärtänyt, niin tuo sigun laite on M54B25 koneella..

    Leave a comment:


  • eiskalt
    replied
    Originally posted by Jani_88 View Post
    Hmm, voisikohan siinä pyyhkijänvarressa olla sitten jotain vialla... aivan kuin se ei jaksaisi painaa pyyhkijää lasia vasten kunnolla tai jotain.
    Olen miettinyt samaa, jos löytyisi uudet vastaavat tai vaikka vahvemmat jouset, niin voisin kokeillakkin. Ei vaan voelä ole tullut vastaan.
    Itsellä tähän asti kaikki ollut yhtä huonoja, oli runkoa tai ei. Lähiaikoina pääsee kehutut Hybroxit kokeiluun, kun jaksaa vaihtaa.

    Leave a comment:


  • Jani_88
    replied
    Hmm, voisikohan siinä pyyhkijänvarressa olla sitten jotain vialla... aivan kuin se ei jaksaisi painaa pyyhkijää lasia vasten kunnolla tai jotain.

    Noh, 100€ lahjakortti motonettiin on aika hyödyntää sitten jo tähän

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Jani_88 View Post
    Toimiiko näissä E39 kovin hyvin porukan mielestä rungottomat pyyhkijänsulat? Omassa varsinkin kuskinpuolen sulka jättää juuri keskeltä näkökenttää pyyhkimättä, ja mietin muuttuisko tilanne uusilla rungottomilla, vai ostaako suoraan ns. vanhanmalliset. Sulka itsessään tuntuu kyllä ihan ehjältä, ei vaan pyyhi häävisti.
    Hienosti toimii rungottomat!

    Pyyhkivät täysin äänettömästi.

    Tuolla toisessa ketjussa enemmän asiasta juttua:

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Hyvinhän nuo rungottomatkin toimii E39:ssä.

    Leave a comment:


  • Heguli
    replied
    Osta vaan ihan oikeat rungolliset pyyhkijän sulat jos ajelet muuallekin kuin 500m päähän marketiin, noi rungottomat pyyhkii ok alle 100km/h nopeuksissa, sen jälkeen pyhintä on luokatonta🐷

    Leave a comment:


  • Jani_88
    replied
    Toimiiko näissä E39 kovin hyvin porukan mielestä rungottomat pyyhkijänsulat? Omassa varsinkin kuskinpuolen sulka jättää juuri keskeltä näkökenttää pyyhkimättä, ja mietin muuttuisko tilanne uusilla rungottomilla, vai ostaako suoraan ns. vanhanmalliset. Sulka itsessään tuntuu kyllä ihan ehjältä, ei vaan pyyhi häävisti.

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Muistelisin että tuota syttymisherkkyyttä voisi vielä koodaamalla asetuksista muuttaa,jos ei ihan nappaa omaan silmään.Ainakin uudemmissa.Viisaammat kertokoon oliko näin.
    Koodamalla RLS:ssä kaksi vaihtoehtoa herkkyydelle.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by Gedd View Post
    Automaattivaloilla valot toimivat sen mukaan kuinka kirkasta ulkona on. Eli muistaakseni sekä sisä- että ulkovalot syttyvät jos ulkona on hämärää ja sammuvat kun on kirkasta.
    Muistelisin että tuota syttymisherkkyyttä voisi vielä koodaamalla asetuksista muuttaa,jos ei ihan nappaa omaan silmään.Ainakin uudemmissa.Viisaammat kertokoon oliko näin.

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Originally posted by Ridermtb79 View Post
    No niin nyt tuli ensimmäinen "ärsyttävä" vika, menee tosin liikkeen piikkiin korjaus, mutta olen jatkon varalta kiinnostunut mikä mättää. Eli bensa 525 touring -03 hukkaa valot jos ajaa automaattivaloilla. Kun taas kääntää valokytkintä kaakkoon valot pelittää normaalisti. Välillä alkaa toimia kun on ajanut jonkin matkaa. Mistä voisi johtua moinen? Joku kosketushäiriö varmaankin mutta mistä lähtisi etsimään?
    Automaattivaloilla valot toimivat sen mukaan kuinka kirkasta ulkona on. Eli muistaakseni sekä sisä- että ulkovalot syttyvät jos ulkona on hämärää ja sammuvat kun on kirkasta.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Martti View Post
    Kasikoneisissa on erilaiset yläpäät, eli ei käy ellet vaihda myös niitä.
    Jännä kun BMWfans listaa kuitenkin samalla numerolla yläpäät.

    Leave a comment:


  • Turunpoika
    replied
    Jep huomasin sen, että kasikoneen jousi (E39 540 M-tek) ei sopinut oli eroa jousen molemmissa päissä, olin hommanut koko iskaripaketin joten vaihdoimme koko tolpan. Hyvin toimii ja on samalla korkeudella.

    Leave a comment:


  • HC-Tuning
    replied
    Olikos takapään koiranluun vaihdossa mitään ihmeempää eli saako nätisti vaihdettua? Touring ilmaperällä.

    Leave a comment:

Working...
X