Originally posted by böntti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 528-Mst View PostNiin on,mutta Bemarikuskithan on tunnetusti mulkkuja?
Toki minäkään en ole antanut itsestäni varmaan kovin kilttiä,asiallista tai järkevää kuvaa.Eikä muuten tuo auto ole tulossa myyntiin.Päivittäistä ja joskus kovaakin ajoa,jos ei pysy nipussa niin se on löyhä mikä ei kestä..Tusinapaskan vois paalata mankan irti repimisen jälkeen mutta tuo korjataan...2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by crane View PostTää topikki on kyllä hyvää viihdettä
Mullaki on ainutlaatuinen ja uniikki e39, Suomen ainut 540ia, missä ei ole pakoputken päätä. Viihdettä tosiaan, seurantaan menee. Nyt kun näistä harvinaisista E39:stä puhutaan niin uniikki kappale löytyy myös omasta tallista. Ainakin Ylen uutisten autotietolaskurin mukaan.
"Suomessa on yhteensä 1 autoa jonka merkki on BMW, 520ia (vm. 2003)"
Linkki -> http://yle.fi/uutiset/nain_moni_ajaa...n_sina/6880326
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostItsestään kun antaa tietyn kuvan niin se pysyy pitkään.. Kaikennäköistä trollia täällä liikkuu, en oo vielä päättäny ootko semmonen, fifty-sixty. Mutta jos et oo ni koita pysyä asiallisena, kaikesta huolimatta..
Avaus (eiköhän se ”asiallisuus” tässäkin keississä kadonnut ensin ihan muualta kuin kysyjältä?):
Originally posted by 528-Mst View PostPäivää vaan kaikille..Olkaa ihmiset kilttejä ja kertokaa jos jollain on jonkinlaista faktatietoa sellaisesta pajasta kun Mst-Wiesmann.EIKÄ ole kyseessä mikään eisenmann kuten joskus aikaisemmin on väitetty.Olen asiasta kysynyt ko paikasta ja epäilivät että olen erehtynyt ja kyselen väärästä paikasta...Kun ostin e39 korisen 528:sin niin en uskonut että on ollut alunperin 523.Papereissa ei mallimerkintää,vain moottorin koko (2.8) ja teho 171kW.Putkisto ei ainakaan ole alkuperäinen vaan pakosarja ja takavaimennin vaihdettu.Moottorinohjausboksia ainakin joskus käytetty auki mutta sisus alkuperäisen näköinen....Eräskin epäillyt että ainakin nokat vaihdettu ja softaa muutettu.Olisi niin pirun kiva tietää että onko kellään mitään kokemuksia/tietoa tällaisista laitteista ja että onko kukaan koskaan omistanut kyseisen pajan virittämää autoa.
Comment
-
-
Originally posted by 528-Mst View PostJa mua muka sanotaan pessimistiksi..-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
PIDÄTTÄKÄÄ HENGITYSTÄ
Tähän niitä rumpupäristyksiä...
.....Auto on sama kuin Hartgen kanssa testissä ollut yksilö! COE-EL 528 Todennäköisesti siis ainut laatuaan, eikä mikään sarjatuotanto malli. Sen takia siitä ei ole enempää tietoa missään. Nyt jos se moottori on sama kuin pajalta lähtöisin oleva, niin ehkä olisi fiksua laittaa auto orkkis kuntoon. Harmi että alkaa olla jo lähes loppuun ajettu.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostÄlä väärin ymmärrä, lähinnä ihmettelen muiden kun sun asennetta tähän autoon. Minäkään en nähnyt tämän topicin aloituksessa mitään ihmeellistä tai provosoivaa mutta jostain syystä lauma kävin sun päälle. Joskus käy näin, paska mäihä. Ei täällä yleensä autoja aleta väittämään ei-alkuperäisiksi ja 518i:ksi muutetuiksi.
Mä en mm huomannut missä helvetin vaiheessa ne "paperit" löytyi, miksei niitä lyöty heti pöytään niin monta sataa viestiä vähemmän olisi jäänyt kirjoittamatta.
Nyt on jotain paperia mutta mitä? Mullakin on tuolla arkistossa ebaysta ostettuja fahrzeugbriefejä jos mihinkä erikoiseen bemariin, MUTTA autoista ei ole jäljellä "muuta". Miltäs tuntuis topicci missä esitellään suttuista kuvaa/kuvia vanhasta bemarista ja väläytellään lopuksi fahrzeugbriefiä jostain uniikkikappaleesta... Eikä niilä kuitenkaan olisi keskenään mitään tekemistä...
Ilmeisesti ja vielä vain ehkä auto on se miksi sitä väitetään mutta vielä puuttuu ne kilkkeet. Ok, "paperilla" on, mutta onko romppeet oikeasti autossa. Ts vähän kuin neitsykäinen ilman neitsyyttä.Last edited by nullzwei; 27-11-2014, 07:31.
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View PostMullakin on tuolla arkistossa ebaysta ostettuja fahrzeugbriefejä jos mihinkä erikoiseen bemariin, MUTTA autoista ei ole jäljellä "muuta". Miltäs tuntuis topicci missä esitellään suttuista kuvaa/kuvia vanhasta bemarista ja väläytellään lopuksi fahrzeugbriefiä jostain uniikkikappaleesta.
.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postnyt sait kiinnostumaan, miten olis tosiaan tollanen topic? Mitä briefejä sulla on?Ketjuun sopivana esimerkkinä yksi "melko varmasti" passillinen 2002tii "aivan taatusti" Motornord, eikä todellakaan mikään "steg 1" vaan ihan on "colorado"-värinenkin vielä...
Comment
-
-
Mistäs keksit yhtäläisyydet?
Originally posted by bemu2000 View PostPIDÄTTÄKÄÄ HENGITYSTÄ
Tähän niitä rumpupäristyksiä...
.....Auto on sama kuin Hartgen kanssa testissä ollut yksilö! COE-EL 528 Todennäköisesti siis ainut laatuaan, eikä mikään sarjatuotanto malli. Sen takia siitä ei ole enempää tietoa missään. Nyt jos se moottori on sama kuin pajalta lähtöisin oleva, niin ehkä olisi fiksua laittaa auto orkkis kuntoon. Harmi että alkaa olla jo lähes loppuun ajettu.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTodentotta! Jos siellä on vielä orggis pata paikoillaan niin tuli jackpot. Ehdotomasti takaisin orggis kuosiin. Puskuri on helppo löytää, vanteita ei varmaan löydy enää mistään.
Mutta nyt moottoria mittaamaan, tämä muu työ on turhaa jos kruununjalokivi puuttuu.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostRek.otteesta käy ilmi orggis kilvet ja ne näkyy kuvissa.
Nyt omistajalle se iso peukku, ja hyvä että jaksoi vääntää asiasta meidän "vanhojen partojen" kanssa, mutta todettakoon vielä tähän että niin se metsä vastaa kun sinne huudellaan.
Nyt tosiaan toivotaan että siellä olisi se "oem" kiuas paikoillaan ja sit ei muuta kun kaikki ylimääräinen helevettiinLast edited by *PexU*; 27-11-2014, 08:52.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View Post
Nyt on jotain paperia mutta mitä? Mullakin on tuolla arkistossa ebaysta ostettuja fahrzeugbriefejä jos mihinkä erikoiseen bemariin, MUTTA autoista ei ole jäljellä "muuta". Miltäs tuntuis topicci missä esitellään suttuista kuvaa/kuvia vanhasta bemarista ja väläytellään lopuksi fahrzeugbriefiä jostain uniikkikappaleesta... Eikä niilä kuitenkaan olisi keskenään mitään tekemistä...
Onko sulla niihin briefeihin sopivat suomalaiset otteet ja niihin suomalaisiin otteisiin sopivat autot?
Comment
-
Comment