Originally posted by bemu2000
View Post
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tää on viihdyttävää seurattavaa tämä topic, mutta sen lukeminen on yhtä tuskaa.
Itse topicin aloittajan postauksia on noin 10/15 per sivu, koska yksi quote ja yksi vastaus. Sitten vain reippaasti uutta postausta ja uutta quotee. Mitä helvetin järkeä? Eikö niitä nyt voi useampaa linkittää samaan? Niinkuin muut tekevät, vai onko se liian mainstreamia eikä sit saa niin paljon postauksia?
Tyhmää, imho.
mut mikä mä oon mitään sanomaan, mä oon vaa porilainen. SILLAI KAI!-Pori Connection-
Comment
-
Originally posted by 528-Mst View PostMä oon TAAS pihalla ku lumiukko.....Onneksi kaikkea ei tarvikkaan ymmärtää...
Comment
-
Aika levoton keskustelu vaikka itse kohteestä paljastuikin kivoja asioita.
Vaikka konehuoneessa olisikin saksassa viritetty pannu, ei suorituskyky oo vielä ihmeellinen, kasikoneiset 500 sarjalaiset pyörii ympärillä kahdeksikkoa
Enää ei jaksa lukea mitä kaikkea väliin kirjoitettu, mutta tuliko tää nyt heti taas myyntiin???
3-4t€ peli nykykunnossa?
Comment
-
-
Originally posted by Zmuli View PostTää on viihdyttävää seurattavaa tämä topic, mutta sen lukeminen on yhtä tuskaa.
Itse topicin aloittajan postauksia on noin 10/15 per sivu, koska yksi quote ja yksi vastaus. Sitten vain reippaasti uutta postausta ja uutta quotee. Mitä helvetin järkeä? Eikö niitä nyt voi useampaa linkittää samaan? Niinkuin muut tekevät, vai onko se liian mainstreamia eikä sit saa niin paljon postauksia?
Tyhmää, imho.
mut mikä mä oon mitään sanomaan, mä oon vaa porilainen. SILLAI KAI!
Comment
-
Joo o, mielenkiintoista luettavaa ollut tämä topicci.
Ensinnäkin onneksi olkoon autosta!Toivottavasti tästä saadaan viellä kelpo laite tulevaisuudessa.
Toiseksi, lähinnä ilkka 330ci ja MST. Oletteko nähneet tota EDIT nappulaa tossa postauksen vieressä? Hauskaa luettavaa kun samalta jantterilta 2-4 postausta peräkkäin.Audi R8 V8
BMW G12 740Le M-Sport
Comment
-
No esim nämä hiukan haiskahti jotka jumbo jo aiemmin linkitti..
Originally posted by 528-Mst View Poston se 2494Originally posted by ilkka 330 ci View Postnäin vielä asiasta toiseen jos toi nyt on 2.5 ni tippuuko maksut ku onhan se pienempi kuin 2.8Originally posted by ilkka 330 ci View PostNiin sekasin jo et katoin 2494...Ja onhan ton oltava aikas harvinainen ku esim tubesta ei löydy juurikaan mitään.
Originally posted by ilkka 330 ci View Postkyllä mulle kelpais..autohan on yhtä harvinainen ku niilinjalokivi..muhun voi ottaa yhteyttä ku tekköö mieli luopuuOriginally posted by ilkka 330 ci View PostJa kyllähän täs saa btcf olla tyytyväinen et tälläinen harvinaisuus täältä löytyy,nyt voi esim jenkkilään kehuu ootteko kuullu tälläsestaOriginally posted by ilkka 330 ci View Posttohon yhdyn hinta pitää tietää,sen takia sanoin et voi ottaa yhteyttä sit ku haluut luopuuOriginally posted by ilkka 330 ci View Postja veikkaan etten ite etes sitä kerkii ostaa
Comment
-
-
Originally posted by 528-Mst View PostMä oon TAAS pihalla ku lumiukko.....Onneksi kaikkea ei tarvikkaan ymmärtää...Originally posted by Zmuli View PostTää on viihdyttävää seurattavaa tämä topic, mutta sen lukeminen on yhtä tuskaa.
Tyhmää, imho.
mut mikä mä oon mitään sanomaan, mä oon vaa porilainen. SILLAI KAI!Originally posted by ilkka 330 ci View PostKukalie väittää et mä oon sä tai jotain???onx tää nyt reiluu btcf? itelläni on 540ia touring tällä hetkellä vm 95 musta väriltään...nimimerkin kun loi silloin oli vihree 330 coupe
Ja kaikki ne ko sivupersoonat osaa perkele käyttää tätä sivustoa OIKEIN!!!
Comment
-
-
Originally posted by Zmuli View PostTää on viihdyttävää seurattavaa tämä topic, mutta sen lukeminen on yhtä tuskaa.
Tyhmää, imho.
mut mikä mä oon mitään sanomaan, mä oon vaa porilainen. SILLAI KAI!
Mutta topicin aloittajalle on taidettu mainita aika alussa tästä...
JatkakaaF11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
Nyt tässä ystävälliseen sävyyn todettakoon että hajaantukaa saatana välillä. Pysytään aiheessa tai lopetetaan keskustelu kokonaan. Vittuilu ja turha paskanjauhanta puoleen ja toiseen saa luvan loppua. Niille on omat topikkinsa.
Mielenkiintoinen tarina autolla. Mutta tätä bullshittiä ei välittäs lukea ihmeemmin tässä topikissa.Last edited by Haju69; 27-11-2014, 20:34.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
Comment