Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 528-Mst
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2014
    • 323
    • suomi

Originally posted by bemu2000 View Post
    Kyllähän sen jokainen osaa katsoa vanhoista postauksista ja mikään ei kyllä viittaa siihen, aika erikoinen epäily
    Mä oon TAAS pihalla ku lumiukko.....Onneksi kaikkea ei tarvikkaan ymmärtää...

Comment

• Zmuli
      BTCF Member
      • Apr 2008
      • 1048
      • Pori

Tää on viihdyttävää seurattavaa tämä topic, mutta sen lukeminen on yhtä tuskaa.

Itse topicin aloittajan postauksia on noin 10/15 per sivu, koska yksi quote ja yksi vastaus. Sitten vain reippaasti uutta postausta ja uutta quotee. Mitä helvetin järkeä? Eikö niitä nyt voi useampaa linkittää samaan? Niinkuin muut tekevät, vai onko se liian mainstreamia eikä sit saa niin paljon postauksia?
      Tyhmää, imho.

mut mikä mä oon mitään sanomaan, mä oon vaa porilainen. SILLAI KAI!
      -Pori Connection-

Comment

• ilkka 330 ci
        Bimmer Rookie
        • Apr 2012
        • 129
        • varkaus

Originally posted by 528-Mst View Post
        Kukalie väittää et mä oon sä tai jotain???onx tää nyt reiluu btcf? itelläni on 540ia touring tällä hetkellä vm 95 musta väriltään...nimimerkin kun loi silloin oli vihree 330 coupe

Comment

• ritariässä
          BTCF Member
          • Jan 2006
          • 3751
          • Raisio

Aika levoton keskustelu vaikka itse kohteestä paljastuikin kivoja asioita.

Vaikka konehuoneessa olisikin saksassa viritetty pannu, ei suorituskyky oo vielä ihmeellinen, kasikoneiset 500 sarjalaiset pyörii ympärillä kahdeksikkoa

Enää ei jaksa lukea mitä kaikkea väliin kirjoitettu, mutta tuliko tää nyt heti taas myyntiin???

3-4t€ peli nykykunnossa?

Comment

• ilkka 330 ci
            Bimmer Rookie
            • Apr 2012
            • 129
            • varkaus

Originally posted by ilkka 330 ci View Post
            Kukalie väittää et mä oon sä tai jotain???onx tää nyt reiluu btcf? itelläni on 540ia touring tällä hetkellä vm 95 musta väriltään...nimimerkin kun loi silloin oli vihree 330 coupe
            ja siitä vielä möin jollekki täältä bbs vanteet m5 bemariin

Comment

• 528-Mst
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2014
              • 323
              • suomi

Originally posted by Zmuli View Post

Itse topicin aloittajan postauksia on noin 10/15 per sivu, koska yksi quote ja yksi vastaus. Sitten vain reippaasti uutta postausta ja uutta quotee. Mitä helvetin järkeä? Eikö niitä nyt voi useampaa linkittää samaan? Niinkuin muut tekevät, vai onko se liian mainstreamia eikä sit saa niin paljon postauksia?
              Tyhmää, imho.

Porilaiset on sukua hampurilaisille ja ruoka ei puhu.Eli hiljaa siellä.Mä oon perkele uusi täällä!

Comment

• Tompd
                Bimmer Rookie
                • Mar 2013
                • 130
                • Ylöjärvi

Joo o, mielenkiintoista luettavaa ollut tämä topicci.

Ensinnäkin onneksi olkoon autosta! Toivottavasti tästä saadaan viellä kelpo laite tulevaisuudessa.

Toiseksi, lähinnä ilkka 330ci ja MST. Oletteko nähneet tota EDIT nappulaa tossa postauksen vieressä? Hauskaa luettavaa kun samalta jantterilta 2-4 postausta peräkkäin.
                Audi R8 V8
                BMW G12 740Le M-Sport

Comment

• sonikk
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2010
                  • 1664
                  • Kerava

No esim nämä hiukan haiskahti jotka jumbo jo aiemmin linkitti..

on se 2494
                  näin vielä asiasta toiseen jos toi nyt on 2.5 ni tippuuko maksut ku onhan se pienempi kuin 2.8
                  Niin sekasin jo et katoin 2494...Ja onhan ton oltava aikas harvinainen ku esim tubesta ei löydy juurikaan mitään.
                  Eikä nämäkään oikein vakuuta:

kyllä mulle kelpais..autohan on yhtä harvinainen ku niilinjalokivi..muhun voi ottaa yhteyttä ku tekköö mieli luopuu
                  Ja kyllähän täs saa btcf olla tyytyväinen et tälläinen harvinaisuus täältä löytyy,nyt voi esim jenkkilään kehuu ootteko kuullu tälläsesta
                  tohon yhdyn hinta pitää tietää,sen takia sanoin et voi ottaa yhteyttä sit ku haluut luopuu
                  ja veikkaan etten ite etes sitä kerkii ostaa
                  Mutta eipä siinä, jatkakaa.

Comment

• ilkka 330 ci
                    Bimmer Rookie
                    • Apr 2012
                    • 129
                    • varkaus

Originally posted by sonikk View Post
                    No esim nämä hiukan haiskahti jotka jumbo jo aiemmin linkitti..

Eikä nämäkään oikein vakuuta:

Mutta eipä siinä, jatkakaa.

ja tääkö miun kommentointi tekee miusta 528-mst???
                    Täytyy kyllä suuresti ihmetellä

Comment

• 528-Mst
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2014
                      • 323
                      • suomi

Tyhmää, imho.

Mulla saattaa olla pari sivupersoonaa,mutta yksikään niistä ei ole tuon niminen...
                      Ja kaikki ne ko sivupersoonat osaa perkele käyttää tätä sivustoa OIKEIN!!!
                      Last edited by 528-Mst; 27-11-2014, 20:31. Reason: Muistihäriö

Comment

• ilkka 330 ci
                        Bimmer Rookie
                        • Apr 2012
                        • 129
                        • varkaus

Mulla saattaa olla pari sivupersoonaa,mutta yksikään niistä ei ole tuon niminen...
                        Tästä tulee vielä niin hauskaa

Comment

• Peltsii
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2007
                          • 7060
                          • Turenki

Nyt alkaa oleen kunnon meininki taas
                          DUCATI 1098 RACING EVO

Comment

• Boiga
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 1773
                            • Ylöjärvi

Mst tekee projekti topicin tästä autosta ja tää lukkoon? Ei liity kyllä enää aiheeseen...
                            Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎

Comment

• Mikiis
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2013
                              • 906
                              • Oulu

Tyhmää, imho.

No pientä ymmärrystä ihmisille, jotka vasta tullu foorumille. Ei ne kaikki ole koko ikäänsä foorumeilla pyörinyt, ja oppinut käyttään hetkessä kaikkea... (kuten myös allekirjoittanut)

Mutta topicin aloittajalle on taidettu mainita aika alussa tästä...

Jatkakaa
                              F11 530d -11
                              E91 -06 320d
                              x2 Tuikut
                              Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm

Comment

• Haju69
                                Administrator
                                • Nov 2005
                                • 16453
                                • Leppävirta

Nyt tässä ystävälliseen sävyyn todettakoon että hajaantukaa saatana välillä. Pysytään aiheessa tai lopetetaan keskustelu kokonaan. Vittuilu ja turha paskanjauhanta puoleen ja toiseen saa luvan loppua. Niille on omat topikkinsa.

Mielenkiintoinen tarina autolla. Mutta tätä bullshittiä ei välittäs lukea ihmeemmin tässä topikissa.
                                Last edited by Haju69; 27-11-2014, 20:34.
                                LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                                E32 Diamantscwharz 750iL '94

E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                                B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                                Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                                Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

Comment

Working...
                                X