Kyllähän noita videoita netistä löytyypi , ja olen edelleen sitä mieltä että uudet autot ovat kauttaaltaan turvallisempia kun vanhat yli 10 v autot
, mutta olikohan tuossa vanha chevy vs uusi chevy vanhassa kopassa mottia sisällä ollenkaan , yhden kolarin vanhalla jenkillä ajaneena 90-luvun corollan kanssa , kävi ainakin omalla kohdalla näin että vanhan auton nokka osu japsi korollaa kylkeen , corolla meni lunariin , jenkistä väänty vain vähän etupuskuri .
kolaritilanteetkin ovat kuitenkin aina omanlaisia , nokkakolari on hyvin mahdollinen , muttta muunlaisiakin on nähty . Hirvikolarin jäljiltä muummoassa , yksi Opel Insignia mikä on nykmittapuuun mukaan iso auto , nokka sisässä , lasi paskana , ja sivupalkki oli pysäyttänyt eläimen , käytännössä palkki ei ollut taipunut nimeksikään , pienemmällä autolla tämä kolari ja eläin olisi tod näk ollut sylissä "smartin kanssa olisi lähtenyt henki "
kun tässä tämä Smart on huudettu , niin kyllä minä vaan edelleen E39;sin valitsin jos perheen kanssa pitäs lähteä pitemmälle turneelle , luotan edelleen auton painoon , korin kokoon , auton konepellin pituuteen jne.. testit on faktaa tietyissä tilanteissa , elävässä elämässä voi sattua vaikka minkälaista , kolari voi tulla vaikka mistä kulmasta , auto kieriä katon kautta ympäri , kaikkien autojen heikko kohta on kylki osumat , vaikka uusin on lisättykin suurlujuus terästä .
Suomen autokanta on Euroopan vanhinta jos ajaa 2000-luvun E39:sillä kyllä siellä baanoilla viuhtoo aika paljon surkeimmilla turvavarusteilla varusettuja koslia toista sataaa joka päivä .
, mutta olikohan tuossa vanha chevy vs uusi chevy vanhassa kopassa mottia sisällä ollenkaan , yhden kolarin vanhalla jenkillä ajaneena 90-luvun corollan kanssa , kävi ainakin omalla kohdalla näin että vanhan auton nokka osu japsi korollaa kylkeen , corolla meni lunariin , jenkistä väänty vain vähän etupuskuri .
kolaritilanteetkin ovat kuitenkin aina omanlaisia , nokkakolari on hyvin mahdollinen , muttta muunlaisiakin on nähty . Hirvikolarin jäljiltä muummoassa , yksi Opel Insignia mikä on nykmittapuuun mukaan iso auto , nokka sisässä , lasi paskana , ja sivupalkki oli pysäyttänyt eläimen , käytännössä palkki ei ollut taipunut nimeksikään , pienemmällä autolla tämä kolari ja eläin olisi tod näk ollut sylissä "smartin kanssa olisi lähtenyt henki "
kun tässä tämä Smart on huudettu , niin kyllä minä vaan edelleen E39;sin valitsin jos perheen kanssa pitäs lähteä pitemmälle turneelle , luotan edelleen auton painoon , korin kokoon , auton konepellin pituuteen jne.. testit on faktaa tietyissä tilanteissa , elävässä elämässä voi sattua vaikka minkälaista , kolari voi tulla vaikka mistä kulmasta , auto kieriä katon kautta ympäri , kaikkien autojen heikko kohta on kylki osumat , vaikka uusin on lisättykin suurlujuus terästä .
Suomen autokanta on Euroopan vanhinta jos ajaa 2000-luvun E39:sillä kyllä siellä baanoilla viuhtoo aika paljon surkeimmilla turvavarusteilla varusettuja koslia toista sataaa joka päivä .
Comment