Originally posted by khor
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XVI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by khor View PostIhan turhaa porukka pelkää noita ikiliimattuja. Mulla sattui autossa olemaan toinen ikiliimalla ja toinen lämmöstä pehmenevällä. Ikiliimattu oli paljon mukavampi purkaa ja työstää. Dremelillä nätisti reunoja myöten vanha "lasi" irti ja loput lähtikin aika nätisti ja uran putsaus oli todella helppo verrattuna tuohon sotkevaan jankkimaiseen liimamössöön toisessa umpiossa.
eikai siinä muuta pelätä.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Autossa oli ostaessani Depon facelift-tyyliset umpiot, ja nyt sain viimein aikaiseksi kunnostaa Hellan orkkisumpiot, facelift-malliset siis nekin. Kaikki muu toimii kuten pitääkin, mutta jostain syystä yksikään rinkula ei valaistu kummassakaan umpiossa, vaikka itse polttimot palavat kyllä. Polttimoina on kohtuullisen kirkkaat ledit, kokeilin tilalle perus hehkulankapolttimoitakin mitä oli lojumassa mutta ne eivät syty ollenkaan. Missähän vika mahtaisi olla? Mielestäni umpioiden sisällä kaikki oli ehjää, maadoituspiuha paikoillaan jne. :thinkE39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Työntämään irti mistä, ja saako ne työnnettyä takaisin paikoilleen? Eivät tosiaan näyttäneet olevan siellä mitenkään huonosti kummassakaan umpiossa, vaan mistäs minä mitään tiedän miten niiden siellä tarkalleen kuuluisi olla..
Edit. Umpion avaaminen ei ole ongelma, näiden linssit ovat molemmat vielä butyylilla.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Comment
-
-
Niin joo tosiaan, tuota en muistanut varmistaa että menevät kunnolla pohjaan tuohon läpinäkyvään muoviosaan.
Samaan vaivaan kun kerran joudun umpiot vielä kerran avaamaan niin täytyypä laittaa uudet linssit tilaukseen.
Edit. Noin satasella näyttää saavan eBaysta noita kirkkaalla vilkuilla olevia linssejä parin, liekö hinta ihan ok..?Last edited by Wespa; 04-09-2022, 16:05.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Postikiliimattu==plexi vaihtoon==xenoneille ei hyväksyntää, jos pilkkuja nussitaan.
eikai siinä muuta pelätä.
Originally posted by Wespa View PostNiin joo tosiaan, tuota en muistanut varmistaa että menevät kunnolla pohjaan tuohon läpinäkyvään muoviosaan.
Samaan vaivaan kun kerran joudun umpiot vielä kerran avaamaan niin täytyypä laittaa uudet linssit tilaukseen.
Edit. Noin satasella näyttää saavan eBaysta noita kirkkaalla vilkuilla olevia linssejä parin, liekö hinta ihan ok..?
Comment
-
-
Originally posted by BiltemaMotorWork View PostEipä ole alkuperäisissäkään linsseissä ensimmäistäkään merkintää.
joskus oikaistu, mutta siitä linssistä ne löytyy.
edit: en nyt jaksanut parempaa kuvaa ottaa, mutta tästä näkee jo osan.
Last edited by aae30; 05-09-2022, 10:23.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Missä kohtaa tarkalleen nuo merkinnät on? Minä olen noita koittanu metsästää monta kertaa, enkä ole löytänyt
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMissä kohtaa tarkalleen nuo merkinnät on? Minä olen noita koittanu metsästää monta kertaa, enkä ole löytänyt
edit: ja ainakaan djauton tarvikeplekseistä ei vastaavia löydy.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Postikiliimattu==plexi vaihtoon==xenoneille ei hyväksyntää, jos pilkkuja nussitaan.
eikai siinä muuta pelätä.
Comment
-
-
Originally posted by khor View PostOnko mulla nyt mennyt joku huti, mutta eikös noi tarvikepleksit ole aina hyväksymättömiä, eikä sillä liene lopputuloksen kannalta merkitystä kumpi liima on tehtaalta umpioissa ollut.
itsellä tökkii hyväksyntöjäkin enemmän alanurkkiin näkyville tulevat [djauto]-merkinnät+liimattu tiiviste.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Onko etupyörien camberkulmien eron tasoittamiseen ollut mitään virallista ohjetta tehtaan korjausohjeissa? Omassa tapauksessa eroa oli suunnilleen 0,5-0,6 ja haluaisin saada ne tasan.
Muun merkkisillä on aika yleisesti opastus että apurunkoa siirretään, onko e39:sissä siirrettävissä? Vaatiiko muuta operaatiota kun pultit löysään vai onko siellä jotkut ohjuritapit mitkä pitää katkoa pois?E39 523i Turbo
Comment
-
Comment