Mihinkähän helevatan perseeseen tossa mun vm -99 530d:ssä on piilotettu ulkolämpötilan anturi? mittaristossa komeesti -40c, uus anturi hommattuna, mutta ei niin saatana millään löydy paikkaa sille. Koko keulan käyny läpi kuuteen kertaan, eikä mistään pilkistä edes ylimääräsiä piuhoja vihjeeksi irti revitystä anturista. Tohon on kyllä edellinen bensalenkkari tehny mitä eksoottisempia sähkövirityksiä, joten jos se anturi on repäisty sieltä helvatan kuuseen, voi ylimääräset johdot löytyä teipattuna siististi samaan nippuun johtosarjan kanssa.. Miten tästä pääsis oikotietä onneen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 mittaristossa häikkää
Collapse
X
-
Originally posted by PeeHeikkinen View PostMihinkähän helevatan perseeseen tossa mun vm -99 530d:ssä on piilotettu ulkolämpötilan anturi? mittaristossa komeesti -40c, uus anturi hommattuna, mutta ei niin saatana millään löydy paikkaa sille. Koko keulan käyny läpi kuuteen kertaan, eikä mistään pilkistä edes ylimääräsiä piuhoja vihjeeksi irti revitystä anturista. Tohon on kyllä edellinen bensalenkkari tehny mitä eksoottisempia sähkövirityksiä, joten jos se anturi on repäisty sieltä helvatan kuuseen, voi ylimääräset johdot löytyä teipattuna siististi samaan nippuun johtosarjan kanssa.. Miten tästä pääsis oikotietä onneen?
E39 525i -01
ex 750iL -96
Comment
-
-
Originally posted by ts18056 View PostTästäkö ei löydy?
Comment
-
-
WDS:n mukaan tulee sensorilta suoraan mittaristoon (se sininen 26-pinninen liitin), johtojen värit BL/BR (pinni 22) ja BL/RT (pinni 14). Näin IKE -mittariston kanssa, KOM -mittaristossa samat värit, eri pinnit. Mitä eroa näissä mittaristoissa on?
Pirullista tietysti metsästää noita jostain teipatusta johtosarjasta.E39 525i -01
ex 750iL -96
Comment
-
Comment