Vastaampa itselleni. Vika löytyi sisäilma-anturin alipainejohdosta, joka oli irti anturista. INPA :lla näki heti, että lämpötila anturin arvo oli noin 10 astetta pielessä. Nyt pelaa niinkuin kuuluukin.
E39 Lämminvesikiertomysteeriö
Collapse
X
-
Originally posted by janke View PostEi ole oikein ollut tarjontaa tuosta Latentin vesipumpusta, joten voisinko laittaa sinne ihan jonkun tarvikemallin pumpun? Olisi hyvä kun saisi tuon "järjestelmän" toimimaan näillä pakkasilla.
Toki, en ole nykyistä pumppua purkanut, että mikä sielä oikein mättää
joitakin kpl muita kuin Latentin pumppuja jemmassa jotka moottorin osalta NÄYTTÄÄ
samalta. toki tarkemmat tutkimukset tekemättä.__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by e46touring View PostPura se pumppu ja laita muutama valokuva niin katson löytyykö miljoona varastosta.
joitakin kpl muita kuin Latentin pumppuja jemmassa jotka moottorin osalta NÄYTTÄÄ
samalta. toki tarkemmat tutkimukset tekemättä.
tuossa muutama kuva samanlaisista pumpuista jos auttaa yhtään asiaa? Viimeisessä kuvassa pitäisi näkyä osanumeroita!
Yritän tänään ehtiä purkaa tuon pumpun ja katsoa mikä sielä mättää!!!
Last edited by janke; 16-01-2014, 14:40.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostTuli purettua tuota vesipumppua ja sielä sisällä oli sellanen mangneetti härpäke joka oli mennyt kahtia:think
Mitä tuossa pumpussa tekee alipaine letkulla?
Kuvassa näkyy: http://up.picr.de/3426364.jpg
Edit: Vastaus: Letku on ilmeisesti tarkoitettu pumpun jäähdytykseen.
Tuossa tuon lämpöakun kiertokulusta kuva: http://img1.motor-klassik.de/BMW-5er...bbc-312441.jpgLast edited by janke; 20-01-2014, 05:15.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostVoisin vaihtaa tuohon latenttiin tuon pumpun, mutta pitäisi tietää että mitä tuolla alipaine letkulla tekee tuossa mikä lähtee pumpulta venttiileille:think
Kuvassa näkyy: http://up.picr.de/3426364.jpg
Edit: Vastaus: Letku on ilmeisesti tarkoitettu pumpun jäähdytykseen.
Tuossa tuon lämpöakun kiertokulusta kuva: http://img1.motor-klassik.de/BMW-5er...bbc-312441.jpg__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostIlmahan siinä kulkee!?
mittasitko käykö fyysisesti Pierburg tilalle ?__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostMiten tuo lämpöakku toimii, eli pyysykö ne suolat sielä sisällä vai onko vaarana kun tyhjää vaikka nesteet, että ne lähtee sieltä liikenteeseen?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostUusi kiertovesipumppu tosiaan tulossa, niin täytyykö käydä bmw:llä ilmaamassa tuon järjestelmä, kun vaihdan tuon härvelin vai voinko käyttää INPAA jotenkin apuna tuossa tms.??Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Lainataan topikkia. Eli mistähän päin mahtaisi alkaa tutkimaan, kun autoon ei tule riittävästi lämpöä, vaikka lämmöt säädetty täysille. Ilma ei siis ole kylmää mutta ei kyllä kuumaakaan. Esim. -15 asteen pakkasella ei nyt ihan tarvitse palella mutta saisi olla lämpimämpi. puhallin toimii normaalisti ja lämpömittarin viisari normaalisti keskellä. Autona siis -96 528 automaatti-ilmastoinnilla. Veljellä samanlainen vehje ja siinä kuitenkin saa hien pintaan -15 pakkasilla.:think
Comment
-
-
Originally posted by Miikkuli View PostLainataan topikkia. Eli mistähän päin mahtaisi alkaa tutkimaan, kun autoon ei tule riittävästi lämpöä, vaikka lämmöt säädetty täysille. Ilma ei siis ole kylmää mutta ei kyllä kuumaakaan. Esim. -15 asteen pakkasella ei nyt ihan tarvitse palella mutta saisi olla lämpimämpi. puhallin toimii normaalisti ja lämpömittarin viisari normaalisti keskellä. Autona siis -96 528 automaatti-ilmastoinnilla. Veljellä samanlainen vehje ja siinä kuitenkin saa hien pintaan -15 pakkasilla.:thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment