Nyt on puolipäivää askarreltu noiden rinkuloiden kanssa. Päädyin jättämään nuo linssit tuonne umpioon, mutta halusin kuitenkin rinkulat linssien etupuolelle näkyviin. Melko railakasti joutui jyrsimään muovia pois mustasta umpionpohjasta/kehyksestä jotta rinkulat tuli tarpeeksi eteen niin että linssi sopi omaan tilaansa. Tällä hetkellä liimaukset on kuivumassa.
Yksi ongelma noissa tuntuu olevan... Tänään kun kokeilin katsoa miltä ne näyttävät päivänvalossa, niin kaksi rinkulaa paloi himmeämmin. Yksi kummastakin umpiosta. Ilmeisesti ne ei tykkää kylmästä ilmasta, mutta ulkolämpö oli vain 0:ssa. Onko normaalia että nämä syttyvät hitaasti?
Yksi ongelma noissa tuntuu olevan... Tänään kun kokeilin katsoa miltä ne näyttävät päivänvalossa, niin kaksi rinkulaa paloi himmeämmin. Yksi kummastakin umpiosta. Ilmeisesti ne ei tykkää kylmästä ilmasta, mutta ulkolämpö oli vain 0:ssa. Onko normaalia että nämä syttyvät hitaasti?
Mulla on samaa vikaa että joku rinkula palaa aina muita himmeämmin kylmässä. Kyllä ne yleensä lämmetessään on samallailla palanut.
Juu, näyttävät kyllä syttyvän täyteen kirkkauteen hetken kuluttua... hiukan silti häiritsee tuo. Varsinkin kun toisella puolella ulommainen ja toisella sisempi rinkula tekee tuota.
itse kokemuksen sanalla voin sanoa, että ledi rinkulat ehdottomasti parhaat, todella kirkkaat ja valkoiset.
Ja asennuksesta sen verran, itelläni tuli klipsit mukana, ja muotoon leikatut kakspuoliset teipit. Teipeillä kokeilin, mutta ei pidä Liimallakin tuli sotkettua
vituiks meni sekin. sitten viimeinen keino mitä keksin oli Lasisilikoni
Ja TOIMIII. eli ehdottomasti laittakaa lasisilikonilla kiinni ne, päivän annatte kuivia ennen ajoa, ni ei kyllä irtooo!!
itse asensin suoraan parkkien piuhoihin, tuli kyllä mukana hirveekasa asennusreleitä/piuhoja mutta ei niitä tarvii.
itse kokemuksen sanalla voin sanoa, että ledi rinkulat ehdottomasti parhaat, todella kirkkaat ja valkoiset.
Ja asennuksesta sen verran, itelläni tuli klipsit mukana, ja muotoon leikatut kakspuoliset teipit. Teipeillä kokeilin, mutta ei pidä Liimallakin tuli sotkettua
vituiks meni sekin. sitten viimeinen keino mitä keksin oli Lasisilikoni
Ja TOIMIII. eli ehdottomasti laittakaa lasisilikonilla kiinni ne, päivän annatte kuivia ennen ajoa, ni ei kyllä irtooo!!
itse asensin suoraan parkkien piuhoihin, tuli kyllä mukana hirveekasa asennusreleitä/piuhoja mutta ei niitä tarvii.
Joo, kyllä led polttimot ovat jonkinverran kirkkaammat vrt ccfl valokuitua, ja kestävämmät kun ei ole vikaherkkiä muuntimet.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Mulla kanssa edessä 66 led smd angeleyes rinkuloiden asennus edessä omaan E39:iin. Onko tälle jotain estettä kytkeä niitä suoraan parkkivalojen johtoihin, ja jättää "ylimääräiset" johdot ja rele pois?
Mulla kanssa edessä 66 led smd angeleyes rinkuloiden asennus edessä omaan E39:iin. Onko tälle jotain estettä kytkeä niitä suoraan parkkivalojen johtoihin, ja jättää "ylimääräiset" johdot ja rele pois?
Virtaa ei riitä suoraa kytkentään, muutenhan se relejohtosarja ei olisi mukana.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment