Tuolla hinnalla olisin tyytyväinen jos kestäisivät edes 1/2 vuotta. Mutta toistaiseksi ihan hyvin toimii. Pahemmin eivät ole vielä jäätyneet ja suhisevat motarinopeuksissa pyyhkiessä vähemmän kuin alkuperäisen tyyppiset sulat + spoilerit. Ainoa pieni kauneusvirhe on se että kuskin sulan ulkokärjen ja apparin sulan sisäpään pyyhkimän alueen väliin jää pieni vesinoro lasin alareunan lähelle. Tätä ei muistaakseni ole useimmilla muilla sulilla jäänyt.
Auto seisoo tallissa joten jää ei ole ongelma ollut...myös tuo 5 Sateesta aine säästää kyllä pyyhkijöitä kun niitä ei pahemmin tarvitse käyttää...
On kait noilla kilometrejäkin takana sentään 20t...
Kait se on mahdollista, että ne voi noin pitkään kestää jos jaksaa tehdä kaiken niiden iän pidemtämiseksi. Itsellä on sellainen kokemus, että yleensä talvi vaan tuhoaa sulat, oli ne sitten Bosch, valeo tai kenen vaan tekemät. Sitä jäätä tuppaa tuleemaan sopivalla kelillä ajon aikanakin tuulilasiin. Se suolapaska ei myöskään tee hyvää sulille. Vaihdoin valeo sulat alle vuoden ikäisinä pois Hybroxien tieltä ja ne jätti jo harmaan kalvon tuulilasiin. Nämä ei vielä ole itsellä jäätyneet, kun rungolliset, joten paljon paremmat näin talvella.
Ei ole kyllä vielä missään autossa kestänyt sulat 3-4v, jos sillä on ajettu muutakin kuin sunnuntaina kirkkoon. :think Nehän menee kuitenkin viimeistään talven aikana paskaksi kiitos jään ja suola paskan. Jos noilla sen puoli vuotta selviää niin olen tyytyväinen..
Auto seisoo tallissa joten jää ei ole ongelma ollut...myös tuo 5 Sateesta aine säästää kyllä pyyhkijöitä kun niitä ei pahemmin tarvitse käyttää...
On kait noilla kilometrejäkin takana sentään 20t...
Täytyy tarkkailla miten itsellä sitten oikein ajossa pyyhkii..testasin vain pesurilla pihassa pikaisesti.
Noh jos Bosch nyt kestää sen 3-4 vuotta ja kustantaa tuplat (jos näihin laskee postikulut mukaan) niin kyllä noidenkin nyt sitten sen pari vuotta saisi toimia...
Ei ole kyllä vielä missään autossa kestänyt sulat 3-4v, jos sillä on ajettu muutakin kuin sunnuntaina kirkkoon. :think Nehän menee kuitenkin viimeistään talven aikana paskaksi kiitos jään ja suola paskan. Jos noilla sen puoli vuotta selviää niin olen tyytyväinen..
Sinulla on ollut jotain tosi erikoisia Boscheja, minulla ne alkoi tekemään raitaa jo parin kuukauden päästä. Joten nuo halpikset (Goodrain ja Hybrox) ovat olleet täysin ylivertaisia siihen nähden.
Nuo mitkä nyt otin pois niin on ostettu syksylle 2011...pari kuukautta sitten alkoi jättämään kuskin puoli hieman raitaa oikealle...pari viikkoa sitten paheni.
Noh jos Bosch nyt kestää sen 3-4 vuotta ja kustantaa tuplat (jos näihin laskee postikulut mukaan) niin kyllä noidenkin nyt sitten sen pari vuotta saisi toimia...
Sinulla on ollut jotain tosi erikoisia Boscheja, minulla ne alkoi tekemään raitaa jo parin kuukauden päästä. Joten nuo halpikset (Goodrain ja Hybrox) ovat olleet täysin ylivertaisia siihen nähden.
Tuolla hinnalla olisin tyytyväinen jos kestäisivät edes 1/2 vuotta. Mutta toistaiseksi ihan hyvin toimii. Pahemmin eivät ole vielä jäätyneet ja suhisevat motarinopeuksissa pyyhkiessä vähemmän kuin alkuperäisen tyyppiset sulat + spoilerit. Ainoa pieni kauneusvirhe on se että kuskin sulan ulkokärjen ja apparin sulan sisäpään pyyhkimän alueen väliin jää pieni vesinoro lasin alareunan lähelle. Tätä ei muistaakseni ole useimmilla muilla sulilla jäänyt.
Täytyy tarkkailla miten itsellä sitten oikein ajossa pyyhkii..testasin vain pesurilla pihassa pikaisesti.
Vielä kun kestäisivät edes pari vuotta niin hintansa olisivat tienanneet enemmän kuin hyvin.
Jonkun aikaa ihmetettelin että miten hemmetissä oikein voivat sopia, mutta sitten tulin lueskelemaan tänne ja huomasin että ne vakioilmanohjaimet pitää ottaa pois.
No sehän ei sitten ihan niin helppoa ollutkaan...aikamoista meisselillä vääntämistä, no hajosihan se kuskinpuolen lukitusnapikka sitten, kun se ei mahtunut sieltä pois samalla lailla kuin matkustajan puolelta tipahti tuosta vain, mutta väliäkö hällä kun eipä noita varmaankaan enään tarvitse.
Sitten laitoin ensin sen hybroxin kiinnikkeen kiinni ja painoin sulan paikkaansa, todella helppoa ja näppärää.
Hienosti tuntuivat myös tarttuvan lasin muotoihin kiinni ja pyyhkivät todella hienosti ja äänettömästi.
Vielä kun kestäisivät edes pari vuotta niin hintansa olisivat tienanneet enemmän kuin hyvin.
Multa saa tulla hakemaan 2 vkoa käytössä olleet goodrainit, pyyhkivät hyvin
kaikki oravaa isommat lasilta. Eivät pyyhi hyvin motarinopeuksilla, varsinkaan
kuskin puoli, repsikan puolen nysä kyllä pysyy lasilla joten kuten isommilla nopeuksilla.
3489094]Mulla on nyt omassa ollut koko talven noi kyseiset Valeot ja tyytyväinen olen ollut. Huomattavasti tarkempi pyyhintäjälki kuin esim kuukauden käytössä olleissa Boscheissa jotka oli aiemmin.
Itse kavin motonetista tanaan tammoiset hakemassa. Helkkarin kalliit kylla vrt. mita edellisiin autoihin ostanut noita sulkia. Noh toivottavasti kestaavat sitten hyvin.
Mikas se on siina se toinen sulkajuttu siina pyyhkiassa joja vaikuttais ihan kiintealta ? vaihetaanko siihen se kumi vain ?
Jaahas jotakin ihme skype juttuja tahan itsestaan lisailee. Call Send SMS Add to Skype
You'll need Skype CreditFree via Skype
Sen näkee että käyvät kyllä, mutta enpä saanut silti laitettua niitä paikalleen kun ei vaan riitä sormivoimat puristaa kai tarpeeksi lujaa koska Hybroxin kiinnitysosa ei jousta ollenkaan samalla tavalla kuin se orggisspoilerin vastava osa.
Äh, enhän mä tuota tajunnut yrittää, vaikka olin aiemmin lukenut jo tän. Noinhan se tietysti toimii. No huomenna uusiksi.
Joo ei tuntunu menevän jos ne klipsut on sulissa kiinni. Täytyy irroittaa ja ne klipsut asentaa ensin niin menee vaivattomasti.
Muistelin, että olisivat rungottomat ja ihan e39:n tarkoitetut. Ekaa kertaa näin siellä hyllyssä muutakin kun boschia nyt joskus 1kk sitten.
En mene varmaksi sanomaan, kun en nyt tarkkaan muista, mutta jotkut valeolaiset.
Mulla on nyt omassa ollut koko talven noi kyseiset Valeot ja tyytyväinen olen ollut. Huomattavasti tarkempi pyyhintäjälki kuin esim kuukauden käytössä olleissa Boscheissa jotka oli aiemmin.
Ei taida vaan Valeo tehdä rungottomia e39:siin :think
Muistelin, että olisivat rungottomat ja ihan e39:n tarkoitetut. Ekaa kertaa näin siellä hyllyssä muutakin kun boschia nyt joskus 1kk sitten.
En mene varmaksi sanomaan, kun en nyt tarkkaan muista, mutta jotkut valeolaiset.
Itsekin todennut Boschit kestoltaan aika heikosti. Tallilla odottelisi jo jonkun verran halvemmat Valeon rungottomat lerpukat, mutten ole vielä vaihtanut. Paikallisen moponetin hyllystä ainakin Jyväskylästä löytyi molempia.
Ei taida vaan Valeo tehdä rungottomia e39:siin :think
Leave a comment: