Ilmoittaudun vastaavan oireen kokeneen E39 520i:n omistajaksi. Auto oli ollut pajalla ja siirretty pihalle josta hain sen vasta illalla. Oli todella kostea ja kolea syysilta, jos se nyt asiaan vaikuttaa... Eli auto oli ollut juurikin lyhyesti käynnissä ihan kylmänä kun se oli siirretty sisältä ulos. Sitten illalla lähti käyntiin pahan katkun ja savun säestämänä useamman sahauksen jälkeen. Itse pumppailin kaasua startatessa mikä tuntui saattavan koneen lopulta käyntiin. Käynti normalisoitui muutaman kilometrin jälkeen.
Joskus on myös ollut lievempää käynnistysongelmaa aamulla kun olen pessyt auton edellisenä ja siirtänyt talliin (eli lyhyt käyttö kylmänä).
Tämä homma on hyvä tietää ettei tarvi sen takia hakeutua juna-asemalle jonain kauniina aamuna... Ja sattuu muuten meidän kylän bensa-asemat olemaan juurikin TB ja St1 joista olen useimmiten käyttänyt TB:a. Pitää varmaan ajella vastedes naapurikaupunkiin tankille...
Matti
Joskus on myös ollut lievempää käynnistysongelmaa aamulla kun olen pessyt auton edellisenä ja siirtänyt talliin (eli lyhyt käyttö kylmänä).
Tämä homma on hyvä tietää ettei tarvi sen takia hakeutua juna-asemalle jonain kauniina aamuna... Ja sattuu muuten meidän kylän bensa-asemat olemaan juurikin TB ja St1 joista olen useimmiten käyttänyt TB:a. Pitää varmaan ajella vastedes naapurikaupunkiin tankille...
Matti
Comment