Olen nyt hyvin pahoillani jos ja kun tätä asiaa on varmasti tahvottu mutta en nyt hakusanoilla e39 ja m-sport löytänyt vastaavaa. Ehkä jonkun threadin sisältä löytyisi.
Eli siis. E39 -96 528. Autossa ilmeisesti siis ihan nännimallin alusta. Onnistuuko jos vaihtaa suoraan M-sportin iskarit ja jouset? Paljonko se madaltaa? Muitakin vaihtoehtoja voi tietysti tarjota. Tavoitteena on saada jonkunverran matalampi, ehkä joku 20-30mm? sen verran että sen huomaa. Sen verran jäykempi että on jämäkämpi mutta ehdottomasti pitää ajettavuus ja mukavuus säilyä. Tietysti mukavuudesta tingitään hieman mutta epämukavaksi kyyti ei saa muuttua...
Nykyisellään alusta on ajossa yllättävän jämäkkä kun unohtaa asvaltilla sladittelun ja tiukimmat neulansilmäkaarteet. Itseasiassa yllättävänkin jämäkältä kun kuitenkin etulokaria painaessa auto niiaa jonkun verran yllättävänkin kevyesti. Onko tämä E39 normi alusta vai alkaako vanhat olla kuitenkin tiensä päässä? Ei ne siis vielä rikki ole, se on selvä.
Esim. p11 primeraa kun painaa keulasta ei meinaa auto painua yhtään! Ja siis ihan perus 1.6 tai 2.0, ei mikään GT
Eli siis. E39 -96 528. Autossa ilmeisesti siis ihan nännimallin alusta. Onnistuuko jos vaihtaa suoraan M-sportin iskarit ja jouset? Paljonko se madaltaa? Muitakin vaihtoehtoja voi tietysti tarjota. Tavoitteena on saada jonkunverran matalampi, ehkä joku 20-30mm? sen verran että sen huomaa. Sen verran jäykempi että on jämäkämpi mutta ehdottomasti pitää ajettavuus ja mukavuus säilyä. Tietysti mukavuudesta tingitään hieman mutta epämukavaksi kyyti ei saa muuttua...
Nykyisellään alusta on ajossa yllättävän jämäkkä kun unohtaa asvaltilla sladittelun ja tiukimmat neulansilmäkaarteet. Itseasiassa yllättävänkin jämäkältä kun kuitenkin etulokaria painaessa auto niiaa jonkun verran yllättävänkin kevyesti. Onko tämä E39 normi alusta vai alkaako vanhat olla kuitenkin tiensä päässä? Ei ne siis vielä rikki ole, se on selvä.
Esim. p11 primeraa kun painaa keulasta ei meinaa auto painua yhtään! Ja siis ihan perus 1.6 tai 2.0, ei mikään GT
Comment