Mistä tai millä englanninkielisellä nimellä noita heijastinpintoja voi tilata? Lasit löytyy helposti.
e39 facelift umpion"lasin" irroitus?
Collapse
X
-
Originally posted by Stitch View PostNostetaanpa tätä. Nähtävästi faceliftiin ei saa xenoneihin "laillisilla merkinnöillä" olevia laseja?
Vai olenko puusilmä kun en ebaysta löytänyt..F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostNiissä laseissa ei ole mitään merkintöjä missään versiossa.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by Kojootti324 View PostAsiaa sivuten!
Orggis Xenonin "lasit" huonossa hapessa.
Löysin yhden nettikaupan kautta Xenoneilla sopivat "lasit"
Vaan eipä ollutkaan DC-merkintää, vaan HCR eli tavallinen halogen
Kävin katsastus sedältä kysymässä ja vastaus oli aika "julma".
Katsastuksessa tulee korjaus kehotus ja polliisi setä/täti tien päällä antaa myös korjaus kehotuksen, siis jos katsovat merkintöjä
Eipä taida uskaltaa vaihtaa noita uusia paikalle, vaan täytyy koittaa vanhat kiillottaa.
Comment
-
-
Originally posted by Stitch View PostNiin en itsekään muistanut omissa nähneeni, mutta luin tuolta sivulta 9 tämän, ja käsitin liene jotain väärin? Eli mistäs ne niitä merkintöjä katsoo kun ei lasissa edes niitä ole
Joissain on pleksin sisäreunassa, omissani taas umpion päällä, kun avaa konepellin. Pleksissä siis kuitenkin, mutta siellä ylhäällä, että jää pellin alle. Ja oli niin paskan peitossa, etten heti olisi arvannut niiden sieltä löytyvän, vaan kylläpä ne kauhean hinkkaamisen jälkeen fikkarilla tiiraamalla löytyi.
Comment
-
-
Nyt on hankittu fl-umpiot, säätötangot tuli mukana, ja on tiedossa miten uudet valkovilkkuiset plekslt vaihdetaan tilalle.
Se jäi edelleen vähän hämärän peittoon, että miten siellä umpion sisällä oleva oranssi pyöreän vilkun lasin saadaan kirkkaan/kromin väriseksi?E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by eiskalt View PostTarkotatko niitä pleksikuoria?
Joissain on pleksin sisäreunassa, omissani taas umpion päällä, kun avaa konepellin. Pleksissä siis kuitenkin, mutta siellä ylhäällä, että jää pellin alle. Ja oli niin paskan peitossa, etten heti olisi arvannut niiden sieltä löytyvän, vaan kylläpä ne kauhean hinkkaamisen jälkeen fikkarilla tiiraamalla löytyi.
Comment
-
-
Nostan vanhaa aihetta, kun tänään sain vihdoin aikaiseksi ryhtyä tähän hommaan.
Autoni umpioiden pleksit ovat erikoisesti ”krakeloituneet”, kuten kuvasta ilmenee. En ole missään toisessa e39:ssä nähnyt tällaiseksi menneitä umpioita. En tiedä mikä tuossa on. Sormella tunnustellen tuntuu kuin pleksin päällä olisi joku kalvo, joka on kuivunut ja kutistunut. Vasempaan umpioon on osunut lisäksi kivi tai nasta ja siinä on ikävä halkeama. Kovalla vesisateella umpioon kertyy kosteutta. Niinpä tilasin tuningdesign.net-firmasta DJ auton valmistamat pleksit 69 euron kappalehintaan. Jotenkin tuntuu älyttömältä ostaa kokonainen uusi umpio yli viidellä sadalla, pelkän pleksin vuoksi. Vanhassa on sisuskalut ihan hyvät.
No umpio irti ja uuniin. Tarkoitukseni oli laittaa tähän viestiin kaksi kuvaa, ennen ja jälkeen. Selvisinkin yhdellä kuvalla, sillä siitä näkee kummankin tilanteen samalla kertaa. Kiertoilmauunissa 95 astetta puoli tuntia, eikä mitään liikettä mihinkään suuntaan. Pleksi istuu kuin tauti.
Oma auto on valmistettu 6/2002, umpiot ovat alkuperäiset xenon-Hellat. Tää on tätä...
Laitan nuo uudet pleksit myyntipalstalle poistoon ja ajan noilla raadoilla kunnes hajoavat kokonaan.Last edited by hietase; 18-09-2018, 12:29.
Comment
-
-
Originally posted by hietase View PostNo umpio irti ja uuniin. Tarkoitukseni oli laittaa tähän viestiin kaksi kuvaa, ennen ja jälkeen. Selvisinkin yhdellä kuvalla, sillä siitä näkee kummankin tilanteen samalla kertaa. Kiertoilmauunissa 95 astetta puoli tuntia, eikä mitään liikettä mihinkään suuntaan. Pleksi istuu kuin tauti.
Oma auto on valmistettu 6/2002, umpiot ovat alkuperäiset xenon-Hellat. Tää on tätä...
Laitan nuo uudet pleksit myyntipalstalle poistoon ja ajan noilla raadoilla kunnes hajoavat kokonaan.E61 525xda -08
Comment
-
-
Marmorilta ei saa. Jos haluaa original teile, niin pitää ostaa koko umpio.
En jaksa millään Dremelillä vinguttaa tuota auki, kirurgisen tarkkana varmaan saisi olla. Sitten pitäisi saada vanhat kivikovat liimat pois, jotta saa uuden pleksin vesitiiviisti paikoilleen. Mulla ei riitä mielenkiinto.
Sitten kun nuo laukeaa totaalisesti käy viima lompakon tienoolla...
Comment
-
-
Valojen hiominen ja lakkaus?
Tyrkkäsin tähän ketjuun, kun en parempaakaan haulla löytänyt. Saa siirtää, jos tarve vaatii.
Olisi tarkoitus hioa touringin takaluukussa olevat himmentyneet takavalot. Joissakin kirjoituksissa on mainittu, että pinnan voi jättää ihan mattasameaksi ennen lakan ruiskutusta. Että tämä johtaisi parempaan lopputulokseen, koska lakalle on parempi tartunta.
Ajattelin vesihioa käsin karkeuksilla 1000 ja 2000. Ostin myös Turtle waxin ajovalojen kunnostussarjan, mutta kannattaako sitä käyttää ollenkaan, jos lakan voi ruiskuttaa matalle?
Ostin lakaksi K-raudasta tätä: https://www.motip.com/products/motip...clear-lacquer/
Mainostetaan haalistumattomaksi ja UV-kestäväksi, myös naarmuuntuu heikosti. Olisin halunnut kaksikomponenttilakkaa, mutta myyjät eivät olleet kuulleetkaan spray-pulloissa olevista 2K-lakoista. Löysin myöhemmin kuitenkin haulla esim. tämän: http://www.kiiltovaunu.com/komponent...ic-p-5088.html
Mikä näkemys lakasta? Jos homma toimii, niin voisi yrittää seuraavaksi ajovalojen pleksejä.
Comment
-
-
Oman toukan luukussa oleviin valoihin käytin epäkeskokonetta mirkan abralon laikkoja karkeuksilla 1000>2000>4000 ja päälle http://www.motonet.fi/fi/tuote/60006...-kirkas-500-ml
Näin jälkeenpäin ajateltuna olisin ostanut vielä 500 karkeuden, kun olivat sen verran pahasti jo himmentyneet.Last edited by JiiVee92; 25-11-2019, 21:36.EX: Ford mondeo -96"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
Comment