Originally posted by Supa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 523 -96 tehot hukassa.
Collapse
X
-
Originally posted by Supa View PostEih...siis sulla on single vanos kone, ei siellä ole kuin imunokassa on-off tyyppinen säätö ja sen asentotiedon näet joltain analogisivulta inpassa, lukee ihan selkeästi camshaft position, silmä käteen.
Normaalisti pyörii noin reilussa 20 asteessa ja ennakkotilanteessa noin 40.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNyt oot kyllä kalliin tavan valinnut ongelman ratkaisemiseksi.
Niin ja huomasin tänään, että autohan käy tasaisesti kylmänä tyhjäkäyntiä? .... Mistäs tuo johtuu????Last edited by janke; 23-10-2012, 17:46.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostMoni tuolla: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=21402 on kärisinyt samanlaisista oireista, kun mun autossa on,ja korjaantunut noilla lambdoilla, mutta mullahan ei varsinaisesti noi live tiedot viittaa noihin, mutta uusittavahan noiki joskus on.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Ei kannata lähteä tuolle uusimislinjalle sokkona. Rahaa menee ihan hukkaan.
Keksippä joku tapa mitata ne bensanpaineet, vaikka t-haaralla ja perus painemittarilla.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostEi kannata lähteä tuolle uusimislinjalle sokkona. Rahaa menee ihan hukkaan.
Keksippä joku tapa mitata ne bensanpaineet, vaikka t-haaralla ja perus painemittarilla.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
No nyt on tutkittu paluupuoli! Bensa juoksee kivasti. Päästin paineilmaa vielä perään. Ihmetyttää, kun mielestäni tankki on paukkunu tässä parinapäivänä? Eli olisko tankin huohotin tukosta?
Vaihdoin kaolilta saamat lambdat, mutta inpalla katsottuna voltit eivät liiku? jäävät paikalleen:think Ja nyt nykii joka nopeuksilla? Imm ilmeisesti toimii nyt ja olisko noi huonot Add arvot johtunut siitä ,että sen minkä ostin kaverilta olikin jo valmiiksi paskana? Eli sama IMM mikä oli kaverilla kiinni 523i:ssa, kun siitä suli mäntään reikä... :think Eli olisko ollut sillä jotain osuutta asiaan?:think
Ajoin taas tuon 40km ja nyt add arvot olivat 0.00? Eli voisko noi add:t johtuakkin massamittarista?
Vikakoodia antoi taas: 202 ja 203 fuel trim limit Bank.1-2? Ja jotain tekstiä happiantureista??
En ehtinyt sitten enää touhata auton kimpussa, kun tipuin rasvamonttuun ja sormi jäi matkalla tikkaista törröttävään naulaan ja ei kun ensiapuun! Nyt sitten sormi tikattu ja ainakin 2viikkoa lomaaLast edited by janke; 26-10-2012, 14:19.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Laitoitko lambdojen johdot oikeisiin liittimiin, kun vaihdoit ne mun lambdat? Ettei olisi mennyt ristiin... :think Ne on 100% varmuudella kunnossa.
EDIT: 1-3 bankin lamdan johto tulee imusarjan päällä olevista liittimistä taaemmaiseen ja 4-6 bankin lambda etummaiseen.Last edited by kaol; 26-10-2012, 13:13.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostLaitoitko lambdojen johdot oikeisiin liittimiin, kun vaihdoit ne mun lambdat? Ettei olisi mennyt ristiin... :think Ne on 100% varmuudella kunnossa.
EDIT: 1-3 bankin lamdan johto tulee imusarjan päällä olevista liittimistä taaemmaiseen ja 4-6 bankin lambda etummaiseen.
Kauheesti ei pysty ruuvaileen, kun toi vasen pikkusormi on paketissa.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment