Elikkäs kertokaapa tyhmälle mikä oikeastaan on tuon MAF:in varsinainen tarkoitus e39 530D:ssä? (Joo, tiedän sen olevan ilmamassamittari)
Mutta mihin sitä tarvitaan kun auto pelaa loistavasti myös MAF:in piuha irti?
Olen vain tässä nyt näitä viriohjelmia testaillessa ajellu myös MAF:in piuha irti, ajoittaista MAF vikaa kun olen epäilly jo vuodenpäivät.
Välillä tuntuu tehottomalta 2000-3000rpm välillä...
Haen tällä kysymyksellä sitä, että jos MAF on viallinen niin mitä hyödyn siitä jos ostan uuden "kalliin" mittarin vrt. jos ajelen piuha irti?
Viriohjelmissa EGR on poistettuna käytöstä joten sitäkään ei tarvitse ohjailla :think
Edit: En siis luonnollisestikaan epäile, että tehtaalla olisi asennettu autoon turhia osia, mutta haluaisin tietää kuinka suuri merkitys tuolla on ja mihin kaikkeen se vaikuttaa?
Mutta mihin sitä tarvitaan kun auto pelaa loistavasti myös MAF:in piuha irti?
Olen vain tässä nyt näitä viriohjelmia testaillessa ajellu myös MAF:in piuha irti, ajoittaista MAF vikaa kun olen epäilly jo vuodenpäivät.
Välillä tuntuu tehottomalta 2000-3000rpm välillä...
Haen tällä kysymyksellä sitä, että jos MAF on viallinen niin mitä hyödyn siitä jos ostan uuden "kalliin" mittarin vrt. jos ajelen piuha irti?
Viriohjelmissa EGR on poistettuna käytöstä joten sitäkään ei tarvitse ohjailla :think
Edit: En siis luonnollisestikaan epäile, että tehtaalla olisi asennettu autoon turhia osia, mutta haluaisin tietää kuinka suuri merkitys tuolla on ja mihin kaikkeen se vaikuttaa?
Comment